Bełchatów - jakieś czary!

Data: 2010-08-27 20:58:39
Autor: ..Aldi..Romek..
Bełchatów - jakieś czary!
no patrzę jak oni grają.... wierzyć sie nie chce!
niby z Ruchem też grali świetnie, ale z Legią...! i to tak dopingowaną!

trzymam kciuki, żeby w drugiej połowie Bełchatów grał nie gorzej
:)))

Data: 2010-08-27 20:10:17
Autor: Faustino
Bełchatów - jakieś czary!
Dnia Fri, 27 Aug 2010 20:58:39 +0200, ..Aldi..Romek.. napisał(a):

no patrzę jak oni grają.... wierzyć sie nie chce!

Cos dla antyfanow sedziego z meczu z Craxa - pierwsza bramka z akcji ktorej
nie powinno byc. Faul na Manu.

Data: 2010-08-27 21:12:12
Autor: ..Aldi..Romek..
Bełchatów - jakieś czary!
ok ok....
mieli jeszcze ze dwie prawie_setki :)

Data: 2010-08-27 20:18:33
Autor: Faustino
Bełchatów - jakieś czary!
Dnia Fri, 27 Aug 2010 21:12:12 +0200, ..Aldi..Romek.. napisał(a):

ok ok....
mieli jeszcze ze dwie prawie_setki :)

A czy z tym faktem ktos dyskutuje?
:)

Data: 2010-08-27 21:01:08
Autor: Fidelio
Bełchatów - jakieś czary!
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i591t3$ap7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Najlepsze jest to, że mieli niby walczyć o utrzymanie ;-)

Data: 2010-08-27 21:02:15
Autor: ..Aldi..Romek..
Bełchatów - jakieś czary!
Najlepsze jest to, że mieli niby walczyć o utrzymanie ;-)

teraz to chyba o utrzymanie prowadzenia :))) albo tej świetnej passy :))
naprawdę miło patrzeć

Data: 2010-08-27 21:02:58
Autor: Cavallino
Bełchatów - jakieś czary!
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i5921k$8u3$1news.onet.pl...
[...]

A Legia nie mieć konkurencji w lidze.

Data: 2010-08-27 21:02:42
Autor: Cavallino
Bełchatów - jakieś czary!
[...]

Ja też.
Chociaż zaimponował mi Skorża, już w 30 minucie zmieniając taktykę i wpuszczając napastnika.
Smuda poczekałby do 90.

Co prawda z pustego i Salomon nie naleje, na razie Gol z Poźniakiem robią wiatraki ze środka pola Legii, a Nowak z Żewłakiem z obrony.
Oby tak dalej.
Choć pewnie Legia coś tam wciśnie w drugiej połowie, jak się GKS zmęczy, więc różnie może być jeszcze.

Data: 2010-08-27 21:11:32
Autor: ..Aldi..Romek..
Bełchatów - jakieś czary!
Chociaż zaimponował mi Skorża, już w 30 minucie zmieniając taktykę i wpuszczając napastnika.
Smuda poczekałby do 90.

akurat ja bardzo lubię Smudę....
z tego powodu ta Twoja zaciekła do niego nienawiść mnie za każdym razem bawi do łez... :))))

Data: 2010-08-27 21:21:03
Autor: Fidelio
Bełchatów - jakieś czary!
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i592l7$c47$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ta nienawiść jest dziwnie selektywna, w jednym ze starszych wątków Cavallino wskazywał 2 krotną obecność Lecha w grupie  LE w ciągu 3 ostatnich lat jako sukces klubu więc w tym przypadku Smuda chyba był ok ;-)

Data: 2010-08-27 22:44:32
Autor: Cavallino
Bełchatów - jakieś czary!
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

w jednym ze starszych wątków Cavallino wskazywał 2 krotną obecność Lecha w grupie  LE w ciągu 3 ostatnich lat jako sukces klubu

W pucharach.
Jedno niedopowiedzenie i całkowicie inny sens wypowiedzi.

Oczywiście, ze wyjście z grupy LE to sukces.
Kudy mu do majstra, ale lepszy rydz niż nic.

Data: 2010-08-27 22:43:11
Autor: Cavallino
Bełchatów - jakieś czary!
[...]

Nie jest żadna nienawiść, tylko wytykanie błędów.
Sam też go lubię.
Zwłaszcza jak trenuje inny zespół.

Data: 2010-08-27 22:08:32
Autor: ..Aldi..Romek..
Bełchatów - jakieś czary!
druga połowa bardzo przypominała mi rewanż Lecha z Dnipro....

muszę to zrobić:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAAA

MSPANC

Data: 2010-09-01 07:44:51
Autor: topek
Bełchatów - jakieś czary!
W dniu 2010-08-27 20:58, ..Aldi..Romek.. pisze:
[...]

Jako Belchatowianin pekam z dumy :)
Polonia nam podebrala najlepszych zawodnikow.
Ogromne roszady w skladzie.
Jak zobaczylem sklad przed sezonem to sie noga przezegnalem.
A tu taka niespodzianka.
Pieknie giekaesik pyka, a budzet nam PGE o polowe skrocilo.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Bełchatów - jakieś czary!