Belchatow-Torun , nadkladac 60km?

Data: 2010-11-19 09:20:03
Autor: arek.pp
Belchatow-Torun , nadkladac 60km?
On 19 Lis, 10:27, "topek " <topek2000.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Najkrotsza droga ktora proponuje google maps to:
Belchatow-Pabianice-Aleksandrow Lodzki-Zgierz-Leczyca-Wloclawek-Torun
Trasa ma: 216km

Ale wedlug mapki podanej wyzej odcinek: Zgierz-Torun to jedna wielka masakra
(zolty-czerwony-droga w budowie).

Dwa miesiace i miesiąc temu:
trasa Łódz-Włocławek jest OK, ale Włocławek - Torun to porażka. Dziury
i ruch wahadłowy - godzina  w plecy... Pseudo obwodnica Torunia tez
nie zachęca...

Wracałem z Gdanska do Bełch. przez Bydgoszcz, Konin i A2 (bezpłatna
Konin-Łodz) zjazd na Dąbie. Trasa dłuzsza o 50 km.
Rzeczywiscie nawierzchnia jak nowa, oprócz: Bydgoszcz-Inowrocław, ale
jest w niezłym stanie + nędzny przejazd przez Inowrocław, Strzelno i
Konin.
Jezeli zjedziesz z A2 na Łask/Uniejów (DK473), to cały odcinek węzeł
Dąbie-Uniejów jet w trakcie wymiany nawierzchni, a że drogowcy nie
umieją sfazowac połaczenia starej warstwy scieralnej z podkładową / ze
tak to nazwę/ to najazdy na te 5-cio centymetrowe płaty asfaltu sa
straszne... Potem w miarę OK - jakna drogi trzycyfrowe.

Moze spróbuj w jedna stronę:  Łodz-Włocławek-Lipno-obwodnica
Torunia.....

Data: 2010-11-20 22:22:50
Autor: pm
Belchatow-Torun , nadkladac 60km?
Wracałem z Gdanska do Bełch. przez Bydgoszcz, Konin i A2 (bezpłatna
Konin-Łodz) zjazd na Dąbie.

może się jeszcze załapie na bezpłate
na tym zjeździe powstają brameczki.

Belchatow-Torun , nadkladac 60km?