Data: 2009-09-23 09:09:48 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm | |
doktorski wydusil z siebie te slowy:
Terapia: przeszczep przekladni. a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym, salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!? -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAZ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAZ_ Omega A R6 3,0 24V |
|
Data: 2009-09-23 00:28:19 | |
Autor: doktorski | |
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm | |
On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju (przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow, ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie potwierdzone _zadnymi_ badaniami. pzdr, dr K12S/525 |
|
Data: 2009-09-23 09:39:08 | |
Autor: Magic | |
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm | |
doktorski pisze:
On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote: To całkiem możliwe, sądząc po kłopotach z wycierającymi się krzywkami wałków rozrządu w R12GS z pierwszej serii i zdaje się właśnie K12S. Ale jak rozumiem będziesz to załatwiał oficjalnie w BMW w ramach rękojmi ? -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-09-23 11:22:25 | |
Autor: Monster | |
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm | |
doktorski pisze:
On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:SĹyszaĹem o problemie z przekĹadniÄ w GSach 1200,faktycznie producent nie przewidziaĹ korkĂłw do wymiany oleju,w nowszych juĹź sÄ :-) Raczej na pewno wina materiaĹu,kurcze juĹź Dnieprowskie dĹuĹźej wytrzymujÄ ,jeĹli chodzi o dyfer starszego typu, nie sĹyszaĹem Ĺźeby siÄ komukolwiek rozleciaĹ. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-09-23 11:37:57 | |
Autor: de Fresz | |
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm | |
On 2009-09-23 11:22:25 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:
Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju Słyszałem o problemie z przekładnią w GSach 1200,faktycznie producent nie przewidział korków do wymiany oleju,w nowszych już są:-) Niestety wygląda na to, że teraz u Bumy trzeba omijać, jeśli się da, pierwszy rocznik-dwa nowego modelu. Tak przynajmniej mi wychodzi z relacji kilku posiadaczy. Tak poza tym - świetne motury ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|