Bekarty wojny - Tarantino jest chory psychicznie

Data: 2009-12-28 04:18:06
Autor: Maciej Bojko
Bekarty wojny - Tarantino jest chory psychicznie
On Mon, 28 Dec 2009 00:33:28 +0000 (UTC), "topek "
<topek2000.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

W skali 1-10 daje 2-

Na trollometrze daję 3. Ani finezji, ani - tak naprawdę - wysiłku.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-12-28 10:38:58
Autor: topek
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):
Na trollometrze daję 3. Ani finezji, ani - tak naprawdę - wysiłku.

Nie wiem jaka masz definicje trollowania, wszak kazdy moze miec inna, ale
zarzucajac mi brak wysilku, samemu wypuszczajac z siebie jednozdaniowego
pierda to zaiste tupeciarz z ciebie z tupetem na lysinie.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-12-29 03:19:26
Autor: Maciej Bojko
Bekarty wojny - Tarantino jest chory psychicznie
On Mon, 28 Dec 2009 10:38:58 +0000 (UTC), "topek "
<topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

To właśnie miałem na myśli pisząc o braku finezji. Nie robisz na mnie
wrażenia. A jednozdaniowy pierd może być wart więcej niż
kilkuakapitowy rzyg, co zademonstrowałeś.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-12-28 15:13:16
Autor: Tiber
Bekarty wojny - Tarantino jest chory psychicznie
Silly, silly Maciej Bojko nabazgrału:

W skali 1-10 daje 2-

Na trollometrze daję 3. Ani finezji, ani - tak naprawdę - wysiłku.

Trzeba zrobić ponowny pomiar, bo za "silą się na bycie >cool<" topkowi
jak zawsze się należy. Obstawiam, że wyjdzie coś w granicach 2 albo
niżej.

--
tbr

Bekarty wojny - Tarantino jest chory psychicznie