Bekarty Wojny - zenada

Data: 2010-09-17 17:05:38
Autor: grzessiek
Bekarty Wojny - zenada
btw - to jest jednak chyba antysemicki film. Bo Zydzi przedstawieni sa jako banda zwyrodnialych dresow.
Natomiast jakas sympatie moja wzbudzili obydwaj gestapowcy

klasa tego filmu polega na tym, 偶e pokazuje 偶yd贸w w taki spos贸b w jaki
pokazuje nie wzbudzaj膮c specjalnych sprzeciw贸w. w dzisiejszych czasach
to naprawd臋 co艣. po raz pierwszy kto艣 w ten spos贸b "bawi si臋" tym tematem.

zwyrodnia艂y by艂 landa a nie b臋karty - ich ch臋膰 zemsty by艂a ca艂kowicie
zrozumia艂a a okrucie艅stwo stanowi艂o narz臋dzie wywo艂uj膮ce strach.

zauwa偶y艂e艣 偶e w pierwszej scenie landa chlubi si臋 swoim przydomkiem by
p贸藕niej, w scenie gdzie postanawia si臋 podda膰 - wypiera si臋 go? po
drugiej stronie masz b臋karty - konsekwentne do samego ko艅ca.

Reasumujac - zenada.

dla mnie to najlepszy, obok pulpfiction, film tarantino. ma wszystko -
rozpoznawalny styl, 艣wietne kadry, muzyk臋, mistrzowskie aktorstwo,
zaskakuj膮cy scenariusz... nie rozumiem jak ten film mo偶e si臋 nie podoba膰 ;)

g.

Bekarty Wojny - zenada