Belka i jego doradcy....

Data: 2010-09-12 19:51:33
Autor: Endriu
Belka i jego doradcy....
NBP z duchem czasu
http://dwagrosze.blogspot.com/2010/09/nbp-z-duchem-czasu.html

"[...] Jak podaje prasa, przy czym o ile można się zorientować nie chodzi tu o żart, mianowany z niezwykłym pośpiechem na prezesa Banku Narodowego JE M.Belka mianował z równym pośpiechem na swojego doradcę JE J.Kropiwnickiego, byłego burmistrza Łodzi.

Jak donosiła ta sama prasa jeszcze przed paroma miesiącami były aktywista ZChN z aktualnego burmistrza stał się byłym bynajmniej nie w wyniku upływu kadencji. Stało się tak w wyniku rzadko w Polsce spotykanego referendum w którym JE. J.Kropiwnickiego, o ile rozumiemy, łodzianie większościowo wyrzucili z hukiem za niegospodarność, trwonienie kasy miasta na prywatne wycieczki do Izraela i całkowitą uległość wobec kościoła. [...]".

I-wsze miejsce Buzka w Katowicach w wyborach do Parlamentu Europejskiego (przez którego nieomal Polska zbankrutowała na skutek wielkopomnych reform), a teraz kolejny nieudacznik Kropiwnicki będize "doradzał" Belce w NBP .....

Brawo....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-12 19:47:27
Autor: sys29
Belka i jego doradcy....
Endriu <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
[...]

Myślę sobie Endriu, że już niedługo UPR wyjdzie górą z trendu bocznego.
W następnych wyborach dostanie 4% kosztem ubytków w PO. Do cyrku się
jeszcze nie dostanie, ale zorganizowanym tubom propagandowym nie uda się
tego zmarginalizować. Rozpocznie się nagonka mediów przeciw UPR-owi, co
będzie miało skutek odwrotny od zamierzonego ... i po kolejnych wyborach
nasi będą w cyrku co najmniej języczkiem uwagi.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-12 22:42:45
Autor: Dieter
Belka i jego doradcy....
Zgadza sie. Wybicie z bazy w gore na UPR bliskie.

D.

Data: 2010-09-12 22:01:36
Autor: sys29
Belka i jego doradcy....
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
Zgadza sie. Wybicie z bazy w gore na UPR bliskie.

D.

PO będzie już tylko tracić poparcie. To oczywiste, bo wielu ludzi czuje się oszukanymi i nie da się drugi raz nabrać na te same kłamstwa. PiS już wyżej
nie podskoczy, bo ma ogromny elektorat negatywny. Zbyt wielu wyborców ( np. ja ) postrzega tą partię jako grupę ludzi obłąkanych. Elektorat SLD
( stare komuchy, ubecy ... ) systematycznie wymiera. Podobnie PSL. Wkrótce
się okaże, że UPR stanie się jedyną rozsądną alternatywą dla wyborców ceniących wolność ekonomiczną.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-13 00:06:31
Autor: Hubert
Belka i jego doradcy....
W dniu 2010-09-13 00:01, sys29 pisze:
[...]

No nie wiem, jakoś nie daję im (UPR) zbyt dużych szans, chociaż dobrze by było, gdyby udało im się przekroczyć próg.

Swoją drogą jak się słyszy takie informacje, to człowiek się zastanawia czy jest dla tego kraju jeszcze nadzieja. Przed ostatnimi wyborami też umiarkowanie tej szansy upatrywałem jej w PO, ale to mi przeszło już dosyć dawno. Mówią, że nadzieja umiera ostatnia ;)

Data: 2010-09-12 22:32:34
Autor: sys29
Belka i jego doradcy....
Hubert <hubert@tes.pl> napisał(a):
[...]

Obawiam się tylko jednego: gdy PO rozpadnie się na 2 części, delegując do
jednej z nich tzw. kozłów ofiarnych, a do tej ważniejszej drugiej frakcji
dobierając część frustratów z PiS-u, powstanie nowa partia ( z nową
nazwą ) ... i znowu elektorat da się nabrać.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-13 00:09:02
Autor: Delfino Delphis
Belka i jego doradcy....
sys29  wrote:
Wkrótce się okaże, że UPR stanie się jedyną rozsądną
alternatywą dla wyborców ceniących wolność ekonomiczną.

To ta sama partia, co poparła socjalistów z LPR?

Data: 2010-09-12 22:21:51
Autor: sys29
Belka i jego doradcy....
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał(a):
To ta sama partia, co poparła socjalistów z LPR?

Zgadza się. Po zaklepaniu tej debilnej koalicji nie poszedłem na wybory.
LPR kojarzył mi się z socjalizmem i ... skrajną ciemnotą ( liderzy
kwestionowali ewolucję !!! ). Nie wiem co skłoniło ówczesne kierownictwo
UPR do tak idiotycznego kroku. Mam nadzieję, że już nigdy więcej  takie
wygłupy nie będą miały miejsca.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-13 13:50:34
Autor: dejf
Belka i jego doradcy....
W dniu 2010-09-13 00:21,  sys29 pisze:
[...]

A to nie bylo kwestionowanie teorii Darwina?

Data: 2010-09-13 21:06:04
Autor: sys29
Belka i jego doradcy....
dejf <dejf@amorki.pl> napisał(a):

A to nie bylo kwestionowanie teorii Darwina?

Przypominam sobie, że minister Orzechowski powiedział w TV, że ewolucja
to bzdura, której nie powinno nauczać się w szkołach ... czy jakoś tak.
Prof. Giertych twierdził, że człowiek współistniał z dinozaurami.
Ja LPR odbierałem jako zbiorowisko ciemniaków.
Wg mojej wiedzy używanie określenia "teoria Darwina" jest już od dawna
nieaktualne. Ewolucja biologiczna jest niezaprzeczalnym faktem naukowym.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-13 00:11:02
Autor: walter
Belka i jego doradcy....
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i6jj1u$6hq$2news.onet.pl...
sys29  wrote:
Wkrótce się okaże, że UPR stanie się jedyną rozsądną
alternatywą dla wyborców ceniących wolność ekonomiczną.

To ta sama partia, co poparła socjalistów z LPR?

nie popierala tylko sie podpinala pod winde a ze winda sie spieprzyla to inna sprawa

Data: 2010-09-13 09:20:45
Autor: pm
Belka i jego doradcy....

To ta sama partia, co poparła socjalistów z LPR?

tak ich wymalowali w tvn?
ale nie było aż tak źle:
http://wybory2005.wp.pl/kat,39554,typ,,wid,7802113,ktojestkim_1.html?TP[page]=4

oczywiście rozumiem że mogą drażnić "wartości chrześcijańskie" i "troska o najuboższych"
ale w sumie lepsi fanatyczni konserwatyści niż bezideowi populiści.

Data: 2010-09-13 18:21:01
Autor: Delfino Delphis
Belka i jego doradcy....
pm wrote:

oczywiście rozumiem że mogą drażnić "wartości chrześcijańskie" i "troska o
najuboższych"
ale w sumie lepsi fanatyczni konserwatyści niż bezideowi populiści.

No ale troska o najuboższych to chyba nie jest najnowsza definicja liberalizmu?

Data: 2010-09-13 19:45:58
Autor: pm
Belka i jego doradcy....

[...]

konserwatywny liberał - tak się określają
konserwatywny a nie liberał na pierwszym miejscu (w UPR czy WiP)
wiec skąd zdziwienie?

pytanie jeszcze jak troska o najuboższych ma się wyrażać - bo sama idea żeby słabowitym pomagac a nie z miejsca obijać niestety nie ma alternatywy.

Zresztą wystarczy przeczytać program LPR, odrzucić uprzedzenia (wiem wiem niektórym na słowa: "chrześcijańskie" i "naród" wyskakują pryszcze) i wcale to tak głupio nie wygląda.

taki dla przykładu bon edukacyjny - popierają.
a jak bon edukacyjny to moze i bon leczniczy?
czyli twoje pieniądze idą za twoimi decyzjami.

Data: 2010-09-13 19:54:17
Autor: Delfino Delphis
Belka i jego doradcy....
pm wrote:

Zresztą wystarczy przeczytać program LPR, odrzucić uprzedzenia (wiem wiem
niektórym na słowa: "chrześcijańskie" i "naród" wyskakują pryszcze) i
wcale to tak głupio nie wygląda.

Wiesz, jak poczytać program SLD czy PiS to też pięknie wygląda. I co z tego? Po owocach ich poznacie.

Data: 2010-09-13 19:59:23
Autor: pm
Belka i jego doradcy....

Wiesz, jak poczytać program SLD czy PiS to też pięknie wygląda. I co z tego?
Po owocach ich poznacie.

no to SLD ma 19% CIT na koncie
PIS 2 stawki podatkowe i obnizoną składkę.

i kto tu jest liberałem?

Data: 2010-09-13 20:52:17
Autor: walter
Belka i jego doradcy....

Użytkownik "pm" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:i6loq8$mkb$1news.net.icm.edu.pl...

Wiesz, jak poczytać program SLD czy PiS to też pięknie wygląda. I co z tego?
Po owocach ich poznacie.

no to SLD ma 19% CIT na koncie

i liniowy dla działalności gospodarczej

Data: 2010-09-14 08:55:16
Autor: totus
Belka i jego doradcy....
Delfino Delphis wrote:

pm wrote:

[...]

Liberalizm to wolność. Wolność wyboru. Idea nie narzucania nikomu swojego zdania. W którym miejscu kłóci się to z wolnością pomagania słabszym? Jak jest Twoja definicja idei liberalizmu, nie ta najnowsza, tylko ta poprzednia? Przeciwstawianie liberalizmu solidarności to powiedzenie, że tylko niewolnik może być solidarny. Takie pomysły mogą się ulęgnąć w jakichś głowach, których ja nie rozumiem.

Data: 2010-09-13 02:35:52
Autor: Maciej Bojko
Belka i jego doradcy....
On Sun, 12 Sep 2010 22:01:36 +0000 (UTC), "sys29 "
<sys29.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Zgadza sie. Wybicie z bazy w gore na UPR bliskie.

PO będzie już tylko tracić poparcie. To oczywiste, bo wielu ludzi czuje się oszukanymi i nie da się drugi raz nabrać na te same kłamstwa.

A to też już słyszałem. Dwa lata temu. I rok temu.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-09-13 16:09:17
Autor: TT
Belka i jego doradcy....
sys29 napisał(a):
[...]

No to pokaż mi tych polityków UPRu? Czy istnieje tam ktokolwiek sensowny poza Korwinem? Jakie zaplecze ma Korwin?

TT

Data: 2010-09-13 21:16:40
Autor: sys29
Belka i jego doradcy....
TT <tt333tt@op.pl> napisał(a):
No to pokaż mi tych polityków UPRu? Czy istnieje tam ktokolwiek sensowny poza Korwinem? Jakie zaplecze ma Korwin?

TT

1.Nie widzę najmniejszego powodu, abym miał Ci cokolwiek pokazywać. Skąd ten rozkazujący ton ?  Musisz czuć się bardzo ważnym człowiekiem, że wymagasz
od innych informacji, które sam możesz łatwo zdobyć. Wejdź sobie na stronę
UPR lub NCzas. Tam masz wszystko - wypowiedzi, felietony, analizy...
Może znajdziesz tam kogoś - jak to określiłeś - "sensownego".
2.Po wielu latach 1-2% poparcia w UPR pozostali wyłącznie ludzie ideowi,
prawdziwi liberałowie gotowi zrobić porządek z bandą soc-biurokratów.
Ci, którzy chcieli tylko dorwać się do koryta już dawno zmienili barwy
partyjne. Odeszli także naiwniacy, którzy szczerze wierzyli, że program
kons.-lib. może zrealizować PO.
3.Odbijając piłeczkę mógłbym poprosić o wskazanie kogokolwiek "sensownego" w całym parlamencie ... ale nie wysilaj się z podawaniem nazwisk, bo kilku obecnych na tej liście kolegów mogłoby pęknąć ze śmiechu.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-12 23:53:41
Autor: Adam Sito
Belka i jego doradcy....
Zgadza sie. Wybicie z bazy w gore na UPR bliskie.

Pytanie tylko, czy na UPR czy na WiP-ie...

--
AS

Data: 2010-09-13 02:31:23
Autor: Maciej Bojko
Belka i jego doradcy....
On Sun, 12 Sep 2010 19:47:27 +0000 (UTC), " sys29"
[...]

Kubek w kubek tak samo wygląda scenariusz zwycięstwa Linuksa jako
systemu dla komputerów osobistych. Aż się nie mogę doczekać, przecież
to już lada chwila.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-09-12 23:46:41
Autor: ichi
Belka i jego doradcy....
Endriu wrote:

NBP z duchem czasu
http://dwagrosze.blogspot.com/2010/09/nbp-z-duchem-czasu.html

"[...] Jak podaje prasa, przy czym o ile mo�na si� zorientowa� nie chodzi
tu o �art, mianowany z niezwyk�ym po�piechem na prezesa Banku Narodowego
JE M.Belka mianowa� z r�wnym po�piechem na swojego doradc� JE
J.Kropiwnickiego, by�ego burmistrza �odzi.

No cóż, to koledzy ekonomiści przecież, znają się z Uniwersytetu Łódzkiego. A że Jurek akurat bezrobotny... Nawet lepszą fuchę będzie miał teraz.

--
ichi

Belka i jego doradcy....