Be³tanie p³ynu zimowego z letnim

Data: 2011-10-21 12:33:52
Autor: to
Be³tanie p³ynu zimowego z letnim
begin Lisciasty
Zostało mi sporo płynu letniego do spryskiwaczy, czy mieszając letni z
zimowym koncentratem do -50st. C. nie zrobiÄ™ jakiegoÅ› frankensztajna? ;)
Próbował ktoś?

Zmieszaj letni z moczem, mocz jest ciepły i w razie mrozu będzie nagrzewał letni płyn w taki sposób, że nie zamarznie. --

Data: 2011-10-21 15:37:53
Autor: szufla
Be³tanie p³ynu zimowego z letnim
Zmieszaj letni z moczem, mocz jest ciep³y i w razie mrozu bêdzie
nagrzewa³ letni p³yn w taki sposób, ¿e nie zamarznie.

Czasem zastanawiam sie jak ludzie sobie w zyciu radza skoro zadaja tak kretynskie pytania ?

sz.

Data: 2011-10-21 12:19:20
Autor: Lisciasty
On 21 Pa¼, 15:37, "szufla" <b...@emaila.pl> wrote:
Czasem zastanawiam sie jak ludzie sobie w zyciu radza skoro zadaja tak
kretynskie pytania ?

Tutaj pada wiele bardziej kretyñskich pytañ, jak masz jaki¶ problem to
zamelduj to koniowi.

L.

Data: 2011-10-21 21:27:05
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-10-21 21:19, Lisciasty pisze:
[...]

Ciekawe na jakiej podstawie oceniasz "kretynizm" pytania, skoro nagle
pytanie inne ni¿ Twoje okaza³y siê bardziej "kretyñskie".

Data: 2011-10-21 13:08:47
Autor: Lisciasty
On 21 Pa¼, 21:27, Artur Ma¶l±g <futr...@polbox.com> wrote:
Ciekawe na jakiej podstawie oceniasz "kretynizm" pytania, skoro nagle
pytanie inne ni Twoje okaza y si bardziej "krety skie".

A gdzie ja pisa³em o "innych ni¿ moje"? Naucz siê czytaæ ze
zrozumieniem.

L.

Data: 2011-10-21 13:40:11
Autor: AZ
On 2011-10-21, szufla <brak@emaila.pl> wrote:

Czasem zastanawiam sie jak ludzie sobie w zyciu radza skoro zadaja tak kretynskie pytania ?

Plyn plynem ale jak rozwiazac powazniejszy problem nie pasujacego klucza
z wyposazenia samochodu do felg w owym?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-21 16:23:00
Autor: TM
Be³tanie p³ynu zimowego z letnim

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:j7rsnr$6at$13node2.news.atman.pl...
On 2011-10-21, szufla <brak@emaila.pl> wrote:

[...]

Rozwiaze za Ciebie ten problem. Kup klucz nasadowy (1/2") szesciokatny odpowiedniego rozmiaru z pokretlem przesuwnym 1/2 cala (na okraglym drazku przesuwa sie trzpien 1/2"). Proste?

Data: 2011-10-21 14:25:10
Autor: AZ

https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg/1a310577f06bab11?hl=pl

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-21 17:30:36
Autor: szufla
Be³tanie p³ynu zimowego z letnim
Data: 2011-10-21 17:54:38
Autor: z
szufla pisze:

Czasem zastanawiam sie jak ludzie sobie w zyciu radza skoro zadaja tak kretynskie pytania ?

Poczytaj trochê postów Animki. Nie bêdziesz siê dziwiæ :-)

Be³tanie p³ynu zimowego z letnim