Belka w 2012 na codziennych - mniejsze kwoty

Data: 2011-04-11 21:10:10
Autor: cspol
Belka w 2012 na codziennych - mniejsze kwoty
Jeżleli mam lokatę 1000 zł na 4,5% to dochód dzienny do opodatkowania wynosi 12,5 grosza, zatem podatek powinien wynieść 2,25 grosza, co przy nowym zaokrągleniu da potrącenie 3 grosze. Jednak podatek 3 gr to 24% opodatkowania zamiast 18%.

Oczywiście przy innych kwotach/odsetkach może być jeszcze bardziej niekorzystnie.

Ja będę miał najgorzej. Teraz na koniec miesiąca dopisują mi na ror 1 lub 2 gr odsetek. Po potrąceniu podatku będę miał 0(zero) gr  lub 1 gr odsetek. Czyli 100 lub 50% będzie zabierane w postaci podatku !!!   :-(
Podobnie na jednodniówach; np w Eurobanku do 135,18 zl jest 1 gr odsetek za dobę.
Z tym zwrotem nadpłaconego podatku na koniec roku to jest myśl :-)

CzS

Data: 2011-04-11 23:07:22
Autor: MarekZ
Użytkownik "cspol" <cspol@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4da35227$0$2501$65785112@news.neostrada.pl...

Z tym zwrotem nadpłaconego podatku na koniec roku to jest myśl :-)

Pośrednio byłoby to złamaniem tajemnicy bankowej, bo byłoby przypisaniem konkretnej kwoty zapłaconego podatku do konkretnego podatnika. Ja się na takie coś nie piszę.

Belka w 2012 na codziennych - mniejsze kwoty