Belgijska droga

Data: 2011-08-24 22:03:15
Autor: neoniusz
Belgijska droga
http://www.youtube.com/watch?v=TuqbftqboKs

Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w Polsce robic.

Data: 2011-08-24 22:24:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Belgijska droga
Hello neoniusz,

Wednesday, August 24, 2011, 10:03:15 PM, you wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=TuqbftqboKs

Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w Polsce robic.

Slalom zrobiono w miejscowości Jaroszów (przed Strzegomiem jadąc od
Wrocka) na d.k. 5. Ale takiego szajsu jak na filmie na szczęście nie.

--
Best regards,

Data: 2011-08-24 22:26:09
Autor: Big Jack
Belgijska droga
W wiadomości
*neoniusz* napisał(-a):

Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w
Polsce robic.

Jesli chodzi o jakość nawierzchni, to ja się zgadzam. Cała reszta to jakaś paranoja

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-24 22:42:27
Autor: !sp
Belgijska droga

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości
http://www.youtube.com/watch?v=TuqbftqboKs

Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w
Polsce robic.

To jakaś utwardzona polna ścieżka..
Jak na wiejską dróżkę bardzo fajna, Kombajn zbożowy  się nie zmieści.
Ruch zerowy, lepiej przeciąć pole po asfalcie niż po glebie.
U nas zamiast asfaltu na takich ścieżkach mamy leśne błoto i potrzebne
terenowe auto.
Co to za las...? "5 drzew" :-)

Data: 2011-08-24 22:51:29
Autor: Przemysław Czaja
Belgijska droga

Użytkownik "neoniusz"

Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w Polsce robic.

Tak to jest gdy się sadzi przy drogach te debilne drzewa - do dziś dzień nie potrafię zrozumieć (poza zagrożeniem życia oczywiście) jaki jest tego sens.

Data: 2011-08-24 21:53:48
Autor: Waldek Godel
Belgijska droga
Dnia Wed, 24 Aug 2011 22:51:29 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

Tak to jest gdy się sadzi przy drogach te debilne drzewa - do dziś dzień nie potrafię zrozumieć (poza zagrożeniem życia oczywiście) jaki jest tego sens.

Oczywiście po to, żeby mogły wbiegać na jezdnię i napadać kierowców.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-08-24 22:59:09
Autor: Artur Maśląg
Belgijska droga
W dniu 2011-08-24 22:53, Waldek Godel pisze:
[...]

Zazwyczaj uciekają, ale czasem któreś nie zdąży...

Data: 2011-08-24 23:20:10
Autor: Przemysław Czaja
Belgijska droga

Użytkownik "Waldek Godel"

[...]

Smieszne? Raczej nie - wiele razy widziałem sytuacje gdy stało auto wpakowane dokładnie w jedyne rosnące przy drodze drzewo - gdyby go tam nie było ktoś jeszcze by żył - płytka wyobraźnia Waldemarze?

Data: 2011-08-24 22:55:44
Autor: Waldek Godel
Belgijska droga
Dnia Wed, 24 Aug 2011 23:20:10 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

Smieszne? Raczej nie - wiele razy widziałem sytuacje gdy stało auto wpakowane dokładnie w jedyne rosnące przy drodze drzewo - gdyby go tam nie było ktoś jeszcze by żył - płytka wyobraźnia Waldemarze?

A ja widziałem sytuację, kiedy auto było wbite w podporę mostu. Likwidujemy
mosty?

Data: 2011-08-25 00:05:31
Autor: J.F.
Belgijska droga
Dnia Wed, 24 Aug 2011 22:55:44 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Czemu mosty ? Podpory !

J.

Data: 2011-08-25 00:15:42
Autor: Przemysław Czaja
Belgijska droga

Użytkownik "Waldek Godel"

[...]

Most musi na czymś stać, lub wisieć. Most jest potrzebny, aby umożliwić przejazd nad czymś lub pod czymś, mostu nie buduje się po to by stał sobie przy drodze - pełni okresloną funkcję. Jaka funkcję pełnią drzewa przy drogach i dlaczego nie mozna ich zasadzić 20 metrów od drogi?

Data: 2011-08-24 23:24:17
Autor: Waldek Godel
Belgijska droga
Dnia Thu, 25 Aug 2011 00:15:42 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

[...]

Bo większość z nich sadzono jak jeździły furmanki, albo samochody
osiągające w porywach 50 na godzinę. To nie jest zbyt skomplikowane, żeby
do tego dojść, drogi Watsonie.

Data: 2011-08-25 00:37:20
Autor: Przemysław Czaja
Belgijska droga

Użytkownik "Waldek Godel"

[...]

Nawet na tym filmiku widać kilka młodziutkich drzewek zasadzonych z premedytacją obok wysepki, przykładów z mojego podwórka nie będę linkował, bo pewnie masz ich pod dostatkiem we własnej okolicy. Nie potrafię wymyślić nawet jednego powodu, dla którego sadzi się drzewa przy drogach i chyba już tak zostanie :)

Pozdrówki

Data: 2011-08-25 06:51:22
Autor: Mari@
Belgijska droga

[...]

*** To proste - po pierwsze malowniczo wygląda :)
Po drugie to drzewa przy drogach sadzi się po to by zimą było ją widać. Na drogach wśród pół zawiewany śnieg potrafi zasypać drogę równo z polami i tylko dzięki drzewom widać którędy biegnie.
A że latem dawcy muszą popierdalać, nie mieszcząc się na często wąskich i zniszczonych drogach to już inna sprawa...

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Data: 2011-08-25 14:05:45
Autor: Borys Pogoreło
Belgijska droga
Dnia Thu, 25 Aug 2011 06:51:22 +0200, Mari@ napisał(a):

Po drugie to drzewa przy drogach sadzi się po to by zimą było ją widać. Na drogach wśród pół zawiewany śnieg potrafi zasypać drogę równo z polami i tylko dzięki drzewom widać którędy biegnie.

 Przypominam, że jest jeszcze coś takiego, jak słupki od pikietażu. A jeśli
ich nie widać spod równej warstwy śniegu to i tak nie przejedziesz.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-25 17:49:11
Autor: Crimson
Belgijska droga

Użytkownik "Mari@"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j34kc9$3ph$1@node2.news.atman.pl...

[...]

I żeby niemieccy piloci widzieli gdzie bombardować ...

Data: 2011-08-25 00:47:40
Autor: J.F.
Belgijska droga
Dnia Wed, 24 Aug 2011 23:24:17 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

No to w czym problem zeby je wyciac i posadzic za 50 lat, jak juz sie ropa
skonczy ..

J.

Data: 2011-08-25 22:47:21
Autor: Ghost
Belgijska droga

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:htphoq8v72k7$.dlglepper.institute.com...
[...]

Po pierwsza skad teza, ze wiekszosc? Po drugie nawet jesli pierwsze prawdziwe (smiem watpic) to co z mniejszoscia? Nie wysilaj sie, mozesz sie co najwyzej wycofac.

Data: 2011-08-25 01:03:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Belgijska droga
W dniu 2011-08-24 23:55, Waldek Godel pisze:

[...]

Jest takie powiedzenie : NO RISK, NO FUN ... parę osób wie, że lubię drogi, które błędów nie wybaczają ... Głupią sprawą jest to, jeśli nie wybaczą błędu innego kierowcy. Możesz być supermanem, ale jeśli ktoś "centymetry" przed tobą jadąć w przeciwnym kierunku podejmie kretyńską decyzję omijania dziury przeciwległym pasem - nie masz prawa głosu. Po prostu giniesz.

Zgadzam się z kaĹźdym, kto powie - przekraczając dozwoloną prędkość bierzesz ryzyko na  siebie - i się z tym godzę. Ale dlaczego mam brać ryzyko lamera na siebie ... a sytuacja na takiej drodze zazwyczaj wygląda tak : zabić siebie ... OK ... zabić innych : mniej OK ... uciekamy w prawo ... Drzewo.

Kurwa, a ja testamentu nie spisałem ;/

--
          Czas na odwaĹźne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-08-25 07:04:13
Autor: Marek Dyjor
Belgijska droga
Waldek Godel wrote:
[...]

i domy, i przystanki autobusowe, i pieszych, i innych użytkowników drogi

Data: 2011-08-25 09:22:22
Autor: Arek
Belgijska droga
W dniu 2011-08-25 07:04, Marek Dyjor pisze:
Waldek Godel wrote:
[...]

I jeszcze Twoją pustą głowę.

A.

Data: 2011-08-25 14:14:38
Autor: Marek Dyjor
Belgijska droga
Waldek Godel wrote:
[...]

twojej nie trzeba i tam nie masz mózgu :)

Data: 2011-08-25 23:02:49
Autor: PM
Belgijska droga
?>> A ja widziałem sytuację, kiedy auto było wbite w podporę mostu.
Likwidujemy mosty?

i domy, i przystanki autobusowe, i pieszych, i innych użytkowników drogi
patrz, na autostradach likwidują
ciekawe po co.

(co do użytkowników to likwidują tylko tych z przeciwka)

Data: 2011-08-25 00:29:21
Autor: kamil
Belgijska droga
On 24/08/2011 22:20, Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Waldek Godel"

[...]

A gdyby tam było przedszkole w przyszłości?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-25 00:42:46
Autor: Bydlę
Belgijska droga
On 2011-08-24 21:20:10 +0000, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

wiele razy widziałem sytuacje gdy stało auto wpakowane dokładnie w jedyne rosnące przy drodze drzewo - gdyby go tam nie było ktoś jeszcze by żył

Czyli coś go zmusiło do wpierd.... się w drzewo?
Z pistoletem przy głowie?

--
Bydlę

Data: 2011-08-25 00:48:21
Autor: Przemysław Czaja
Belgijska droga

Użytkownik "Bydlę" <

[...]

Jednego razu było to wielkie Bydlę, które wylazło prosto pod koła z lasu :)

Data: 2011-08-25 10:25:18
Autor: Bydlę
Belgijska droga
On 2011-08-24 22:48:21 +0000, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę" <

[...]

O. przepraszam! Nigdy nie wylazuję - jeśli już, to lekkim galopem...
;-)))

--
Bydlę

Data: 2011-08-25 17:20:53
Autor: mm
Belgijska droga

[...]

Las z jednym drzewem 8-()

Data: 2011-08-25 18:56:43
Autor: R2r
Belgijska droga
W dniu 2011-08-25 17:20, mm pisze:

Las z jednym drzewem 8-()

Matematyki się uczył?
"Graf bez cykli nazywamy lasem. Las spĂłjny nazywamy drzewem. "
:-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-08-29 18:30:00
Autor: jerzu
Belgijska droga
On Thu, 25 Aug 2011 00:42:46 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Czyli coś go zmusiło do wpierd.... się w drzewo?

Może jakiś "miszcz" jadący z przeciwka?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-29 22:03:01
Autor: Bydlę
Belgijska droga
On 2011-08-29 18:30:00 +0200, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

On Thu, 25 Aug 2011 00:42:46 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Czyli coś go zmusiło do wpierd.... się w drzewo?

Może jakiś "miszcz" jadący z przeciwka?

Technicznie możliwe.
Ale znaczy to tylko jedno - to nie drzewo było przyczyną, a debil-zabójca za kierownicą.

--
Bydlę

Data: 2011-08-29 23:22:29
Autor: jerzu
Belgijska droga
On Mon, 29 Aug 2011 22:03:01 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Technicznie możliwe.
Ale znaczy to tylko jedno - to nie drzewo było przyczyną, a debil-zabójca za kierownicą.

Mało pocieszające dla potencjalnej ofiary debila.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-29 23:27:19
Autor: Cavallino
Belgijska droga
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:rn0o57hq9ruen6ltbh76h1ga8a6n0cllqk4ax.com...
[...]

Już nie wspominając o różnicy między przyczyną wypadku a przyczyną śmierci.

Data: 2011-08-30 17:59:33
Autor: Bydlę
Belgijska droga
On 2011-08-29 23:22:29 +0200, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

Ale wciąż to nie drzewo było przyczyną.
Więc bieganie z transparentem: WYCIĄĆ, Q, WSZYSTKO! nie ma sensu...

--
Bydlę

Data: 2011-08-30 18:51:45
Autor: Cavallino
Belgijska droga
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:j3j1d5$h8$1cougar.axelspringer.pl...
On 2011-08-29 23:22:29 +0200, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

Fakt jego istnienia w tym miejscu mógł być przyczyną śmierci.
Wypadku oczywiście nie.

Data: 2011-08-25 01:04:05
Autor: Adam Płaszczyca
Belgijska droga
Dnia Wed, 24 Aug 2011 23:20:10 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

wpakowane dokładnie w jedyne rosnące przy drodze drzewo - gdyby go tam nie było ktoś jeszcze by żył - płytka wyobraźnia Waldemarze?

Gdyby żył, to stanowiłby zagrożenie dla mnie. Płytka wyobraźnia
Przemysławie?

--
     ___________ (R)

Data: 2011-08-25 09:24:57
Autor: Arek
Belgijska droga

[...]

A może wpakował się na nie bo próbował ominąć, gościa z naprzeciwka który źle wszedł w zakręt, może dziecko które wybiegło za piłką, może nawalonego Adama P. A może jechał przepisowo i poślizgnął się na oleju, liściach itp. I kto tu ma płytką wyobraźnię?

A.

Data: 2011-08-29 18:30:45
Autor: jerzu
Belgijska droga
On Thu, 25 Aug 2011 01:04:05 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Gdyby żył, to stanowiłby zagrożenie dla mnie. Płytka wyobraźnia
Przemysławie?

Świat nie jest czarno-biały.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-25 10:34:21
Autor: Andy Niwiński
Belgijska droga

"Przemyslaw Czaja" <przempo@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:j33q03$u0$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Waldek Godel"

[...]

A zastanowiłeś się jakim trzeba być "miszczem", żeby w to jedyne drzewo wjechać?

Data: 2011-08-25 14:56:56
Autor: Xiant
Belgijska droga
W dniu 2011-08-25 10:34, Andy Niwiński pisze:

[...]

Witam

Czasami to zwykly, pier... pech. Ale kiedys jechalem w takiej wiosce pod Wroclawiem. Droga zakreca w jednym miejscu o 90* i na tym zakrecie ... potezne drzewo ... Tutaj akurat mogli by to wyciac bo chyba lepiej wypasc w pole niz w pien ale coz ...

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2011-08-25 17:24:35
Autor: Bydlę
Belgijska droga
On 2011-08-25 12:56:56 +0000, Xiant <xiant@poczta.nospam.onet.pl> said:

Ale kiedys jechalem w takiej wiosce pod Wroclawiem. Droga zakreca w jednym miejscu o 90* i na tym zakrecie ... potezne drzewo ... Tutaj akurat mogli by ...

....kierowcy zacząć myśleć.
Dobrze, że stoi tam to drzewo - sprawni umysłowo inaczej mogą na nim sprawdzić, czy da się wziąć zakręt 90° z prędkością nadświetlną.

--
Bydlę

Data: 2011-08-24 22:59:44
Autor: Kuba \(aka cita\)
Belgijska droga

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j33oaa$d0i$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "neoniusz"

[...]

a co do tego mają drzewa?!
ps. uprzedzając - przyglądnij sie dobrze, nie przy wszystkich wysepkach jest drzewo.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-08-24 23:00:39
Autor: Artur Maśląg
Belgijska droga

[...]

Ano nic.

ps. uprzedzając - przyglądnij sie dobrze, nie przy wszystkich wysepkach
jest drzewo.

Wystarczy z uwagą (i zrozumieniem) ten materiał obejrzeć.

Data: 2011-08-24 23:16:59
Autor: Przemysław Czaja
Belgijska droga

Użytkownik "Kuba (aka cita)"

[...]

jest drzewo - jest wysepka, nie ma drzewa - wysepki nie ma, co tu gdybać?

Data: 2011-08-24 23:22:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Belgijska droga

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j33pq4$p1f$1mx1.internetia.pl...

jest drzewo - jest wysepka, nie ma drzewa - wysepki nie ma, co tu gdybać?

są wysepki bez drzew.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-08-24 23:35:42
Autor: Przemysław Czaja
Belgijska droga

Użytkownik "Kuba (aka cita)"

jest drzewo - jest wysepka, nie ma drzewa - wysepki nie ma, co tu gdybać?

są wysepki bez drzew.

podczas całego przejazdu przy każdym drzewie jest wysepka, lub jak wolisz przy każdej wysepce rośnie drzewo - wyjatek to coś niedokończone na samym końcu filmu - doprawdy nie potrafię sobie wyobrazić jak można inaczej interpretować prosty fakt

Pozdrówki

Data: 2011-08-25 00:41:35
Autor: Bydlę
Belgijska droga
On 2011-08-24 20:51:29 +0000, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Tak to jest gdy się sadzi przy drogach te debilne drzewa - do dziś dzień nie potrafię zrozumieć (poza zagrożeniem życia oczywiście) jaki jest tego sens.

Próbowałeś pomyśleć nad timeline drogi, drzewa i samochodu?

--
Bydlę

Data: 2011-08-25 00:51:16
Autor: Przemysław Czaja
Belgijska droga

Użytkownik "Bydlę"

Tak to jest gdy się sadzi przy drogach te debilne drzewa - do dziś dzień nie potrafię zrozumieć (poza zagrożeniem życia oczywiście) jaki jest tego sens.

Próbowałeś pomyśleć nad timeline drogi, drzewa i samochodu?

Nad czym mam myśleć - nadal jak nawiedzeni sadzą nowe - próbowałeś to dostrzec?

Data: 2011-08-25 10:31:55
Autor: Bydlę
Belgijska droga
On 2011-08-24 22:51:16 +0000, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Użytkownik "Bydlę"

[...]

Tak, ale na razie zdecydowana większość drzew po pierwsze: rośnie wolniej niż drogi, po drugie - wyrosła wcześniej.
Po trzecie - klimat wymusza oznaczanie dróg (zauważ, że na pustyniach (wszelakich) nie ma drzew przy drogach, za to są...).
Po czwarte - jeszcze się nie zdarzyło, by drzewo wybiegło z lasu nagle na środek drogi, po piąte - jeszcze się nie zdarzyło, by samochód owinął się wokół drzewa sam z siebie...

--
Bydlę

Data: 2011-08-25 23:05:36
Autor: PM
Belgijska droga
?po piąte - jeszcze się nie zdarzyło, by samochód
owinął się wokół drzewa sam z siebie...

no tak, musiał najpierw jechać.

Data: 2011-08-24 23:34:32
Autor: Adam Płaszczyca
Belgijska droga
Dnia Wed, 24 Aug 2011 22:03:15 +0200, neoniusz napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=TuqbftqboKs

Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w Polsce robic.

Ale w czym problem? Środkiem można spokojnie pocinać :D

--
     ___________ (R)

Data: 2011-08-25 01:21:12
Autor: Aleksander
Belgijska droga
Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w Polsce robic.

Mieszkałem 2 lata w Belgii i taką (podobną) drogą jak na filmie
miałem okazję jechać nie raz.

Nie widzę problemu. Natężenie ruchu na takich "dróżkach" jest
minimalne (co widać zresztą na filmie) - a to dzięki bardzo
rozbudowanej sieci autostrad (bezpłatnych, oświetlonych w nocy).

Po takich dróżkach przemieszcza się tylko ruch lokalny
- małe natężenie - naprawdę nie ma się czym podniecać.

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2011-08-25 07:48:57
Autor: wchpikus
Belgijska droga
Witam!
Nie wiem w czym problem..
Wiele razy jechałem taka aleja, oczywiście człowiek automatycznie zdejmuje nogę z gazu.
Dla mnie nie ma problemu, szczególnie latem przepięknie wygladaja takie aleje, aż przyjemnie się jedzie.
Jak ktoś chce popierdzielać, jego sprawa, mnie takie drzewa nie przeszkadzają.
Trochę wyobraźni (czego brakuje niektórym kierowcom) i powstrzymania się od odruchów "małego ptaszka" i będzie ok.

Data: 2011-08-25 09:28:59
Autor: Arek
Belgijska droga
W dniu 2011-08-25 01:21, Aleksander pisze:
[...]

Ale jak u nas pomysł podłapią to gotowi są coś takiego zrobić na krajówce. Jeśli ktoś ma wątpliwości niech przejedzie się trasą z Warszawy do Wrocławia. Tam elegancko pozwężali drogę robiąc takie fikuśne wysepki na środku drogi. Oczywiście takich miejsc jest w polsce ogrom. Ot, ułańska fantazja.

A.

Data: 2011-08-26 13:13:46
Autor: Lukasz
Belgijska droga
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:j34tjr$t4b$1inews.gazeta.pl...
Tam elegancko pozwężali drogę robiąc takie fikuśne wysepki na środku drogi. Oczywiście takich miejsc jest w polsce ogrom. Ot, ułańska fantazja.

ostatnio jechałęm z A4->Nysa (zjazd Brzeg), tam ktoś miał super pomysł na eliminację idiotów na rowerach - jak będzie jechał w nocy nieoświetlony to ma pas awaryjny do jazdy, nagle pas awaryjny się kończy, pas ruchu zwęża, na środku wysepka i krawężniki po 15cm wysokości- jak nie zdążysz zauważyć nieoświetlonego rowerzystę jadąc tam z przepisową prędkością to na pewno go nie ominiesz bo na taki krawężnik nie wskoczysz...

Lukasz

Data: 2011-08-26 14:12:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
Belgijska droga
Hello Lukasz,

Friday, August 26, 2011, 1:13:46 PM, you wrote:

[...]

Rowerzysta na A4?

--
Best regards,

Data: 2011-08-29 18:33:11
Autor: jerzu
Belgijska droga

Rowerzysta na A4?

Data: 2011-08-29 20:20:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Belgijska droga
Hello jerzu,

Monday, August 29, 2011, 6:33:11 PM, you wrote:

Rowerzysta na A4?
"ostatnio jechałęm z A4->Nysa (zjazd Brzeg)"

Gdzie na tej wąskiej dróżce masz pas awaryjny, po którym rzekomo
miałby jechać rowerzysta? Pas awaryjny masz tylko na A4.

--
Best regards,

Data: 2011-08-29 20:23:14
Autor: jerzu
Belgijska droga
On Mon, 29 Aug 2011 20:20:10 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Gdzie na tej wąskiej dróżce masz pas awaryjny, po którym rzekomo
miałby jechać rowerzysta? Pas awaryjny masz tylko na A4.

To już nie mnie się pytaj.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-25 10:33:47
Autor: SW3
Belgijska droga
Dnia 25-08-2011 o 01:21:12 Aleksander <fake@fake.fake> napisał(a):

Natężenie ruchu na takich "dróżkach" jest
minimalne (co widać zresztą na filmie)

Ta droga na filmie chyba była akurat zamknięta dla ruchu.

--
SW3
-- --

Data: 2011-08-25 13:37:43
Autor: J.F
Belgijska droga
Użytkownik "Aleksander"  napisał w wiadomości grup
[...]

Chyba nawet mniej niz lokalny.
Ale i tak - o co w tym wszystkim chodzi ? Znajduja przyjemnosc w zrobieniu takiej drogi ?

Nie udalo sie wywlaszczyc okolicznych rolnikow, z zalozeniach bylo posadzenie drzew co 50 metrow, doswiadczenie im podpowiada ze bez takich szykan za czesto do czolowki dochodzi, bo natezenie ruchu powoduje ze pojazdy czasem koliduja, czy jeszcze co ? Ziec wojta ma wytwornie slupkow, barierek i kraweznikow ?

J.

Data: 2011-08-25 15:27:09
Autor: z
Belgijska droga
Aleksander pisze:

Po takich dróżkach przemieszcza się tylko ruch lokalny
- małe natężenie - naprawdę nie ma się czym podniecać.

Ale po jaką cho... wydawać tyle kasy na te wysepki?
Wystarczyłoby te drzewa oznakować.
Sztuka dla sztuki. Pewnie jakiś biurokrata jest z siebie bardzo dumny. :-)

Data: 2011-08-26 00:53:04
Autor: Raf :-)
Belgijska droga
Dnia Thu, 25 Aug 2011 01:21:12 +0200, Aleksander napisał(a):

Ciekawe kiedy jakis "inteligentny inaczej" to podlapie i zaczna tak w Polsce robic.

[...]
Nie widzý problemu. Natýżenie ruchu na takich "dróżkach" jest
minimalne (co widaĺ zreszt˘ na filmie) - a to dziýki bardzo
rozbudowanej sieci autostrad (bezpłatnych, o÷wietlonych w nocy).

Po takich dróżkach przemieszcza siý tylko ruch lokalny
- małe natýżenie - naprawdý nie ma siý czym podniecaĺ.

A jakby jeszcze znaĺ jýzyki obce, to może udało by siý unikn˘ĺ pisania
bzdetów na grupie (nie dotyczy tylko Aleksandra, ale wiýkszo÷ci osób
wypowiadaj˘cych siý w tym w˘tku). Film pokazuje marnotrawienie pieniýdzy
publicznych w Walonii - pokazuje, że politycy to debile (prawda mało
odkrywcza. ale cóż)

Po pierwsze: to jest DROGA RZYMSKA. Informacja o tym 0:12. Na tym znaku
chwal˘ siý, że udało im siý poł˘czyĺ dziedzictwo historyczne i
bezpieczeństwo (ruchu drogowego)

Po drugie - ten film był robiony ZANIM droga była otwarta dla ruchu.

Po trzecie - angielskie napisy s˘ wielu miejscach rozbieżne z tre÷ci˘
napisów francuskich - widaĺ "tłumacz" nie do końca rozumiał, wiýc czasem
pomin˘ł, a czasem nazmy÷lał.

Wiýc sytuacja jest taka: Mamy star˘ drogý rzymsk˘, któr˘ w ramach renowacji
wyasfaltowano, stare drzewa (choĺ chyba już nie z czasów rzymskich)
zostawiono i dosadzono trochý nowych - pewnie też w ramach renowacji.
Ponieważ zachowano oryginaln˘ szeroko÷ĺ, droga ÷rednio nadaje siý do ruchu
samochodowego, ale jaki÷ geniusz zdecydował, że auta tam maj˘ jeŽdziĺ.
Nałożył obecne przepisy na konstrukcjý maj˘c˘ 2000 lat, to i co rusz trzeba
było  nastawiaĺ znaków i narobiĺ wysepek. Najwiýkszy smaczek jednak pominiýto w angielskim tłumaczeniu. Po prawej
stronie drogi ma powstaĺ strefa przemysłowa (2:17) (w oryginale
"artisanale", co znaczy rzemie÷lnicza - oznacza to przemysł mało uci˘żliwy
i usługi, np logistyczne), a droga ma stanowiĺ jedyny dojazd do tej strefy.
Zim˘ droga býdzie zamkniýta, bo pług siý nie zmie÷ci (2:39).

Droga nie nadaje siý też dla rowerów (3:26), bo pobocza zanikaj˘ przy
zwýżeniach. Co wiýcej, oznakowanie zmieniono jeszcze zanim została otwarta
(3:48). W komentarzu napisano, że pierwszego dnia po otwarciu, na tej
drodze wydarzyło siý wiele kolizji, a remont kosztował 300 tys ¤ Owszem, można siý na÷miewaĺ, ale nie z drogowców, którzy zrobili co mogli,
tylko z polityków, którzy zdecydowali o takim, a nie innym wykorzystaniu
zabytku.

W Polsce politycy już wcze÷niej podłapali podobne pomysły - zrobiĺ co÷ na
pokaz, nie przejmuj˘c siý zdrowym rozs˘dkiem. Moim ulubionym przykładem
jest peron we Włoszczowej na CMK.

Raf :-)

Data: 2011-08-26 08:20:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
Belgijska droga
Hello Raf,

Friday, August 26, 2011, 12:53:04 AM, you wrote:

[...]

A jakby jeszcze znaĺ jýzyki obce, to może udało by siý unikn˘ĺ pisania

Byłbym wdzięczny, gdybyś unikał wymyślnego kodowania... To polska
grupa dyskusyjna i na niej należy używać ISO-8859-2 lub UTF-8.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-08-28 23:24:18
Autor: Raf :-)
Belgijska droga
Dnia Fri, 26 Aug 2011 08:20:14 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

Bardzo przepraszam!

Nie mam pojęcia, jak to się stało, mój Dialog ma domyślnie ustawione
kodowanie ISO-8859-2. Coś musiałem źle kliknąć.

Raf :-)

Data: 2011-08-28 23:27:40
Autor: Grejon
Belgijska droga

Byłbym wdzięczny, gdybyś unikał wymyślnego kodowania... To polska
grupa dyskusyjna i na niej należy używać ISO-8859-2 lub UTF-8.

Ojtam, marudzisz. Przynajmniej wiadomo jakiego używa :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Belgijska droga