Benzer Shaft 125ccm

Data: 2013-06-21 09:59:59
Autor: Kuczu
Benzer Shaft 125ccm
W dniu 2013-06-20 22:19, PiekuÅ› pisze:
Witam. Zakupiłem już jakiś czas temu motocykl Marki Benzer Shaft 50

motorower i to chyba taki sam jak Junak 901

i po pewnym czasie dokupiłem do niego osobno silnik o pojemnośći 125ccm.Teraz
dla mnie 125ccm jest już zasłabe i słyszałem że można dokupić cylinder
140ccm albo 160ccm. Jeśli ktoś by wiedział coś o tym proszę pisać i
podawać linki gdzie można to kupić.. Z góry dziękuje

sprzedaj i kup sobie cos wiekszego i niechinskiego

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X