Bekarty Wojny - zenada

Data: 2010-09-10 02:58:52
Autor: moon
Bekarty Wojny - zenada
Użytkownik wrote:
> btw - to jest jednak chyba antysemicki film. Bo Zydzi przedstawieni sa
jako banda zwyrodnialych dresow.

a jaki masz dowód na to, ze nie są?
jakieś zeznania ze świata arabskiego, może?

Natomiast jakas sympatie moja wzbudzili obydwaj gestapowcy

powiedz mi euro-jemiołuszko, czemu mnie to nie dziwi?

moon

Data: 2010-09-29 18:39:22
Autor: sonn
Bekarty Wojny - zenada
Użytkownik "moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:i6bvse$80v$1news.onet.pl...
Użytkownik wrote:
> [...]

Natomiast jakas sympatie moja wzbudzili obydwaj gestapowcy

powiedz mi euro-jemiołuszko, czemu mnie to nie dziwi?

O! jak widzę Pan Prezes dalej trzyma poziom intelektualny swoich wypowiedzi. Całkiem jak na pręgu

--
Sonn

Bekarty Wojny - zenada