Bekon pęknie z zazdrości.

Data: 2016-06-19 12:33:37
Autor: Marek
Bekon pęknie z zazdrości.
Właśnie wyposażyłem moją plazmę Panasonic w Portable PC Windows Stick i teraz czytam Was wszystkich na dużym ekranie.

Generalnie: dużo mądrzej to nie wygląda.

Ale: i tak pozdrawiam.
MW

Data: 2016-06-21 03:11:52
Autor: stevep
Bekon pęknie z zazdrości.
W dniu .06.2016 o 12:20 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

W dniu 19.06.2016 o 21:33, Marek pisze:
[...]

To może zainwestuj lepiej w psychiatrę!!! To może podrasuje ci mózg.  Daruj sobie plazmę i tak nie wiesz jak włączyć, za trudne to jest.

Tobie nie podrasuje bezmózgowcu.

--
stevep

Data: 2016-06-22 13:27:57
Autor: Marek
Bekon pęknie z zazdrości.
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 12:20:42 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

To może zainwestuj lepiej w psychiatrę!!! To może podrasuje ci mózg. Daruj sobie plazmę i tak nie wiesz jak włączyć, za trudne to jest.

Hee, heee...też byś chciał to mieć.

Bekon pęknie z zazdrości.