Data: 2012-02-01 14:32:57 | |
Autor: PaweL | |
Benek po trzech niesiącach. | |
A co się ostateczne okazało z tym podwoziem? Kto powinien, a nie włączył bezpiecznika?
|
|
Data: 2012-02-01 17:48:21 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Benek po trzech niesiącach. | |
"PaweL" jgbevm$l49$1@usenet.news.interia.pl A co się ostateczne okazało z tym podwoziem? Samolot miał defekt w hydraulice. Kto powinien, a nie włączył bezpiecznika? Od kiedy to pilot jest elektrykiem? Co innego, gdyby tam leciał prezydent Wałęsa. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-02-01 20:48:41 | |
Autor: porterhouse | |
Benek po trzech niesiącach. | |
PaweL <lespawmalpa@interia.pl> napisał(a):
A co się ostateczne okazało z tym podwoziem? Kto powinien, a nie włączył bezpiecznika? Nie ma koncowego raportu. Poczekaj. -- |
|
Data: 2012-02-01 21:59:33 | |
Autor: Menios | |
Benek po trzech niesiącach. | |
Lotowski Benek pojdzie raczej na zyletki, jego naprawa jest nieoplacalna, koszt naprawy jest porownywalny z zakupem takiej samej maszyny w podobnym wieku. |
|
Data: 2012-02-02 08:23:15 | |
Autor: saturn5 | |
Benek po trzech niesiącach. | |
jego naprawa jest nieoplacalna, Zgadujesz, nic wiecej. -- |
|
Data: 2012-02-02 17:36:17 | |
Autor: KiloSierra | |
Benek po trzech niesiÄ cach. | |
W dniu 12/02/02 09:23, saturn5 pisze:
on nawet nie zgaduje on farmazony pisze |
|