Bekarty wojny - Tarantino jest chory psychicznie

Data: 2009-12-28 15:03:45
Autor: aL
Bekarty wojny - Tarantino jest chory psychicznie
topek pisze:

Wszystko tak chamsko i ordynarnie dobierane pod ta zalosna i sztampowa
historyjke pierdolnietego Tarantino, tak grubymi nicmi szyte, ze lapy opadaja.

Czy Ty nie masz większych problemów w życiu? Przeżywasz film, który
był dla Ciebe nudny i przewidywalny? Dla mnie wszystkie filmy Tarantino
po Jackie Brown były nudne i przewidywalne, ale nie mam specjalnej potrzeby
mieszania z błotem Tarantino i jego filmów. Robi to co lubi i co ważniejsze - to,
czego oczekują od niego jego fani.

Tarantino jest pierdolniety i powinien sie leczyc, bo coz miala dac ta
brutalnosc i sceny jak z rzezni? Coz za wzniosle tresci mialo to przekazac
badz natchnac mnie do jakiejs refleksji?

To samo można napisać o scenarzystach większości horrorów. Naprawdę
oczekujesz, jakiś głębszych treści w horrorach lub filmach Tarantino?
Przecież to czysta zabawa formą.
aL

"Otwarcie na Zachód w epoce Gierka, wsparte dostępem do
informacji i Internetu spowodowało skuteczną presję na
zmianę systemu." J.M. Fijor NC! 24.11.07

Bekarty wojny - Tarantino jest chory psychicznie