Belfry się burza!

Data: 2018-11-20 08:19:28
Autor: Pajdak
Belfry się burza!
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24183982,nauczyciele-chca-1000-zl-podwyzki-groza-strajkiem-matury-i.html

"Nauczyciele chcą 1000 zł podwyżki. Grożą strajkiem. Matury i inne egzaminy zagrożone."

Popatrzcie na 1-wsze zdjęcie.

--
Pajdak

Data: 2018-11-20 02:56:22
Autor: Stachu Chebel
Belfry się burza!
W dniu wtorek, 20 listopada 2018 08:31:13 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

nauczyciele chcą, pielęgniarki, lekarze, policjanci, rodzice niepełnosprawnych dzieci.... a kto dostaje ? ano dziad z Torunia

Data: 2018-11-20 08:14:28
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Belfry się burza!
zaniepokojony i wzburzony Stachu Chebel napisał:

nauczyciele chcą, pielęgniarki, lekarze, policjanci, rodzice niepełnosprawnych dzieci.... a kto dostaje ? ano dziad z Torunia

Już Ci pisałem, francuzi dostali dotacje na geotermię, czemu Rydzyk
miałby nie dostać?

Data: 2018-11-20 08:39:53
Autor: japanizer
Belfry się burza!
On Wednesday, November 21, 2018 at 1:14:29 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Już Ci pisałem, francuzi dostali dotacje na geotermię, czemu Rydzyk

Już ci pisałem - raz, że Francuzi nie dostali dotacji na geotermię, a dwa, bo Rydzyk nie złożył wymaganych przepisami dokumentów.

Data: 2018-11-20 09:00:03
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Belfry się burza!
W dniu wtorek, 20 listopada 2018 17:39:55 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> miałby nie dostać?

Już ci pisałem - raz, że Francuzi nie dostali dotacji na geotermię, a dwa, bo Rydzyk nie złożył wymaganych przepisami dokumentów.

cyt.
We wtorek EDF Polska oraz Polskie Inwestycje Rozwojowe poinformowały o podpisaniu wstępnego porozumienia finansowego. PIR to państwowa spółka realizująca program Inwestycje Polskie. Zakłada on rządową pomoc przy strategicznych przedsięwzięciach infrastrukturalnych i przemysłowych. Na toruńską elektrociepłownię przekaże 257 mln zł. Strony porozumienia planują powołanie spółki celowej, która zrealizuje inwestycję. Jej całkowity koszt szacowany jest na 550 mln zł.

Elektrociepłownia będzie produkować prąd i ciepło w kogeneracji, czyli jednocześnie. Obecnie w Toruniu nie ma dużego źródła energii elektrycznej, jedynie nieliczne zakłady wytwarzają niewielkie ilości prądu. Ciepło do miejskiej sieci EDF Toruń wytwarza zaś w kotłach węglowych. Nowa instalacja gazowa ma je zastąpić.

Data: 2018-11-20 09:05:51
Autor: japanizer
Belfry się burza!
On Wednesday, November 21, 2018 at 2:00:04 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:

> [...]
We wtorek EDF Polska oraz Polskie Inwestycje Rozwojowe poinformowały o podpisaniu wstępnego porozumienia finansowego. PIR to państwowa spółka realizująca program Inwestycje Polskie. Zakłada on rządową pomoc przy strategicznych przedsięwzięciach infrastrukturalnych i przemysłowych. Na toruńską elektrociepłownię przekaże 257 mln zł. Strony porozumienia planują powołanie spółki celowej, która zrealizuje inwestycję. Jej całkowity koszt szacowany jest na 550 mln zł.

O widzisz nocniczku, czyli jednak nie na geotermię chodzi, a o gaz?

A skoro tak dobry w szukaniu jesteś, to może zrób jakąś wlepkę, dlaczego Rydzyk nie potrafił złożyć wniosku zgodnie z prawem, i wszystko musieli przepychać kolesie kolanem, wbrew przepisom?

Data: 2018-11-20 17:35:03
Autor: A. Filip
Belfry się burza! [Zła geotermia! ;-)]
bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
[...]

Bo to zła geotermia była! ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-11-21 08:06:33
Autor: ~Pajdak
Belfry się burza!
pajack <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:ecdb7ca6-247d-4888-984e-b9b4cd49cd67googlegroups.com...
[...]

To daj mu! Od moich pieniędzy WARA!!!!

google => gliński tuczy rydzyka

--
Pajdak

Data: 2018-11-21 08:05:09
Autor: ~Pajdak
Belfry się burza!

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:f11101bc-48e6-4536-b9a5-7be8fbef6436googlegroups.com...
[...]

Bo u tego dziada bieda aż kapie złotem i mu "sie należy!"!

--
Pajdak

Data: 2018-11-20 12:06:41
Autor: A. Filip
Belfry się burza!
"Pajdak" <runt@anekumena.req> pisze:
[...]

No to PiS powinien zacząć działania dwutorowe:
1) _powolutku_ spróbować wynegocjować tyle żeby inni nie poszli szybko i
   masowo za przykładem rwania się do gwałtownych akcji
2) Szykować się na "możliwość" że będzie strajk nauczycieli w czasie
   matur i egzaminów i trzeba będzie poszczuć społeczeństwo na belfrów a
   egzaminy przeprowadzić w innych terminach i inny sposób

--
A. Filip

Data: 2018-11-20 13:28:19
Autor: t-1
Belfry się burza!
W dniu 2018-11-20 o 12:06, A. Filip pisze:
[...]

Zlikwidować szkoły państwowe i ministerstwo.

Data: 2018-11-20 05:51:41
Autor: Zenek Kapelinder
Belfry się burza!
A za chwile bedzie mozna zlikwidowac sklepy bo nikt by nie wiedzial ile co kosztuje.

Data: 2018-11-20 15:00:30
Autor: t-1
Belfry się burza!
A za chwile bedzie mozna zlikwidowac sklepy bo nikt by nie wiedzial ile co kosztuje.

?

Data: 2018-11-21 08:09:37
Autor: ~Pajdak
Belfry się burza!
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:pt141e$hnj$1node1.news.atman.pl...
A za chwile bedzie mozna zlikwidowac sklepy bo nikt by nie wiedzial ile co kosztuje.

?

zenus, specjalista od inflacji i jej dobroczynnego wpływu na dobrobyt życia polskich emerytów sie "odezwał" ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-11-21 08:08:06
Autor: ~Pajdak
[...]