Będziemy zaciskać pasa

Data: 2011-10-21 20:06:27
Autor: boukun
Będziemy zaciskać pasa
Od tej przykrej informacji rozpoczęły się dzisiejsze wieczorne wiadomości TVP1.
Ledwo skończyły się tydzień temu wybory, a tu nagle przestaje być tak różowo...

Druga przykra informacja dla Polaków, że żyjemy przeciętnie 5 lat krócej niż inni mieszkańcy Europy. Mi zostało ponoć jeszcze 22 lata życia, chcąc dorownac do średniej krajowej, 72 lata dla mężczyzn...

Trzecia pesymistyczna informacja wiadomości TVP, że dziennie w Polsce umiera 5 kobiet na raka szyjki macicy, gdy tymczesem na zachodzie ta choroba nowotworowa jest całkowicie uleczalna...
Inna pesymistyczna informacja, że jesteśmy alkoholikami, nałogowymi palaczami (tyfusiarzami), a to z powodu ciągłego stresu i pogarszających się warunków zycia...
Jedyna dobra informacja dla Polaków, że bary mleczne zaczynają wracać do mody... i... nawet Francuzi je zachwalają...

A wiec tak, polska biedoto, niedługo to nawet przerysowany film "Miś", stanie się rzeczywistością...

boukun

Data: 2011-10-21 20:38:23
Autor: Marek Czaplicki
Będziemy zaciskać pasa
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 21 październik 2011 20:06:

Od tej przykrej informacji rozpoczęły się dzisiejsze wieczorne wiadomości
TVP1. Ledwo skończyły się tydzień temu wybory, a tu nagle przestaje być tak
różowo...

To trzeba było na nie pójść. Może wybrałbyś takiego, który by dał wszystko wszystkim?

Data: 2011-10-21 20:48:56
Autor: boukun
Będziemy zaciskać pasa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7se99$2au$1inews.gazeta.pl...
[...]

Musiałoby startować 460 takich jak ja i cała Polska na nich głosować. Spośród tej ustawki okrągłostołowej nie było możliwości czegokolwiek wybierać. Szumowiny na obcych usługach i tyle...

boukun

Data: 2011-10-21 20:51:50
Autor: pluton
Będziemy zaciskać pasa
> To trzeba było na nie pójść. Może wybrałbyś takiego, który by dał
wszystko
> wszystkim?

Musiałoby startować 460 takich jak ja i cała Polska na nich głosować.

Lepiej nie. Teraz nas okradasz na mniej, niz poslowie.

Nullification

Data: 2011-10-21 20:55:38
Autor: boukun
Będziemy zaciskać pasa

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7sf3r$5gn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Musiałoby startować 460 takich jak ja i cała Polska na nich głosować.

Lepiej nie. Teraz nas okradasz na mniej, niz poslowie.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Pyskuj, pyskuj pasożycie, tyle tylko możesz łajzo reżimowa...

boukun

Data: 2011-10-21 21:15:41
Autor: u2
Będziemy zaciskać pasa
To trzeba było na nie pójść. Może wybrałbyś takiego, który by dał wszystko wszystkim?

Sądzisz znowu po sobie, czeplik :) Ale to że tobie płacą za pisaninę na
psp, nie oznacza, że innym tyż :)

Data: 2011-10-21 21:11:06
Autor: jadrys
Będziemy zaciskać pasa
W dniu 2011-10-21 20:06, boukun pisze:
Od tej przykrej informacji rozpoczęły się dzisiejsze wieczorne wiadomości TVP1.
Ledwo skończyły się tydzień temu wybory, a tu nagle przestaje być tak różowo...

boukun

No, rząd sie wyżywi. Szyjek rakowych w rosole na pewno im nie zabraknie na stołach.

Będziemy zaciskać pasa