Bekon...

Data: 2009-06-18 11:36:27
Autor: Tzva Adonai
Bekon...
Czemu ciebie właściwie wydalili z Niemiec?..

Data: 2009-06-18 20:56:00
Autor: boukun
Bekon...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f42dbc25-d363-44b4-ad10-caad491c535eq14g2000vbn.googlegroups.com...
Czemu ciebie właściwie wydalili z Niemiec?..

Nie nwydalili, tylko wypędzili. Zbierzność interesów kilku urzędów, długo tłumaczyć. Nękali mnie i moją rodzinę przez ponad rok, intrygi urzędu meldunkowego, starostwa powiatowego Miltenberg, Arbeitsamtu Obernburg i prokuratury i policji z Obernburga (ten sam prokurator, który wydał akt oskarżenia w sprawie o Żydach). Najpierw wymeldowali, zabrali prawo pobytu mi (żonie się nie udało bo schowałem jej paszport), potem odkręcali, bo ich przejrzałem i przechytrzyłem, składając wniosek w meldunkowym o wydanie Kinderausweisu dla Dawida, jako obywatela niemieckiego, którego nie mogą wydalić wraz z opiekunami. Potem nękano w inny sposób, wstrzymując zasiłek dla bezrobotnych i nie mając z czego opłacić czynszu przez dwa miesiące, dostałem nakaz opuszczenia mieszkania socjalnego (jest link na moim blogu do niego), z którego bloku wszyskich już wymeldowano Niemców, tylko jednego Niedźwieckiego się nie mogli pozbyć, a chciano tak jak w Polsce budynek sprzedać z brzyć i pobudować nowy z wysokimi czynszami. Czcąc mi dać zastępcze, mogliby podwyżyć czynsz tylko o 3% czy jakoś tak, nawet w nowym budownictwie. itd. Potem był wniosek o nakaz eksmisji, jak już mój wniosek do sądu socjalnego o Einstweilige Verfügung zaiódł, zabrałem się by by mnie i tak wytransportowano, albo bym zdechł z głodu. Wcześniej rodzina się wymeldowała i zjechała. Teraz rozpatrują w Niemczech moje skargi w sprawie zabrania bezpodstawnego zasiłku i wypędzenia, jak również równolegle leci w tej sprawie już jedna skarga w Strasburgu. Itd. itp.

boukun

Data: 2009-06-18 21:00:40
Autor: Tzva Adonai
Bekon...
Nie nwydalili, tylko wypędzili. Zbierzność interesów kilku urzędów, długo tłumaczyć.

Byłeś kiedyś w moim rodzinnym Köln?...

Data: 2009-06-18 21:15:35
Autor: Tzva Adonai
Bekon...
Byłeś kiedyś w moim rodzinnym Köln?...

A zresztą po co ja ci zadaję to pytanie, brudny śmieciu.. W Niemczech nie masz
czego szukać.. --

Data: 2009-06-18 22:21:00
Autor: boukun
Bekon...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6069.000011b8.4a3a8ed8newsgate.onet.pl...
Nie wydalili, tylko wypędzili. Zbieżność interesów kilku urzędów, długo
tłumaczyć.

Byłeś kiedyś w moim rodzinnym Köln?...

Bo to raz. Pierwszy raz byłem tam, jak jeszcze w tamtejszym konsulacie przedłużało się paszport, chyba w 1990 roku.

boukun

Data: 2009-06-19 09:37:46
Autor: Vic
Bekon...
boukun wrote:
 Potem nękano w
inny sposób, wstrzymując zasiłek dla bezrobotnych i nie mając z czego opłacić czynszu przez dwa miesiące, dostałem nakaz opuszczenia mieszkania socjalnego

To ty widze, jestes zawodowy bezrobotny... i tam i tu...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-19 11:23:16
Autor: raff
Bekon...
boukun wrote:
 Potem nękano w
inny sposób, wstrzymując zasiłek dla bezrobotnych i nie mając z czego opłacić czynszu przez dwa miesiące, dostałem nakaz opuszczenia mieszkania socjalnego

"nękano" buehehehe

R.

Data: 2009-06-19 11:40:25
Autor: Vic
Bekon...
raff wrote:
"nękano" buehehehe

Na takie szykany to ja bym reagowal interwencja w ONZ! :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-19 12:02:47
Autor: raff
Bekon...
"nękano" buehehehe

Na takie szykany to ja bym reagowal interwencja w ONZ! :)

Nie powtarzaj dwa razy bekonowi.

R.

Data: 2009-06-18 20:58:46
Autor: konserwator
Bekon...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f42dbc25-d363-44b4-ad10-caad491c535eq14g2000vbn.googlegroups.com...
Czemu ciebie właściwie wydalili z Niemiec?..

Bo zydom sie nie podobal?

rym

Data: 2009-06-18 21:05:38
Autor: Piotr
Bekon...
Dnia Thu, 18 Jun 2009 20:58:46 +0200, konserwator napisał(a):

Bo zydom sie nie podobal?

Żydom? To tylko żydzi chcą usunąć wrzoda z d...?
Reszta gonosi z uśmiechem?
Piotr

Data: 2009-06-19 06:32:32
Autor: sofu
Bekon...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Bo zydom sie nie podobal?

Żydom? To tylko żydzi chcą usunąć wrzoda z d...?

-- -- -- -

Uznali, ze teraz bedzie lepiej aby przynosil szkody Polsce.

sofu

Data: 2009-06-19 03:55:11
Autor: boukun
Bekon...
On 19 Cze, 06:32, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:18qex64hq4a0e$.dlgmasz.facet.luzik...

> Żydom? To tylko żydzi chcą usunąć wrzoda z d...?
> Reszta gonosi z uśmiechem?
> Piotr

Uznali, ze teraz bedzie lepiej aby przynosil szkody Polsce.

sofu

A może jednak naprawiał schorowany polski system...

boukun

Bekon...