Benzyna po 1,2 z艂?

Data: 2010-06-14 12:03:02
Autor: mleko
Benzyna po 1,2 z艂?
On 2010-06-14 11:38, Micha艂 wrote:
Witam

Wczoraj s艂ucha艂em audycji Korwina z UW w kt贸rej m贸wi艂 偶e bez podatk贸w
benzyna by艂aby po 1,2 z艂 czy to prawda?

Widac agitacja wyborcza dotarla na newsy. Co jak co ale sztab wyborczy JKM dziala preznie i bardzo logicznie :)

Data: 2010-06-14 12:08:12
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 z艂?
> [...]

Widac agitacja wyborcza dotarla na newsy. Co jak co ale sztab wyborczy
JKM dziala preznie i bardzo logicznie :)

to zawsze tak jest. Naobiecuja sie niewiadomo co a pozniej okazuje sie, ze
nie da sie tego zrealizowac.

Z akcyzy za paliwo to wplyw wydawalo mi sie, ze byl na poziomie 25mld
zlotych. Poszlo na emerytow, policje, gornikow i pare jeszcze innych zawodow
z przedwczesnymi emeryturami. Kto za to zaplaci ??

Od dawna wiadomo, ze za kazdy przywilej ktos zaplaci. W tym przypadku
kierowcy. Czemu nie mowi z czego zaplacic rzeczy ktore dotychczas sa placone
z tego podatku ?

Icek

Data: 2010-06-14 12:18:55
Autor: Micha艂
Benzyna po 1,2 z艂?

Od dawna wiadomo, ze za kazdy przywilej ktos zaplaci. W tym przypadku
kierowcy. Czemu nie mowi z czego zaplacic rzeczy ktore dotychczas sa placone
z tego podatku ?

On kiedy艣 m贸wi艂 偶e chce wszystko co pa艅stwowe sprzeda膰 i z tego finansowa膰 emerytury itp. Chodzi o elektrownie, koleje, drogi, szko艂y itp itd. jest tego od bardzo du偶o.

Wiadomo po ile s膮 mieszkania w centrum a ile mieszka艅 da艂oby si臋 z robi膰 z urz臋du miasta? Z jednego nie potrzebnego urz臋du spokojnie ze 20 mieszka艅 co daje nam 20 * 300 000 z艂 = 6 000 000. Kas臋 t臋 mo偶emy inwestowa膰 i przez 15 lat mo偶emy dawa膰 35 ludziom emerytur臋 po 1600 z艂.

Ale taki urz膮d to kropla w morzu je艣li chodzi o warto艣膰 innych nieruchomo艣ci. Trzeba sko艅czy膰 z t膮 g艂upot膮 i jeszcze puki co jest szansa 偶e starczy na emerytury. Je艣li dalej b臋d膮 takie rz膮dy jak do tej pory to nieruchomo艣ci do sprywatyzowania b臋dzie coraz mniej a zobowi膮za艅 do wyp艂at coraz wi臋cej... wtedy ci co pracuj膮 wkurz膮 si臋 jak b臋d膮 musie膰 p艂aci膰 realne podatki 95% (teraz p艂ac膮 tylko jakie艣 60-70%) i wyjad膮 gdzie艣 no i pad polski gwarantowany. Chyba 偶e partie wprowadz膮 zakaz wyjazdu za granic臋.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 13:36:25
Autor: mleko
Benzyna po 1,2 z艂?
On 2010-06-14 12:18, Micha艂 wrote:

Wiadomo po ile s膮 mieszkania w centrum a ile mieszka艅 da艂oby si臋 z robi膰
z urz臋du miasta? Z jednego nie potrzebnego urz臋du spokojnie ze 20
mieszka艅 co daje nam 20 * 300 000 z艂 = 6 000 000. Kas臋 t臋 mo偶emy

Michale, spamerze ze sztabu JKM. Po pierwsze probujesz manipulowac ludzmi tym pseudopytaniem o cene paliwa. Jak widac ci sie udaje.
Po drugie spam nie jest mile widziany na grupach.
Po trzecie, juz byl taki czlowiek ktory obiecywal rozdawac majatek, nazywal sie Lenin. Mial podobna wizje, podobny "target", podobnych zawzietych i oddanych zwolennikow. JKM, to nic innego jak odbicie Lenina w lustrze, a wiadomo ze w lustrze prawa reka wyglada jak lewa, a lewa jak prawa. Co z tego wyniklo, wszyscy wiemy. Czy potrzebujemy kolejnej rewolucji? Na to pytani niech sobie odpowiedza wyborcy.

Data: 2010-06-14 13:58:15
Autor: Micha艂
Benzyna po 1,2 z艂?

[...]

Lenin to teoretyk i ideolog komunizmu. Czyli raczej co艣 takiego jak czo艂owi kandydaci kt贸rych promuj膮 media publiczne i koncesjonowane. Dlaczego ich promuj膮? Bo gdyby nie komunizm kt贸ry obecnie panuje nie zarabialiby du偶ych pieni臋dzy w tak banalny spos贸b jak to robi膮 teraz.

Korwin to zdecydowanie ich przeciwie艅stwo... i chyba nie masz poj臋cia o czym piszesz.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 14:06:39
Autor: mleko
Benzyna po 1,2 z艂?
On 2010-06-14 13:58, Micha艂 wrote:

[...]

Jak widac nic nie zrozumiales, a zarazem potwierdziles moja teze :)
Dla mnie EOT. Opowiadacie sie za uczciwoscia, praworzadnoscia, etc, zreszta jak kazda partia, wiec uszanujcie regulamin grupy i przestancie agitowac. Dotyczy to zwolennikow kazdego kandydata.

Data: 2010-06-15 17:50:26
Autor: Iguan007
Benzyna po 1,2 zl?

"Michal" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:hv55go$acs$1news.onet.pl...

Korwin to zdecydowanie ich przeciwienstwo... i chyba nie masz pojecia o czym piszesz.

Tylko jak moze obiecywac benzyne na stacji za 1.2 zl jesli barylka ropy (a wiec jeszcze nieprzetworzonego produktu) kosztuje ~$75.50co daje jakies $1.6/litr?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-06-14 12:27:31
Autor: bratPit[pr]
Benzyna po 1,2 z艂?

[...]

przecie偶 nikt przy zdrowych zmys艂ach nie wierzy w to co politycy m贸wi膮, tylko patrzy na to co _robi膮_,
wiem wiem, 80% gospody艅 domowych nie widzi r贸偶nicy,

brat

Benzyna po 1,2 z艂?