Bekon - kto wital sowietow w Brodach - twoja babka ?

Data: 2010-10-13 11:24:21
Autor: Marek
Bekon - kto wital sowietow w Brodach - twoja babka ?
Data: 2010-10-13 20:45:06
Autor: boukun
Bekon - kto wital sowietow w Brodach - twoja babka ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:505706d3-ea8e-4855-9547-38b8f838bdcbl8g2000yql.googlegroups.com...
Warto przeczytac ten tekst:

http://docs.google.com/View?id=dtfgw68_42gsj5chjt

Niemcy zajmowali Polske na raty. Jej zachodnia czesc zdobyli podczas kampanii wrzesniowej, a wschodnia niecale dwa lata pózniej odbili z rak Zwiazku Sowieckiego.

Mama opowiada, ze w Brodach stale przechodzil front, wpieriod i nazad, raz Ruskie raz Niemcy, potem znowu Ruskie i znowu Niemcy i tak do 1944... Jak byli Ruskie, to u dziadka w domu kwaterowali z radiostacja, a jak Niemcy, to znowu Niemcy z radiostacja kwaterowali u dziadka...

boukun

Data: 2010-10-13 20:59:15
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -
1-sza moja teze ze Boukun cos podpisal, boukun sam potwierdzil
2-ga moja teze ze Boukun jest chazarem boukun rowniez sam potwiedzil albowiem przytoczyl tu opowiadania babci jak to sie w jego rodzinie cieszono z najazdu bolszewikow na Polske w 1939 roku
Boukun jako obcy narodowosciowo element nie ma prawa wypowiadac sie na zadne tematy polityczne, zwlaszcza te dotyczace Polski i Polakow oraz tego kto jest w PL zydem a kto nie.
awe

Data: 2010-10-13 21:01:26
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i94v7n$clj$1news.onet.pl...

[...]

Łżesz idioto. Nie coś podpisał, tylko sam odręcznie napisał oświadczenie, oczywiście podyktowane przez SBeka, ale zgodne z moją obietnicą...
Po drugie kto debilu pokręcony się cieszył z najazdu bolszewików? Pisałem tylko, że Ruskie byli prawi i sprawiedliwi, bo zabrali księdzu pole i dali podmiejskim chłopom, w tym mojemu dziadkowi, bo uważali, że księdzu tyle nie potrzeba. I słusznie...

boukun

Data: 2010-10-13 23:27:34
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i95016$5s5$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
boukun powiedzmy sobie szczerze, prawdziwy Polak katolik nie wzialby takiej ziemi, nawet jakby na sile dawali
awe

Data: 2010-10-13 23:56:13
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i957sa$8ue$1news.onet.pl...

[...]

Prawdziwy Polak nie musi być tępym, głupim i zniewolonym moherem, żeby być parobkiem u klechy. Kim jest klecha dla ciebie i dlaczego ma mieć ziemię, na której prawdziwi Polacy muszą za parobków robić?

boukun

Data: 2010-10-14 10:28:18
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i95a8t$o8b$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
prwadziwy Polak ma wlasna ziemie, a twoi przeciez nie mieli bo brali cudza
awe

Data: 2010-10-14 11:56:08
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i96ejr$m9m$1news.onet.pl...

[...]

Jaką cudzą? To ksiądz miał cudzą, Ruskie pogodzili wszystkich. Moi dziadkowie, tak jak i sąsiedzi mieli, ale Ruskie uznal, że za mało, w porównaniu z księdzem..., który przecież nie orał, nie siał, a chciał dziadka rękiami zbierać...

boukun

Data: 2010-10-13 21:19:51
Autor: raff
W dniu 2010-10-13 20:59, awe pisze:
[...]

Ktos sie podszyl pod boukuna w tamtym momencie a wy sie cieszycie jak dzieci.

R.

Data: 2010-10-13 23:26:57
Autor: awe

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i950or$i06$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
wiem kiedy ktos sie podszywa pod boukuna, a pzoa tym boukun juz sie sam z tym nie kryje
awe

Data: 2010-10-13 23:57:08
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i957r5$8s3$1news.onet.pl...

[...]

Nie przeinaczaj, nie przenaczaj, raffik ci dobrze napisał...

boukun

Data: 2010-10-14 10:27:29
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i95aal$og9$1mx1.internetia.pl...

[...]

boukun za dobrze cie znam i za duzo o tobie wiem, zeby mnie jakis podszywaniec wprowadzil w blad co do twojej osoby
awe

Data: 2010-10-14 11:49:51
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i96eij$m74$1news.onet.pl...

[...]

Ty jesteś prostak, bo na Kaczyńskich nie chcesz się rozpoznać, albo zwykła menda...

boukun

Bekon - kto wital sowietow w Brodach - twoja babka ?