Benchmark dla TFI

Data: 2009-08-17 12:30:13
Autor:
Benchmark dla TFI
Witam,

jestem nowy w świadku funduszy i szukam jakiegoś uniwersalnego benchmarku dla funduszy obligacji i funduszy rynku pieniężnego.

Po przejrzeniu prospektów funduszy wychodzi na to że każdy ma swój benchmark.

Czy jest wam znany jakiś uniwersalny punkt odniesienia do którego można byłoby porównać wyniki obu rodzajów funduszy?

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-17 12:36:02
Autor:
Benchmark dla TFI
żeby nie było wątpliwości - interesują mnie osobne benchmarki dla każdego z rodzaju funduszy.

Data: 2009-08-17 13:28:43
Autor:
Benchmark dla TFI
mały update
znalazłem benchmarki

Benchmark IRFU-pdp jest skonstruowany w oparciu o indeks opisujący zachowanie się rynku polskich obligacji skarbowych IROS, którego udział wynosi 100%.

Benchmark IRFU-rpp jest skonstruowany w oparciu o indeks opisujący sytuację na pieniężnym IRP_WIBID_1M, którego udział wynosi 100%.

czy ktoś może ma dostęp do danych? excel, metastock, lub inny łatwy do "obrobienia" format?

pzdr

Data: 2009-08-17 12:38:52
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Benchmark dla TFI