Bedziemy placic zydom emerytury !.

Data: 2014-06-14 17:55:13
Autor: Fritz
Bedziemy placic zydom emerytury !.
"max" <max@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lnhfof$g2k$1speranza.aioe.org...
Jak donosi zydowska gazeta , Times of Israel " , Polska od przyszlego roku bedzie wyplacac po 100euro wszystkim obywatelom Izraela , ktorzy byli ofiarami nazimu w Polsce !. Niezle , co ?
A kiedy zydzi zaplaca mi emeryture a przynajmniej dodatek do niej za to , ze przez nich musialem zyc w komunie ? . Nie kto inny jak wlasnie rekami zydzow wprowadzono w Polsce komune . Czy Irael mysi o rekompensacie dla mnie za zmarnowane zycie w tym strasznym systemie ? . Nie moge udowodnic tego , ze bylym miliarderem gdybym zyl w innym systemie ale pewnie bylbym . Niech mi zydzi to zrekompensuja albo udowodnia , ze nie moglbym nim byc !!. Naszym ludio odbiera sie emerytury wyplacajac szczatkowe rewaloryzacje ,rewaloryzujac na dodatek kwpotowo aby byl " sprawiedliwe " ?? , a tu niz gruchy , ni z pietruchy panstwo ma placic emerytury zydom , ktorzy nie mieszkaja w Polsce od kilkudziesieciu lat i nigdyu w niej nie pracowali ? . Czy ja snie ? , czy jestem jakis glupi ? . Niech mi ktos to laskawie wytlumaczy i pozwoli zrozumiec !.

ax

Zawsze płacimy na Żydów, nie tylko na ich emerytury, m. in. dlatego Tusku z komorem okradli nas z wielu lat emerytury, by IM się żyło lepiej...

Bedziemy placic zydom emerytury !.