Ben Hur (2016)

Data: 2016-10-01 01:47:58
Autor: Titus Atomicus
Ben Hur (2016)
Witam,
Cos tam slyszalem ze nie za bardzo, ale znajoma z pracy mnie podpuscila... I poszedlem.
https://www.youtube.com/watch?v=df2VrzS1HCs
https://en.wikipedia.org/wiki/Ben-Hur_(2016_film)
Slabizna niemozebna. Spodziewalem sie mimo wszytsko, ze to bedzie cos w rodzaju Gladiatora, a tymaczasem, o ile wersja z 1959 ma wciaz jakas magie (a i scenografia budzi wciaz podziw, do tego te wyscigi rydwanow), to ta 2016 tej magii jest pozbawiona.
Czulem sie jakbym ogladal jakis familijny film biblijny (leca takie w tv przy okazji swiat koscielnych, teraz pewnie bedzie tego wiecej). Naiwne do bolu, i aktorstwo tez na podobnym poziomie.
A do tego te dwugarbne wielblady w karwanie Morgana Freemana. Co to za nieuk wymyslil???

Po powrocie poczytalem recenzje i wiekszosc byla zgodna, ze to strata czasu.
Poza ta oto recenzja:
https://prawy.pl/36225-ben-hur-doskonaly-film-akcji-z-katolickim-przeslan
iem/
LOL

2-3/10
--
TA

Data: 2016-10-03 01:04:06
Autor: Titus Atomicus
Ben Hur (2016)
PS
Do tego ten Toby Kebbel (zdaje sie ze gwiazda kina mlodziezowego) grajac Messale wypowiadal swoje kwestie z jakims dziwnym grymasem. Zdawalo mi sie, ze ogladam jakis sitcom, i ze za chwile uslysze taki choralny smiech z offu.

Pisalem juz o dwugarbnych wielbladach w beduinskiej karawanie.
A do tego dorzuce jeszcze wasy u Rzymian. Przeciez w tym okresie zarost byl u Rzymian bardzo passe...
--
TA

Ben Hur (2016)