Bekon pojechal na ochotnika do Moskwy, aby walczyc z Zydami

Data: 2012-05-06 15:49:15
Autor: Obserwator
Bekon pojechal na ochotnika do Moskwy, aby walczyc z Zydami

....juz wielu Zydow, zaaresztowano. Ale ciagle za malo, bo chyba nie ma tam mkarwana, klina i U2. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Policja-rozpedza-manifestacje-opozycji-
w-Moskwie,wid,14462847,wiadomosc.html

Data: 2012-05-06 19:41:24
Autor: Jimmy Squarefoot

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo66hq$2ns$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty koleś masz cos z łbem. Jak nie sowieccy agenci to Żydzi. Weź ty się pierdolnij w ten swój durnowaty łeb. Mamy dość już ciebie na polskiej grupie. Wynoś się stąd!

BomBel

Data: 2012-05-07 18:04:44
Autor: u2
W dniu 2012-05-06 17:49,  Obserwator pisze:
...juz wielu Zydow, zaaresztowano. Ale ciagle za malo, bo chyba nie ma tam mkarwana, klina i U2.

Bekon piecze sie w masarni. A ja nic nie poradze, ze zydow wciaz sie
wykorzystuje w ruskiej propagandzie. Zreszta zobacz ilu jest zydowskich
oligarchow u ruskich i maja sie nadal dobrze.

Oczywiscie to skandal, ze wsadzili zyda Chodora do pierdla, ale taki
jest "styl" czekistow, ze wsadzaja swoich przeciwnikow politycznych jak
nie do psychuszek, to do pierdla.

Data: 2012-05-07 16:20:41
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Oczywiscie to skandal, ze wsadzili zyda Chodora do pierdla, ale taki
jest "styl" czekistow, ze wsadzaja swoich przeciwnikow politycznych jak

czlowieku, mogli Chodorowskiego wsadzic, ale problem polega na tym, ze PuTina
i jego ruskich kumli tez trzeba by wsadzic do pierdla.

Jak wsadzac, to wszytkich, a nie tylko niektorych i pozniej pierdolic , ze
wsadzili go bo to zlodziej jak kazdy Zyd. A to sa REPRESJE polityczne
przeciwnikow politycznych przez innych, naprawde cholernie groznych nie tylko
dla Rosji, ale dla calej Europy - bezwzglednych badytow i gangsterow !!

Trza robic tak jak robia Jankesi i inne panstwa cywilizowane.

Jankesi np. Bernarda Madoffa wpierdolili do kicia na 150 lat. Ale nik nie
podkresla , ze to Zyd. Zreszta zaplacil on straszna cene za te oszustwa
ktorych dokonal. Jego ukochany syn popelnil samobojstwo, kiedy dowiedzial sie
co zrobil jego ojciec.

Na Zydow napierdalaja teraz glowie sowieckie sluzby specjalne (vide co
pierdoli Volodia do Rosjan).

To te sluzby nadal strasza Rosjan Jankesami, aby utrzymac sie przy wladzy.

Narod trzeba RZETELNIE informowac,a nie oglupiac !!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Madoff

Data: 2012-05-07 18:29:53
Autor: u2
W dniu 2012-05-07 18:20,  Obserwator pisze:
[...]

Sami siebie nie wsadza. Maja wladze w swoich rekach. Maja wszystkie mass
media w swoich rekach. Mogliby czerpac nieskonczone profity, gdyby nie
to, ze juz sa starzy, wylysiali, bezzebni itd.

Przychodzi mi na mysli ryzy. Az mi sie go, biedaczka, zrobilo zal ;)

Data: 2012-05-07 16:48:44
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

oczywiscie ze sami siebie nie wsadza. Hitler i Stalin , tez sie sami nie
wsadzili. Castro sie tez nie wsadzi. Mozna tego typy przykladow despotow podac mase. Dotyczy to przede wszystkich
panstw niedemokratycznych. SYSTEM jest wadliwy. W Polsce tez.

Data: 2012-05-07 19:32:11
Autor: u2
W dniu 2012-05-07 18:48,  Obserwator pisze:
Mozna tego typy przykladow despotow podac mase. Dotyczy to przede wszystkich
panstw niedemokratycznych. SYSTEM jest wadliwy. W Polsce tez.

To jest podstawowa ulomnosc fasadowej demokracji. Ten kto ma mass media
ten ma wladze. Nic sie nie zmienilo od dziesiecioleci.

Data: 2012-05-07 19:35:09
Autor: u2
W dniu 2012-05-07 19:32, u2 pisze:
[...]

Dlatego tak panicznie zareagowala wraza razwietka na TV Trwam.

Data: 2012-05-08 12:21:52
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fa7f885$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

On też rozpłakał się czytając twój życiorys.

BBR

Data: 2012-05-08 12:21:30
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo8sop$h8f$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

czlowieku, mogli Chodorowskiego wsadzic, ale problem polega na tym, ze PuTina
i jego ruskich kumli tez trzeba by wsadzic do pierdla.

Świat opanowali Żydzi. Tak, tak. Jesteście chorzy.

BBR

Data: 2012-05-08 12:20:31
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fa7f2a0$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziwię się, że ty jeszcze nie siedzisz. Liżesz tyłek Obserwatorowi aż "hadko" patrzeć.

BBR

Bekon pojechal na ochotnika do Moskwy, aby walczyc z Zydami