Będziemy płakać ?

Data: 2009-07-30 19:18:28
Autor: matador
Będziemy płakać ?
#
O północy wyłączony zostanie raszyński nadajnik fali długiej Polskiego Radia. Wraz z nim z eteru zniknie Radio Parlament. Spółka tłumaczy tę decyzję trudną sytuacją finansową i zapowiada, że transmisje obrad parlamentu będą kontynuowane w internecie.
#

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Radio-likwiduje-nadajnik-w-Raszynie-i-jeden-z-programow,wid,11361374,wiadomosc.html

Sądzę, że TVP Info powinna postąpić dokładnie tak samo.
Sejm i Senat - transmisje TV tylko przez internet.

matador.

Data: 2009-07-30 18:33:39
Autor: noiman
Będziemy płakać ?
matador wrote:

Sądzę, że TVP Info powinna postąpić dokładnie tak samo.

A ja proponuje takie oszczednosci talkfmowi, polsatowi i tvnowi we
wszystkich odmianach... a TVP info niech trwa!

Data: 2009-07-30 20:48:35
Autor: matador
Będziemy płakać ?
noiman pisze:

A ja proponuje takie oszczednosci talkfmowi, polsatowi i tvnowi we
wszystkich odmianach... a TVP info niech trwa!

A niech trwa i na zdrowie mu będzie, lecz posły niech płacą za transmisje Sejmu z własnego budżetu. Przecież co poniektórzy z nich twierdzą, że w ustawach nic nie ma o TVPInfo. Więc jak śmią wymagać od TVP obligatoryjnych transmisji sejmowych.

matador.

Data: 2009-07-30 19:23:45
Autor: konserwator
Będziemy płakać ?

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h4skpa$rtr$1atlantis.news.neostrada.pl...
#
[...]

albo z musku Niesioileckiego!
podprogowa transmizja!

Data: 2009-07-30 19:24:05
Autor: Slawomir Stoff
Będziemy płakać ?

"matador" <matador@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4skpa$rtr$1atlantis.news.neostrada.pl...
#
[...]

   Sprawny nadajnik na falach dlugich zawsze moze przydac.

   Prosze nie pytac do czego.  Poufne lamane przez tajne. :)

   A. Rem

Data: 2009-07-30 20:56:07
Autor: Panslavista
Będziemy płakać ?

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

   Sprawny nadajnik na falach dlugich zawsze moze przydac.

   Prosze nie pytac do czego.  Poufne lamane przez tajne. :)

Łączność na długie dystanse, także z łodziami podwodnymi w zanurzeniu.
Pytanie - kto zwalił polski maszt najwyższy na świecie?

Data: 2009-07-30 19:35:07
Autor: abc
Będziemy płakać ?
Sygnał nadawany na falach długich ma bardzo duży zasięg bez konieczności
korzystania ze stacji przekaźnikowych. Ciekawe dlaczego suwerenne państwa
utrzymują swoje nadajniki na falach długich...
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-30 19:37:24
Autor: Slawomir Stoff
Będziemy płakać ?

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4sm73$m70$1nemesis.news.neostrada.pl...
Sygnał nadawany na falach długich ma bardzo duży zasięg bez konieczności
korzystania ze stacji przekaźnikowych. Ciekawe dlaczego suwerenne państwa
utrzymują swoje nadajniki na falach długich...
-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

   Jesli do tego uwzglednic odpowiednie okno w widmie absorbcyjnym

   wody ~morskiej...

   A. Rem

Data: 2009-07-30 19:47:37
Autor: mkarwan
Będziemy płakać ?
[...]

Kupisz komputery i dostęp do Internetu tym którzy go nie mają?

Data: 2009-07-30 19:51:26
Autor: matador
Będziemy płakać ?
mkarwan pisze:

Kupisz komputery i dostęp do Internetu tym którzy go nie mają?

A TY -  czy zapłacisz z własnej kieszeni za transmisje w TVP i PR?

matador.

Data: 2009-07-30 21:48:31
Autor: mkarwan
Będziemy płakać ?

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h4sn5m$nao$1nemesis.news.neostrada.pl...
mkarwan pisze:

Kupisz komputery i dostęp do Internetu tym którzy go nie mają?

A TY -  czy zapłacisz z własnej kieszeni za transmisje w TVP i PR?

Ja płacę, a ty nie?.

Data: 2009-07-30 21:50:52
Autor: matador
Będziemy płakać ?

mkarwan pisze:

Kupisz komputery i dostęp do Internetu tym którzy go nie mają?

A TY -  czy zapłacisz z własnej kieszeni za transmisje w TVP i PR?

Ja płacę, a ty nie?.

Za TV i internet też płacę. Czy Sejm płaci za TV?

matador.

Data: 2009-07-30 23:03:54
Autor: Adam
Będziemy płakać ?
Odbiór stacji na falach długich jest możłiwy dla każdego obywatela - można sobie samemu zbudowac odbionik radiowy za 5 zł, aby można było odbierać audycja na falach długich i średnich.
Odbiór na falach UKF czy KF, nie wspomnę już o technologii cyfrowej wymaga dość drogich urządzeń odbiorczych.
AC

Będziemy płakać ?