Beenhakker musi odejść

Data: 2009-03-28 19:37:02
Autor: Przemek Budzyński
Beenhakker musi odejść
czy ktoś jeszcze wątpi?

Poza strzelcami bramek, względnie niezłą grą M. Lewandowskiego w destrukcji i
kilkoma (tak na jedna rękę emeryta z tartaku...) zagraniami Rogera reszta jest
milczeniem.

A dla takich graczy jak Boruc, Wawrzyniak i Bandrowski miejsca w tej kadrze
chyba juz nie ma.

Data: 2009-03-28 20:44:48
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
Przemek Budzyński pisze:

A dla takich graczy jak Boruc, Wawrzyniak i Bandrowski miejsca w tej kadrze

Hahahaha, już nie pamiętasz jak twojej ukochanej kadrze Artur Boruc dupę ratował?

--

sig

Data: 2009-03-28 19:56:16
Autor: Przemek Budzyński
Beenhakker musi odejść
czyli Manchester powinien zatrudniać Besta nawet wtedy, kiedy już mial marską
wątrobe?

Data: 2009-03-29 00:49:23
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
Przemek Budzyński pisze:
czyli Manchester powinien zatrudniać Besta nawet wtedy, kiedy już mial marską
wątrobe?

Ale Best na gazie był lepszy od tych którzy nigyd nie pili... :D

Data: 2009-03-28 21:41:01
Autor: Kwik
Beenhakker musi odejść
RedLite pisze:

Hahahaha, już nie pamiętasz jak twojej ukochanej kadrze Artur Boruc dupę ratował?

ja pamietam, i co z tego? Bedzie tam do konca zycia gral?
Pamietam tez ze zawalil dwa ostatnie mecze o punkty - i to nie przez slabszy wystep tylko przez brak koncentracji i debilne bledy. Biorac pod uwage ze w klubie tez nie broni rewelacyjnie, nie bardzo rozumiem co robil dzisiaj w bramce.
Kwik

Data: 2009-03-28 21:59:39
Autor: Citizen Cain
Beenhakker musi odejść

Użytkownik "Kwik"

[...]

A jaka była alternatywa?

CC

Data: 2009-03-28 23:32:39
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
Kwik pisze:

ja pamietam, i co z tego?

To z tego, że imć pan Boruc dobrym zawodnikiem jest.
Czy to jego wina że cały zespół zagrał taki piach, ze szkoda było patrzeć?
Czy to jego wina, ze trener wystawia do gry kiedy wiadomo ze nie jest w najlepszej dyspozycji.
Ban na reprezentację za zły mecz jest niepoważnym pomysłem.

Bedzie tam do konca zycia gral?

Jasne. Do samego końca. Jego lub repry ;

 nie bardzo rozumiem co
robil dzisiaj w bramce.

To jest pytanie do Leo. u mnie stoi dużo większy znak zapytania przy Leo, aniżeli przy Borucu.

--

sig

Data: 2009-03-28 23:40:31
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:

To z tego, że imć pan Boruc dobrym zawodnikiem jest.
Czy to jego wina że cały zespół zagrał taki piach, ze szkoda było patrzeć?

Jego wina że na jego konto idą dwie bramki z trzech (z małą pomocą obrońców, ale naprawdę małą).
Gdyby nie te dwie bramki, to jak brzmiałby wynik?

Czy to jego wina, ze trener wystawia do gry kiedy wiadomo ze nie jest w najlepszej dyspozycji.
Ban na reprezentację za zły mecz jest niepoważnym pomysłem.

Ile punktów musi zepsuć, żeby stał się dobrym pomysłem?
Bo zmarnował już nam kilka i to w dwóch ostatnich meczach.

Trzeba Kotora powołać, już on by sobie poradził z wygryzieniem Boruca z bramki, a i błędów większych by raczej nie narobił. ;-)

Data: 2009-03-28 23:50:02
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
Cavallino pisze:

Gdyby nie te dwie bramki, to jak brzmiałby wynik?

Nie wiem. Gdyby te bramki nie wpadły zespoły grałyby inaczej.

--

sig

Data: 2009-03-28 23:56:55
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqm8lr$f5r$1news.interia.pl...
Cavallino pisze:

Gdyby nie te dwie bramki, to jak brzmiałby wynik?

Nie wiem. Gdyby te bramki nie wpadły zespoły grałyby inaczej.

I niekoniecznie gorzej dla Polski, prawda?

Data: 2009-03-29 00:08:50
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
Cavallino pisze:

I niekoniecznie gorzej dla Polski, prawda?

I niekoniecznie lepiej dla Polski, prawda?

--

sig

Data: 2009-03-29 00:16:47
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqm9p2$gk5$2news.interia.pl...
Cavallino pisze:

I niekoniecznie gorzej dla Polski, prawda?

I niekoniecznie lepiej dla Polski, prawda?

Irlandia zagrała dzisiaj tak słabo, że TYLKO takie nasze totalne klopsy mogły dać im zwycięstwo.
Więc gdyby bramkarz ich nie popełnił, to szanse na dobry wynik mocno by wzrosły.

Data: 2009-03-29 00:52:20
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
Cavallino pisze:

Irlandia zagrała dzisiaj tak słabo, że TYLKO takie nasze totalne klopsy mogły dać im zwycięstwo.

Tak jak w poprzednim meczu o punkty, wiec z tego powodu Boruc powinien odpoczac, bo w przceciwnym wypadku polegniemy z San Marino.... bo nie widac potencjalnego nastepcy Furtoka :D

Data: 2009-03-29 16:01:21
Autor: Piotr Wasil
Beenhakker musi ode jść
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Jego wina że na jego konto idą dwie bramki z trzech (z małą pomocą obrońców, ale naprawdę małą).

A nie trzy? Pilka z rogu na 5 metr gdzie bylo pusto przed nim powinien
bez problemu wyjsc i wylapac.

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2009-03-29 16:06:01
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "Piotr Wasil" <adres@na.www> napisał w wiadomości news:6ovus4pp44dnbg672ptp81ev737d3l5hd44ax.com...
[...]

Już nie przesadzajmy, mógł wyjść, ale nie musiał.

Ta bramka to akurat 100% winy Wasyla.
BTW: może i on (jako rzecze Leo) w ofensywie się poprawia, nawet 5 razy podbić piłkę umie bez złapania kontuzji, ale w obronie dalej jest bezradny jak dziecko.

Data: 2009-03-30 01:46:31
Autor: Glazer
Beenhakker musi odejść

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gqnv8p$dis$1news.onet.pl...

A nie trzy? Pilka z rogu na 5 metr gdzie bylo pusto przed nim powinien
bez problemu wyjsc i wylapac.

Już nie przesadzajmy, mógł wyjść, ale nie musiał.

Tylko, ze w momencie bicia rogu on juz tam byl, cofnal sie do bramki nie wiadomo dlaczego.
Glazer

Data: 2009-03-30 03:27:53
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
Glazer pisze:

Tylko, ze w momencie bicia rogu on juz tam byl, cofnal sie do bramki nie wiadomo dlaczego.

Bo on tak ma.

Data: 2009-03-28 23:43:47
Autor: RedLite
Beenhakker musi odejść
RedLite pisze:

To jest pytanie do Leo.

"W sobotę o 10 rano sztab medyczny poinformował mnie, że Łukasz Fabiański nie może grać. To moja odpowiedź na pytanie, dlaczego wystawiałem Boruca - mówił na konferencji prasowej po porażce 2:3 z Irlandią Płn. trener reprezentacji Polski Leo Beenhakker."

Czyli nie było za bardzo pola manewru. Sorry ale Przyrowski to jest chimera gorsza 800 razy niż Boruc, a umiejętności i doświadczenie ma mniejsze

--

sig

Data: 2009-03-28 23:48:15
Autor: yamma
Beenhakker musi odejść
RedLite wrote:

Czyli nie było za bardzo pola manewru. Sorry ale Przyrowski to jest
chimera gorsza 800 razy niż Boruc, a umiejętności i doświadczenie ma
mniejsze

Ale może obrońcy byliby bardziej skoncentrowani, bo za to co dzisiaj wyprawiali, to w swoich klubach od razu zaczęliby wyciągać drzazgi z dup.
yamma

Data: 2009-03-28 23:49:40
Autor: Cavallino
Beenhakker musi odejść
Użytkownik "RedLite" <sentotento@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqm8a4$dtf$3news.interia.pl...
RedLite pisze:

[...]

Tyle że na ławce siedział Załuska.

Data: 2009-03-29 00:53:40
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
RedLite pisze:

[...]

Mysle, ze 10-ty bramkarz kadry nie zrobilby takich klopsow.

Data: 2009-03-29 00:48:41
Autor: Mane
Beenhakker musi odejść
Przemek Budzyński pisze:

A dla takich graczy jak Boruc, Wawrzyniak i Bandrowski miejsca w tej kadrze
chyba juz nie ma.

Kto za nich? O ile za Boruca bez problemow zagralby chociazby Kowalewski to dla pozostalych nie widac zmiennnikow...

Data: 2009-03-30 08:38:20
Autor: WOJSAL
Beenhakker musi odejść
Przemek Budzyński pisze:
czy ktoś jeszcze wątpi?

To nie wina Leo, ze nasi kopacze nie potrafia grac.
Mozna miec pretensje do Leo o Jelenia, Wichniarka, Brozka.
Ale nawet z nimi, nasza reprezentacja Brazylia by i tak nie byla
Tak wiec zmiana trenera nic tu nie da - o jakosci naszych
pilkarzy najlepiej wiedza ich trenerzy klubowi.

A dla takich graczy jak Boruc, Wawrzyniak i Bandrowski miejsca w tej kadrze
chyba juz nie ma.

Boruca bym nie skreslal (fakt - zawalil Slowacje oraz pierwsza bramke
z Irlandia), raczej dalbym mu odpoczac. Warto by mu pomoc wrocic
do swiatowej formy.
Natomiast skreslilbym Wasilewskiego. Ten facet chyba nigdy nie nauczy
sie grac w pilke - potrafi tylko kopac po kostkach. A chyba nie na
tym polega pilka nozna.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-03-30 08:59:19
Autor: yamma
Beenhakker musi odejść
WOJSAL wrote:

Natomiast skreslilbym Wasilewskiego. Ten facet chyba nigdy nie nauczy
sie grac w pilke - potrafi tylko kopac po kostkach. A chyba nie na
tym polega pilka nozna.

Ba! Ja bym też chętnie Wasyla odsunął od kadry, bo IMO był jednym z głównych sprawców naszych porażek na Euro. Tylko kto za niego miałby grać? Baszczyński? Jego też nie jest trudno wkręcić w ziemię.
yamma

Beenhakker musi odejść