Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm

Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm

Data: 2009-09-23 09:09:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
doktorski wydusil z siebie te slowy:


Terapia: przeszczep przekladni.

Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113


a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym, salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?


--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAZ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAZ_
Omega A R6 3,0 24V

Data: 2009-09-23 00:28:19
Autor: doktorski
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
(przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
potwierdzone _zadnymi_ badaniami.

pzdr, dr
K12S/525

Data: 2009-09-23 09:39:08
Autor: Magic
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
doktorski pisze:
On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
(przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
potwierdzone _zadnymi_ badaniami.

To całkiem możliwe, sądząc po kłopotach z wycierającymi się krzywkami wałków rozrządu w R12GS z pierwszej serii i zdaje się właśnie K12S.
Ale jak rozumiem będziesz to załatwiał oficjalnie w BMW w ramach rękojmi ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-09-23 11:22:25
Autor: Monster
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
doktorski pisze:
On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
(przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
potwierdzone _zadnymi_ badaniami.
Słyszałem o problemie z przekładnią w GSach 1200,faktycznie producent nie przewidział korków do wymiany oleju,w nowszych już są:-)
Raczej na pewno wina materiału,kurcze już Dnieprowskie dłużej wytrzymują,jeśli chodzi o dyfer starszego typu, nie słyszałem żeby się komukolwiek rozleciał.

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2009-09-23 11:37:57
Autor: de Fresz
Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
On 2009-09-23 11:22:25 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:

Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
(przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
potwierdzone _zadnymi_ badaniami.

Słyszałem o problemie z przekładnią w GSach 1200,faktycznie producent nie przewidział korków do wymiany oleju,w nowszych już są:-)
Raczej na pewno wina materiału,kurcze już Dnieprowskie dłużej wytrzymują,jeśli chodzi o dyfer starszego typu, nie słyszałem żeby się komukolwiek rozleciał.

Niestety wygląda na to, że teraz u Bumy trzeba omijać, jeśli się da, pierwszy rocznik-dwa nowego modelu. Tak przynajmniej mi wychodzi z relacji kilku posiadaczy. Tak poza tym - świetne motury ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona