Benhauer rozczarowany - wywiad

Data: 2009-06-05 10:16:23
Autor: yamma
Benhauer rozczarowany - wywiad
Rowerex wrote:
http://sport.onet.pl/0,1248770,1984470,wiadomosc.html

Co ta dziada znowu kaszle?

A co? Z czyms sie nie zgadzasz? To chyba jego pierwszy wywiad, w którym opisal dokladnie to co widza wszyscy kibice w Polsce. Ja osobiscie Beenhakkerowi proponuje aby przeczytal "Wesele" Wyspianskiego, to przestanie sie dziwic wielu sprawom w Polsce.
yamma

Data: 2009-06-05 05:52:29
Autor: Roberto
On 5 Cze, 10:16, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Rowerex wrote:
> [...]

opisal dokladnie to co widza wszyscy kibice w Polsce. Ja osobiscie
Beenhakkerowi proponuje aby przeczytal "Wesele" Wyspianskiego, to przestanie

Ja się pod tym podpiszę. Ma w 100% rację

Data: 2009-06-05 12:47:44
Autor: Rowerex
On 5 Cze, 09:16, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Rowerex wrote:
>http://sport.onet.pl/0,1248770,1984470,wiadomosc.html

> Co ta dziada znowu kaszle?

A co? Z czyms sie nie zgadzasz?

Wyciąłeś z cytatu ":-P" - a to ważna część - ot mała prowokacja :-)

Wywiad ciekawy, nie wiem jak go oceniać, w ogóle nic już nie wiem.
Jedni plują na Beenhakkera, drudzy na PZPN, trzeci w obu kerunkach,
czwarci na piłkarzy, piąci gdzie popadnie, itd. Zastanawiam się czy
też mam na kogoś pluć, ew. na kogo, dlatego wrzuciłem linka na tą
grupę...

Stwierdzenie dziennikarza "Panie trenerze, ale on jest ekspertem w
stacji TVN24!", to IMHO prawdziwa dziennikarska perełka -
proponowałbym przyznać autorowi owej wypowiedzi jakąś nagrodę ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-05 12:58:00
Autor: Wlodziu
Benhauer rozczarowany - wywiad

Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:h0akaa$aue$1inews.gazeta.pl...

Ja osobiscie Beenhakkerowi proponuje aby przeczytal "Wesele" Wyspianskiego, to przestanie sie dziwic wielu sprawom w Polsce.
yamma

A Ja mu radze spierdlac na stale do Rotterdamu, co by nie usial sie wiecej u nas rozczarowywac!

Data: 2009-06-05 05:50:48
Autor: Roberto
On 5 Cze, 12:58, "Wlodziu" <wlodek.wich...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "yamma" <ya...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:h0akaa$aue$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> yamma

A Ja mu radze spierdlac na stale do Rotterdamu, co by nie usial sie wiecej u

A ja Ci radze jakieś korki z wiedzy o kulturze

Data: 2009-06-05 14:29:23
Autor: gasper
Użytkownik "Wlodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1244199395.856806d1.icnet...

[...]

nie ma jak nasza tradycyjna gościnność....

Benhauer rozczarowany - wywiad