Benzyna, jako zimowy dodatek do diesla

Data: 2012-11-21 15:16:28
Autor: J.F
Benzyna, jako zimowy dodatek do diesla
Użytkownik "Jacek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Rozmawiałem dziś z gościem, który jeździ zawodowo ciężarowymi i twierdził, że najlepszym dodatkiem do diesla na zimę, który zapobiega zamarzaniu jest 2 litry benzyny na 50 litów ON. Twierdził, że do osobowych leje tak samo.
Mam jednak obawy lać tak do silnika z common railem (fiatowski jtd)
Co myślicie?

Lac, a jak sie boisz, to najpierw przeczytac instrukcje.

Ale czy naprawde najlepszy to dodatek ?
No i moze masz podgrzewacz elektryczny paliwa.

J.

Benzyna, jako zimowy dodatek do diesla