Beenhakker na wylocie!!!!

Data: 2009-05-06 06:34:29
Autor: Włodziu
Beenhakker na wylocie!!!!
Usłyszałem właśnie w radiu. Podobno zgodził się na odprawę 600k euro i od lipca bedzie trenerem Feyenoord`u.

Wie może ktoś coś więcej?

Data: 2009-05-06 08:29:41
Autor: Robert Gosik
Beenhakker na wylocie!!!!
Usłyszałem właśnie w radiu. Podobno zgodził się na odprawę 600k euro i od lipca bedzie trenerem Feyenoord`u.

Wie może ktoś coś więcej?

za weszlo.pl:

Hmm. A teraz słówko od nas - jak się pisze o wielkich sumach, to warto uruchomić kalkulator. Leo Beenhakker nie może zadowolić się "niższą sumą odprawy (np. 600 tysięcy euro)", ponieważ do końca kontraktu zarobi mniej. Jeśli aktualnie inkasuje 70 tysięcy euro, a do wygaśnięcia kontraktu zostało mu 7 miesięcy, to znaczy że zarobi jeszcze w Polsce 490 tysięcy euro.

Informacji nie traktujemy więc poważnie.

Data: 2009-05-06 11:24:33
Autor: gasper
Beenhakker na wylocie!!!!
Użytkownik "Robert Gosik" <robert.gosik@usuntoaster.pl> napisał w wiadomości news:gtraoq$dai$1news.onet.pl...
[...]

a co powiesz o premiach? nikt nie wie ile i za co miał dostać

Data: 2009-05-06 18:19:40
Autor: Koriat
Beenhakker na wylocie!!!!
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gtrl0i$2j3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Plus na przykład odprawy, kary, etc. w razie zerwania kontraktu.

Data: 2009-05-06 13:30:35
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Beenhakker na wylocie!!!!
Pewna osoba, czyli Włodziu
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Wie może ktoś coś więcej?

Tak, ja...

"Holender rzucił na koniec, że jest mu bardzo przykro z powodu smutku dziennikarzy,
którzy przez ostatnie tygodnie wieścili jego odejście z funkcji trenera reprezentacji."
http://tiny.pl/znjd

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-07 21:48:50
Autor: Gryngol
Beenhakker na wylocie!!!!
Jeaaa, to teraz przyjdzie nowyy trener i nasi wspaniali piłkarze zaczną w końcu grać.
Jakie to proste. Że też nie wpadli na to wcześniej.

Beenhakker na wylocie!!!!