Benedykt XVI Odnowiciel

Data: 2009-11-11 07:39:03
Autor: abc
Benedykt XVI Odnowiciel
Archbishop Raymond Burke's Oct. 17 appointment to the powerful Congregation
for Bishops offers an illustration of how in the Vatican, even the ordinary
can be extraordinary.

The appointment means that the 61-year-old Burke, a frequently polarizing
figure during his 12-year run as a bishop in the United States, is now in a
position to put his stamp on the next generation of Catholic bishops all
over the world.

At one level, Pope Benedict XVI's decision to tap Burke for the role was the
dictionary definition of pro forma. Of the 33 members of the Congregation
for Bishops at the beginning of 2009, 25 were current or former Vatican
officials, including Burke's predecessor as prefect of the Apostolic
Signatura, the church's highest court. (Burke was actually appointed on Oct.
17 along with another recently installed curial official, Spanish Cardinal
Antonio Canizares Llovera, who heads the Vatican's liturgical office.)

More http://ncronline.org/news/vatican/burkes-influence-set-grow

Nasz Papież systematycznie naprawia dziury w łodzi Piotrowej. Dzięki Bogu za
te nominacje!  Burke i Canizares dają przykład odprawiając klasyczną Mszę
Świętą (Trydencką).

Data: 2009-11-11 19:32:02
Autor: sofu
Benedykt XVI Odnowiciel

--

Po B16 bedzie jeszcze tylko około dwóch papierzy w tym jeden czarny. Potem
finito z papierzami.

sofu

Data: 2009-11-11 13:24:06
Autor: Antenka
Benedykt XVI Odnowiciel
On 11 Lis, 19:32, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
UÂżytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂścinews:hddmap$m39$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

za
> te nominacje!  Burke i Canizares daj¹ przyk³ad odprawiaj¹c klasyczn¹ Mszê

Po B16 bedzie jeszcze tylko okoÂło dwĂłch papierzy w tym jeden czarny. Potem
finito z papierzami.
Tak w kazdym razie gÂłosiÂł niejaki Âświety Malachiasz.
Tak wiec "bestie" szlag trafi!

sofu- Ukryj cytowany tekst -

- PokaĹź cytowany tekst -

Nie będzie czarnego papieża. Malachiasz pisał w sposób symboliczny -
tym murzynem jest nasz obecny papieĹź Benedykt XVI - on ma murzyna w
herbie i to jest ważne. Jak dowiedziałam się o tym, jak będzię
wygladać herb papieski to nogi mi się ugięły :-(  Po obecnym Ojcu
Świętym będzie jeszcze tylko jeden, który przyjmie imię Piotr II i
nastąpi koniec "bestii". I tak już przekroczyła znacznie czas swego
działania - patrz widzenie papieża Leona XIII.

Antenka

Data: 2009-11-11 20:53:53
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Benedykt XVI Odnowiciel
On Wed, 11 Nov 2009 20:38:15 +0100, abc wrote:

Po B16 bedzie jeszcze tylko około dwóch papierzy w tym jeden czarny.

Gwoli ścisłości ponoć po Benedykcie będzie już tylko jeden papież -
Piotr Rzymianin.   A po nim nastąpi powtórne przyjście Chrystusa i
nastąpi Sąd Ostateczny:
http://www.sellcom.pl/wiara/wiara/pl/malachiasza.html

Na taki scenariusz winno starczyć czasu podczas pierwszej połowy XXI
wieku na który to przepowiednie wskazują jako czas światowej wojny
z Islamem. Turcję już Islamiści przejęli. Teraz tylko Egipt musi ulec
Islamizmowi, aby przepowiednia o wojnie się spełniła. Sąd Ostateczny
to nie będzie dokładnie. Być może taka mała wersja co najwyżej co
czeka za około przynajmniej 1400 lat. Papiestwo też nie zniknie
całkowicie mimo islamskiej rzezi. Jednak to będzie ostateczny koniec
państwa Watykan.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Benedykt XVI Odnowiciel