Benefis pisowskiego chama.

Data: 2016-07-13 04:03:06
Autor: stevep
Benefis pisowskiego chama.
# o Brudziński do użytkownika Twittera: "Ma pan przerwę na zmywaku?"
o Wpis wzbudził kontrowersje, poseł mierzył się z oskarżeniami o 'chamstwo'
o "Ja po prostu jestem 'elita chamstwa'" - podsumował ironicznie Brudziński
Najpierw personalna wycieczka do Radosława Sikorskiego, później... ostra  wymiana zdań z jednym z użytkowników Twittera. Poseł PiS, Joachim  Brudziński, zaszedł dziś za skórę wielu politycznym komentatorom. W ich  obronie próbował nawet stanąć reporter "Wiadomości", ale po chwili zmienił  koncepcję.

O co chodzi? Otóż Brudziński wdał się w pyskówkę z użytkownikiem, któremu  nie spodobał się jego wpis do Sikorskiego. I choć został zaatakowany ostro  i niekulturalnie, to takie odpowiedzi posłowi nie przystają. #
Ze strony:
http://skroc.pl/e4b22

--
stevep

Data: 2016-07-13 11:05:39
Autor: Ciemny Lud czyli Glista Ludzka
Benefis pisowskiego chama.

Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.ykinzghb77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# o Brudziński do użytkownika Twittera: "Ma pan przerwę na zmywaku?"

Jojo już w młodości okradał kolegów, a przecież wiadomo "czym skorupka za młodu nasiąknie...". "KOMUNIŚCI i ŻŁODZIEJE!!!"

CL

Benefis pisowskiego chama.