Bełkot I kłamcy RP.

Data: 2011-03-31 21:53:59
Autor: Przemysław W
Bełkot I kłamcy RP.
http://fakty.interia.pl/polska/news/raport-pis-o-stanie-panstwa,1618429,3

Przemek

--

"Przed katastrof± ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykuj±c głowę państwa za politykę wobec ¶rodowisk żydowskich. Marię Kaczyńsk± Rydzyk nazwał "czarownic±". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-03-31 22:04:10
Autor: Ptica
Fakty, kawevki - to sa fakty
Fakty, kawecki - to sa fakty

Data: 2011-04-01 13:46:16
Autor: Aszxse
Bełkot I kłamcy RP.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:in2m4p$fks$1inews.gazeta.pl...
http://fakty.interia.pl/polska/news/raport-pis-o-stanie-panstwa,1618429,3

Proponuje by PiS zrobił raport o stanie PiS ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego prezesa i ilo¶ci działaczy PZPR w PiS.

AAA

Data: 2011-04-01 14:27:02
Autor: the_foe
Bełkot I kłamcy RP.
W dniu 2011-03-31 21:53, Przemysław W pisze:
http://fakty.interia.pl/polska/news/raport-pis-o-stanie-panstwa,1618429,3

jak to nie prima aprilis to nie wroze PISowi przyszlosci z taka frazeologia rodem z gomulki.

--
the_foe

Data: 2011-04-02 14:05:10
Autor: Przemysław W
Bełkot I kłamcy RP.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał

jak to nie prima aprilis to nie wroze PISowi przyszlosci z taka frazeologia rodem z gomulki.

Ten matoł idzie prosto w stronę przepa¶ci, szkoda tylko, że po drodze napsuje ludziom trochę krwi.

Przemek

Data: 2011-04-02 15:47:29
Autor: Pinocchio
Bełkot I kłamcy RP.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:in73dp$hdl$1inews.gazeta.pl...

[...]

Za tydzień w sobotę rozpocznie się przedstawienie na Krakowskim Przedmie¶ciu. Otumanione mohery znów będ± maszerować z pochodniami wykrzykuj±c: "PREZES!!! PREZES!!!" zamiast: "Partia! Gierek!". Podobni nim ponad pół wieku temu krzyczeli "Sieg! Heil!".

PhD

Data: 2011-04-01 14:34:39
Autor: A. Filip
"Przemysław W": Bełkot I kłamcy RP.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
http://fakty.interia.pl/polska/news/raport-pis-o-stanie-panstwa,1618429,3

Przemek

A ja dotąd myślałem że to Prezydent RP jest pierwszą osobą w państwie :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Na przykład... to nie dowód.

Data: 2011-04-01 15:42:51
Autor: Krzysztof

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:o2j936cahp+B41@esteban.huge.strangled.net...
[...]

Osobą i obywatelem tak, inne tytuły należą do innych :D

K.

Data: 2011-04-01 16:01:15
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Byłeś w błędnm błędzie. Pierwszą osobą w pastwie jest Kaczyński. Komorowski to nieporozumienie.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-04-02 11:13:30
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d95daad$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierwsza osobą w pastwie, a raczej na pastwisku może być Kaczyński.

--
stevep

Bełkot I kłamcy RP.