Belki na relingi + uchwyt na rower

Data: 2013-05-21 02:31:40
Autor: PJ
Belki na relingi + uchwyt na rower
//Może ma kto¶ z was jaki¶ sprawdzony zestaw na relingi do VW Golf IV
Variant (kombi)?

na Golfie mam belki zwykle stalowe, skrecane wiec montaz upierdliwy,
do tego halasuja na autostradzie, kupilem za 100-ke chyba ...
bagazniki (aluminiowe) to Taurus a drugi chyba jakis marketowy,
spokojnie daja rade

//A może wożenie rowerów na dachu to nie jest najlepszy pomysł ?

mozesz pomyslec o takim na klape, ja przymierzam sie do Thule ClipOn
(High) 9104/05 ale do Zafiry

//Do przejechania 700km, jak się podróżuje z takim balastem na dachu?

trzymaj odstep :-) ja nie przekraczalem na wszelki wypadek 120 km/h no
i trasy krotsze max. 100 km

P.

Belki na relingi + uchwyt na rower