Będziemyjeździć na gazie?

Data: 2009-05-28 21:00:54
Autor: robert
Będziemyjeździć na gazie?
http://tiny.pl/3m39

"To pierwsza taka inicjatywa w Polsce - rowerzyści domagają się złagodzenia
surowych przepisów dotyczącym jazdy pod wpływem alkoholu i zaczęli już
zbierać podpisy pod obywatelskim projektem ustawy w tej sprawie."

Rowerzysta ma sporą szansę ucieczki przed kontrolą, pod warunkiem że nie jest upity na umór.
Rowerem można wjechać w leśną ścieżkę i ani patrol pieszy ani zmotoryzowany tam rowerzysty nie złapie.
Rower nie ma tablicy rejestracyjnej, więc jest anonimowy.

Data: 2009-05-28 23:17:47
Autor: click
Będziemyjeździć na gazie?
robert@mailinator.com pisze:
[...]

tyle, ze nie chodzi o to, by uciekac w las
ale jezdzic z podniesionym czolem jak cywilizowany czlowiek
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-05-29 10:42:29
Autor: Tomasz Tarchala
Będziemyjeździć na gazie?
click <click_n_ride@psychop.op.pl> wrote:

tyle, ze nie chodzi o to, by uciekac w las
ale jezdzic z podniesionym czolem jak cywilizowany czlowiek

Ciekawa jest swoją drogą analiza ekonomiczna kwestii "czy uciekać przed
policją jeśli jedziesz na rowerze po pijaku". Jeśli cię złapią, to
zostaniesz potraktowany surowiej, niż tylko mandatem -- prawdopodobnie
spędzisz dzień czy dwa w areszcie i będziesz miał sprawę karną o
wykroczenie. Natomiast jeśli masz prawo jazdy, to kara jest większa -
odebranie go; można argumentować, że dla wielu osób jest to dużo
dotkliwsza kara niż nawet dwa dni w areszcie. Ergo, osobom posiadającym
prawo jazdy dużo bardziej opłaca się próba ucieczki przed policją.

//NoOffenc

Data: 2009-05-29 09:27:11
Autor: Jan Srzednicki
Będziemyjeździć na gazie?
On 2009-05-29, Tomasz Tarchala wrote:
[...]

Niedawno przy obiedzie w firmie dyskutowaliśmy, czy bardziej
ekonomicznie opłacalne jest zostawić rower i rura w jakiś las, czy
stracić prawo jazdy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami zawodowymi tej
straty. Też nie jest zbyt łatwo rozstrzygnąć. ;)

Data: 2009-05-29 09:50:10
Autor: Ryszard Mikke
Będziemyjeździć na gazie?
On 2009-05-29, Tomasz Tarchala wrote:

> [...]

stracić prawo jazdy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami zawodowymi tej
straty. Też nie jest zbyt łatwo rozstrzygnąć. ;)

Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...

rmikke

Data: 2009-05-29 17:54:07
Autor: Wojtek
Będziemyjeździć na gazie?
Ryszard Mikke pisze:

Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...

TY BANDYTO! ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-05-29 21:39:32
Autor: click
Będziemyjeździć na gazie?
Ryszard Mikke pisze:

Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...

ja tam Dluga nie jezdze, bo lapia ;)

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-06-15 04:11:50
Autor: nb
Będziemyjeździć na gazie?
at Fri 29 of May 2009 21:39, click wrote:

Ryszard Mikke pisze:

Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...

ja tam Dluga nie jezdze, bo lapia ;)

Ja jeżdżę, ale zwalniam do 50 km/h i mam spokój

--
nb

Data: 2009-05-30 02:15:10
Autor: zcxz
Będziemyjeździć na gazie?
Ryszard Mikke wrote:
Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...
....tylko gdyby nie ta chusta ;)

--
zcxz

Będziemyjeździć na gazie?