Bekon - tu jest cos dla ciebie

Data: 2009-07-16 11:13:41
Autor: Marek
Bekon - tu jest cos dla ciebie
Data: 2009-07-16 21:23:26
Autor: boukun
Bekon - tu jest cos dla ciebie

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:4bd88545-1aee-4804-bd51-1d2bb0e1623cr33g2000yqn.googlegroups.com...
http://anarchiwum.bzzz.net/yak/Lafargue%20-%20Prawo%20do%20lenistwa.pdf

Przeczytaj - nie pozalujesz.

Cos mi sie dlugo otwieralo, poczatek zapowiada sie ciekawie:

"Chce, by duchowienstwo na nowo mialo poteSny wplyw na oswiate, poniewaS

licze nan, Se bedzie rozpowszechniala te piekna filozofie, ktora naucza, iS czlowiek

istnieje na tej ziemi, by cierpiec, nie zas te, ktora, na odwrot, wzywa, by uSywal

Sycia". W ten sposob Thiers, uosobienie drapieSego egoizmu i ciasnej inteligencji

burSazji, sformulwaljej moralnosc

Koniec cytatu. Calosc poczytam, jak znajde troche wiecej wolnego czasu.

bouku

Data: 2009-07-16 12:40:14
Autor: Marek
Bekon - tu jest cos dla ciebie
On 16 Lip, 21:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:4bd88545-1aee-4804-bd51-1d2bb0e1623cr33g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

inteligencji

burSazji, sformulwaljej moralnosc

Koniec cytatu. Calosc poczytam, jak znajde troche wiecej wolnego czasu.

Dopiero po tym akapicie zaczyna sie dobre...

Data: 2009-07-16 22:20:30
Autor: boukun
Bekon - tu jest cos dla ciebie

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:a501584b-d74c-4925-be0e-39b3ecf2b49024g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

bouku

Dopiero po tym akapicie zaczyna sie dobre...

Wiem, dziekuje, czytalem troche wiecej. Zapisalem sobie. Teraz bede mial wieczór filmowy z rodzina, leciec bedzie w kinie domowym 17 Again i Die Reise zum Mittelpunkt der Erde w wersji 3D po niemiecku, niezla jazda.

boukun

Data: 2009-07-17 05:20:31
Autor: Tzva Adonai
Bekon - tu jest cos dla ciebie
17 Again

Zac Efron, odtwórca głównej roli, posiada w Hollywood opinię najpiękniejszego
niebieskookiego Żyda... --

Data: 2009-07-17 05:22:32
Autor: Tzva Adonai
Bekon - tu jest cos dla ciebie
Zac Efron, odtwórca głównej roli, posiada w Hollywood opinię najpiękniejszego
niebieskookiego Żyda...

Żebyś ty bekon miał taki idealnie nordycki wygląd, to twój antysemityzm można by
jeszcze zrozumieć.. ;}

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/gallery/boybangs/zac_efron.jpg

Data: 2009-07-17 13:44:46
Autor: boukun

[...]