Bendiks?

Data: 2010-04-02 08:34:09
Autor: Icek
Bendiks?
Mam nadzieję, że opisałem obrazowo jak się tylko dało :-)

szczotki.

Na nastepmny raz jak nie bedzie chcial ruszyc to wez jakis ciezki przedmiot
i stuknij w rozrusznik.

Icek

Data: 2010-04-02 10:11:59
Autor: Jakub Witkowski
Bendiks?
Icek pisze:
Mam nadzieję, że opisałem obrazowo jak się tylko dało :-)

szczotki.

Na nastepmny raz jak nie bedzie chcial ruszyc to wez jakis ciezki przedmiot
i stuknij w rozrusznik.

kolega woził pod maską stosownie wykrzywiony pręt do postukiwania :)

Data: 2010-04-02 10:13:43
Autor: MK
Bendiks?
szczotki.

Na nastepmny raz jak nie bedzie chcial ruszyc to wez jakis ciezki przedmiot
i stuknij w rozrusznik.

Dokładnie. Bendiks działa bo puka. Radze nie lekceważyć problemu, ponieważ u mnie jak nie chciał kręcić to popaliło mi instalację w samochodzie. Okazało się że słoneczko, które kręci mechanizmem rozpadło się i zblokowało rozrusznik. Gdzy przekręcałęm kluczyk na kablu od sygnału stacyjki do rozrusznika wytwarzała się wysoka temperatura i topiła izolację kabli ... Także uważaj.

Bendiks?