Belka na konsultacjach u swoich w Izraelu

Data: 2014-06-15 20:48:07
Autor: Fritz
Belka na konsultacjach u swoich w Izraelu
Data: 2014-06-15 20:56:59
Autor: Fritz
Belka na konsultacjach u swoich w Izraelu
"Fritz" <fritz@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:lnkpp4$5fm$1speranza.aioe.org...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marek-Belka-rozmowa-z-Sienkiewiczem-nie-byla-zadnym-dealem,wid,16685440,wiadomosc.html

~papi 27 minut temu

to chyba już zostanie w Izraelu

~Gosc 27 minut temu

Widzicie Panowie? Nasza ojsczyzna, Belka przyznaje ze tasmy sa prawdziwe w rozmowie z Izraela. Tak samo jak w stanach FED tak u nas NBP to ta sama instytucja. Prywatny bank ktory pozycza panstwu pieniadze na procent zagrabiajac coraz wieksza czesc naszego narodowego majatku a te tasmy to bardzo dobry przyklad jak to wszystko dziala. Na ulice czas wychodzic!

~alizja 27 minut temu

tusk -won

~ccv 27 minut temu

a przebywa w izraelu ciekawe czy ma tą zydowska mycke na głowie

~kara śmierci 28 minut temu

ta w Izraelu Twoje miejsce to więzienie , chamy za kraty odebrać majątek i kara śmierci

~Klops 28 minut temu

Gdzie jest prezes NBP ? W Izraelu. Nie mam więcej pytań.

~Antysemita 28 minut temu

A co Marek Belka robi w Izraelu? Coś mi tu śmierdzi? Izrael, Izrael i cały czas słyszę i czytam Izrael. Nie podoba mi się to, że z Żydostwem się zadają!

~hmm 28 minut temu

A on w Izraelu sprawozdanie składał?

~wstyd 28 minut temu

Panie profesorze, co pan może w takiej sytuacji powiedzieć ? Przepraszam ? Wstyd i tyle. Gdyba pan i pana rozmówca mieli odrobinę honoru, to by się panowie podali do dymisji.

~ewa 28 minut temu

No tak a gdzie ma byc jest u siebie w Izraelu!!! Po co ma byc w Polsce przecież kasa i tak płynie do Izraela!!!

~belka 28 minut temu

łajza

~wacek 28 minut temu

C..j i d...a i kamieni kupa

~eeee 29 minut temu

"Ja się nie wypieram tych sformułowań, które są na taśmie - podkreśla Marek Belka" - i wszystko jasne ze tasmy nie sa zmanipulowane...

~i co? 29 minut temu

on chyba komentuje inna tasme.... I mowi ze sie jej nie wypiera... niesiol mowi ze tasma zmanipulowana.... GUBICIE SIE W ZEZNANIACH WY...... WON Z TEGO KRAJU!!! PUKI JESZCZE ISTNIEJE - TEORETYCZNIE!!!!

~terey 29 minut temu

jest w Izraelu bo Polski już nie ma tam zapadają decyzje

Data: 2014-06-16 09:03:41
Autor: max
Belka na konsultacjach u swoich w Izraelu
Co sie czepiacie Belki ? . Pojechal uzgadnac szczegoly wyplacania zydom emerytur , co zostalo wczesniej uzgodnione przez rzad !. To nie jest hp, siup , take wylacanie . Trzeba wynegocjowac czy bedzie to 100 jak ustalono , czy jednak  300 euro za czym optuja nasi rodzimi rzadzacy , czy od jutra , czy zydzi zgodza sie na to aby poczekac kilka tygodni i rozpoczac wyplacanie po wboyrach ,  ile wyplacic odsetek od tych kwot i czy od 45  , czy od 39 roku , jaka przyjac stope pocentowa bo przeciez takie zaleglosci zgodnie z zasada musza skutkowac klkudziesiecioprocentowymi odsetkami . To i cala masa innych uzgodnien musi byc wynegocjowana stad pilnie wezwano Belke do Izraela ..
No !.

max -- -

Belka na konsultacjach u swoich w Izraelu