Data: 2015-10-29 09:37:41 | |
Autor: qrt | |
BeeLine | |
Dnia Thu, 29 Oct 2015 01:05:40 -0700 (PDT), rmikke napisał(a):
Im więcej o tym czytam, tym mniej atrakcyjne mi się to wydaje, To taka jak rozumiem nawigacja bez routingu? Tak chyba mniej wiecej działała garmin z mapami topo. Czyli masz wyznaczony punkt, wiesz w jakim jest kierunku i jak daleko, Kreska na kranie pokazuje line prostą do celu, a ty drogi wybierasz na bieżąco. Ewentualnie mozna wczesniej zaplanować trasę i jechać po waypointach. IMHO to może działać choć w sumie nie wiem czy jest potrzebne. Bo bym chyba jednak wolał urządzenie na kierownice by móc patrzeć na mapę... |
|
Data: 2015-10-29 02:03:46 | |
Autor: rmikke | |
BeeLine | |
W dniu czwartek, 29 października 2015 09:37:49 UTC+1 użytkownik qrt napisał:
Dnia Thu, 29 Oct 2015 01:05:40 -0700 (PDT), rmikke napisał(a): My feelings exactly. Oraz, co z tego, że pokaże mi kierunek, kiedy nie powie mi, ze jak tu nie odbiję w prawo, to potem nadrobię pięć kilometrów bez możliwości skrętu. Może bez mapy przed nosem bym się obył, gdyby aplikacja umiała wyszukać takie punkty krytyczne i automatycznie umieścić tam punkty pośrednie trasy. Urządzenie jest sterowane aplikacją w telefonie i teoretycznie może wyświetlać cokolwiek zechcesz. |
|
Data: 2015-10-29 14:23:32 | |
Autor: qrt | |
BeeLine | |
Dnia Thu, 29 Oct 2015 02:03:46 -0700 (PDT), rmikke napisał(a):
Oraz, co z tego, że pokaże mi kierunek, kiedy nie powie mi, ze jak tu nie odbiję w prawo, to potem nadrobię pięć kilometrów tak - taka opcja ma duże znaczenie przy rzekach, autostradach czy ogrodzonych linach kolejowych. IMO urządzenie raczej do użytku miejskiego niż wyczecieczkowo-terenowego. Inna sprawa czy rowerzysta w mieście w ogóle potrzebuje nawigacji. |
|
Data: 2015-10-29 15:59:04 | |
Autor: m | |
BeeLine | |
W dniu 29.10.2015 o 09:37, qrt pisze:
IMHO to może działać choć w sumie nie wiem czy jest potrzebne. Bo bym chyba Jeżeli dobrze rozumiem (bo nie wczytywałem się) i to jest urządzenie do jazdy na azymut, to to by było dokładnie to czego potrzebuję. Pytanie ile to będzie kosztować. I jak to się będzie zachowywać na słońcu. p. m. |
|
Data: 2015-10-29 08:17:30 | |
Autor: rmikke | |
BeeLine | |
W dniu czwartek, 29 października 2015 15:58:57 UTC+1 użytkownik m napisał:
W dniu 29.10.2015 o 09:37, qrt pisze: Około 60 funtów i ponoć świetnie działa na słońcu. |
|
Data: 2015-10-29 16:10:37 | |
Autor: qrt | |
BeeLine | |
Dnia Thu, 29 Oct 2015 15:59:04 +0100, m napisał(a):
W dniu 29.10.2015 o 09:37, qrt pisze: garmin etrex 10 służy do tego samego i kosztuje 380 zł. W słońcu zachowuje sie doskonale, długo działa na baterii, nie potrzebuje smartfona. |
|
Data: 2015-10-29 17:04:12 | |
Autor: jg | |
BeeLine | |
Dnia Thu, 29 Oct 2015 16:10:37 +0100, qrt napisał(a):
Dnia Thu, 29 Oct 2015 15:59:04 +0100, m napisał(a): nie no. to juz powinna byc inna polka cenowa. za taka cene to juz sa calkiem wypasione urzadzenia, a nie takie byle azymuty... czyt. to z watku musi byc za jakies 150zl, aby robilo konkurencje... ale wyglada zbyt dizajnersko, aby byc takie tanie. -- jg |
|
Data: 2015-10-29 20:52:40 | |
Autor: 2late | |
BeeLine | |
On 29/10/15 08:37, qrt wrote:
Im wiÄcej o tym czytam, tym mniej atrakcyjne mi siÄ to wydaje, To mialoby sens jesli informowaloby o skrecie powiedzmy 200m wczesniej, mam na mysli jazde po drodze, w miescie, z predkoscia 20 km/h. Osobiscie najlepiej wspominam nawigacje ktora mialem w starym smartfonie z Windowsem Mobile 6.5 i Tom Tom'em zainstalowanym, ktory wozilem w plecaku lub w tylnej kieszeni. Nie musialem patrzec na mape ale przez sluchaki nadawal gdzie skrecic czy na ktorym zjezdzie zjechac z ronda, odpowiednio wczesniej. Gdyby to urzadzenie potrafilo cos takiego i nie potrzebowalo smartfona, to bym rozwazyl. Pozdrawiam -- 2late⢠Outspace Communication Inc.ÂŽ 1999*2015Š Stupidity, like virtue, is its own reward |