Będziemy zmuszeni wyjść na ulicę

Data: 2012-02-29 11:13:17
Autor: Marek Czaplicki
Będziemy zmuszeni wyjść na ulicę
boukun wrote:
Jeżeli władza uchwali przedłużenie wieku emerytalnego do 67 lat i w ten sposób nas zechce przedwcześnie uśmiercić, będziemy zmuszeni wyjść na ulicę i obalić ten antyludzki, antypolski rząd...
(...) nigdy nie pyta nas o zdanie..., w żadnej kwestii...

Przecież żeby "obalić" jakikolwiek rząd wystarczy tylko pofatygować się do lokalu wyborczego w odpowiednim czasie. Na ulicy to wygrać mogą tylko populiści. :-)
Władza pytała się do tej pory o różne kwestie, były referenda.

Data: 2012-02-29 12:00:40
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jiktnu$g4n$1inews.gazeta.pl...
boukun wrote:
[...]

W piździe były referenda, tylko takie, w których rezim wiedział, że naród został odpowiednio zmanipulowany...
Ta hucpa pt, wybory to jest też ich ukłADANKA, NA KTÓRĄ NARÓD NIE MA NAJMNIEJSZEGO WPŁYWU, TO ICH ZABAWA, A GŁUPI NARÓD MA TYLKO PRZYKLEPAĆ, CO MU JEST PODŁOŻONE DO PRZYKLEPANIA...  Populistami jest właśnie ta gburna i butna władza, która robi z narodem sobie co chce.. My, naród mówimy NIE oczekiwaniem na emeryturę do 67 lat, władza nas nie słucha...
Umowa była jak miałem 15 lat, że mam pracować do 65 lat i reżim łamie tę umowę, nie pytając nikogo...
Przed żadnymi wyborami nie było na ten temat żadnej dyskusji i naród nie miał i nie ma nic do powiedzenie..

Pasibrzuchy robią co chcą, by im się żyło tylko lepiej, kosztem zniewolonego narodu...

boukun

Data: 2012-02-29 12:18:09
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

[...]

Masz to na piśmie od tych, z którymi zawarłeś umowę? Ja miałem inną, że systemik się nie rozwali i będzie tak sobie trwał na kredytach. :-)

Data: 2012-02-29 15:55:13
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jil1hh$rbm$1inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

[...]

Poczekaj, ten się wkrótce rozpierdoli...

boukun

Data: 2012-02-29 16:00:22
Autor: Marek Czaplicki

boukun wrote:

[...]

Do kiedy? Mam zaplanowane pewne rzeczy na wakacje i nie chciałbym przeoczyć. :-)

Data: 2012-02-29 12:02:08
Autor: boukun

boukun wrote:
[...]

I jeszcze jedno, reżim nie będzie dyktował nam warunków, kiedy i jak mamy go obalić. Taki reżim należy natychmiast obalić, tu i teraz...

boukun

Data: 2012-02-29 12:12:30
Autor: Marek Czaplicki

boukun wrote:
[...]

To obalajcie. Może przy okazji jak już wyjdziecie na ulicę, to łykniecie trochę świerzego powietrza. Ja głosuję i mam przez to spokój na cztery do pięciu lat, od zajmowania się polityką na poważnie. :-)

Data: 2012-02-29 15:56:53
Autor: boukun

boukun wrote:
[...]

Ale po co tu smarujesz w takim razie bzdety?

boukun

Data: 2012-02-29 16:01:35
Autor: Marek Czaplicki

boukun wrote:
[...]

Przecież piszę, że na poważnie. Na grupie jestem w ramach hobby. :-)

Będziemy zmuszeni wyjść na ulicę