Benzyna po 1,2 zł?

Data: 2010-06-14 11:40:32
Autor: neoniusz
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:hv4tae$i5i$1news.onet.pl...
Wczoraj słuchałem audycji Korwina z UW w której mówił że bez podatków benzyna byłaby po 1,2 zł czy to prawda?

Niestety prawda...

Data: 2010-06-14 11:48:11
Autor: krzysiek82
Benzyna po 1,2 zł?
neoniusz pisze:
Niestety prawda...
Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-14 11:58:50
Autor: m
Benzyna po 1,2 zł?

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c15fae5$0$2591$65785112news.neostrada.pl...
Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

Nie jesteś patryjotą?
Patryjota oddaje wszystko co ma najlepszego swojej ojczyźnie
Rząd sam się wyżywi. Hordy poddanych podziela się z rządcami

Data: 2010-06-14 12:10:09
Autor: Szymon Łuczak
Benzyna po 1,2 zł?
m pisze:

[...]

czyli jak w tym kawale jeśli rząd chce twojego dobra to znaczy że trzeba bardzo dobrze ukryć swoje dobra.... :)

Data: 2010-06-14 14:16:12
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 zł?
> [...]
> Patryjota oddaje wszystko co ma najlepszego swojej ojczyźnie

czyli jak w tym kawale jeśli rząd chce twojego dobra to znaczy że trzeba

jak politycy mowia, ze zabiora to zabiora.
A jak mowia, ze dadza to mowia.

Icek

Data: 2010-06-14 13:16:45
Autor: Pszemol
Benzyna po 1,2 zł?

"Icek" <icek@do.pl> wrote in message news:hv56fg$c67$1node1.news.atman.pl...
> [...]

bardzo dobrze ukryć swoje dobra.... :)

jak politycy mowia, ze zabiora to zabiora.

Nie zapominaj, że tych polityków sam wybierasz na stanowiska.

Data: 2010-06-14 21:41:33
Autor: Michał
Benzyna po 1,2 zł?

> [...]

jak politycy mowia, ze zabiora to zabiora.
A jak mowia, ze dadza to mowia.

Nie zapominaj, że tych polityków sam wybierasz na stanowiska.

Niestety głupich jest zawsze więcej niż mądrych.
Jeśli jest jedna rzecz do zrobienia np:

- rozwiązanie zadania matematycznego
- złożenie silnika
- napisanie programu
- ułożenie płytek
- wybór prezydenta

to zawsze więcej osób tego nie umie niż umie zrobić dobrze.

Ale głosować i tak warto...

Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 15:23:24
Autor: Pszemol
Benzyna po 1,2 zł?

"Michał" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:hv60lg$u78$2news.onet.pl...

> [...]

- ułożenie płytek
- wybór prezydenta

to zawsze więcej osób tego nie umie niż umie zrobić dobrze.

Tak czy inaczej politycy robią tak, aby zadowolić swoich wyborców
i aby zostać wybranymi ponownie. Nie podoba Ci się coś? To
zbierz ludzi jak Ty, którym się to samo nie podoba, zróbcie partię
polityczną i wywrzyjcie presję w odpowiednim kierunku... DO ROBOTY!

Data: 2010-06-15 09:15:22
Autor: Tomasz Finke
Benzyna po 1,2 zł?
Pszemol pisze:

[...]

Nie te czasy, mamy już tylko imitację demokracji parlamentarnej.

T.

Data: 2010-06-15 10:34:50
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 zł?
> Nie zapominaj, że tych polityków sam wybierasz na stanowiska.

Niestety głupich jest zawsze więcej niż mądrych.
Jeśli jest jedna rzecz do zrobienia np:

nie, madrzy nie zabieraja sie za to bagno jakim jest polityka bo szkoda
nerwow

Icek

Data: 2010-06-15 10:36:02
Autor: m
Benzyna po 1,2 zł?

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:hv7dsh$9up$1node2.news.atman.pl...
nie, madrzy nie zabieraja sie za to bagno jakim jest polityka bo szkoda
nerwow

Do polityki lgną Ci, co albo na niczym konkretnym się nie znają i nie maja szans zarobić godziwie w jakimś konkretnym zawodzie, albo rzadko tacy jak Religa, co myśleli, ze cos zmienią.

Data: 2010-06-15 07:05:48
Autor: Pszemol
Benzyna po 1,2 zł?
"m" <m@no.pq> wrote in message news:hv7e24$rno$1news.onet.pl...
[...]

To niech nie narzekają skoro sami są bierni.

Data: 2010-06-15 16:26:07
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 zł?

> [...]
jak
> Religa, co myśleli, ze cos zmienią.

To niech nie narzekają skoro sami są bierni.

ja do polityki sie nie pcham ale biernym tez nie jestem. Niestety sam
beznadziejnego systemu nie pokonam

Icek

Data: 2010-06-15 17:56:09
Autor: Pszemol
Benzyna po 1,2 zł?
"Icek" <icek@do.pl> wrote in message news:hv82f6$187$1node1.news.atman.pl...
ja do polityki sie nie pcham ale biernym tez nie jestem.
Niestety sam beznadziejnego systemu nie pokonam

W jaki sposób prezentujesz swoją aktywność?

Data: 2010-06-16 09:42:04
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 zł?
> ja do polityki sie nie pcham ale biernym tez nie jestem.
> Niestety sam beznadziejnego systemu nie pokonam

W jaki sposób prezentujesz swoją aktywność?

np. ostatnio napisalem 2 skargi na sytuacje komunikacyjna w miescie.

1. do komendanta SM we wroclawiu skarzac sie na poparkowane gdzie popadnie
auta co prowadzi do powstawania wiekszych korkow i braku mozliwosci
przejscia po chodniku pieszych. Dostalem odpowiedz, ze "SM odholowala _89_
aut w przeciagu 5 miesiecy bo wiecej nie bylo gdzie bo auta poparkowane sa
prawidlowo i problem zle parkujacych aut nie wystepuje". wiecej na
www.sm-wroclaw.pl

2. do ZDiUMu ze spostrzezeniami o zrodle korkow w bardzo konkretnych
miejscach we wroclawiu (np. karkonoska). Byla to odpowiedz na wywiad kogos z
centrum zarzadzania ruchem w ktorym przeczytalem, ze robia co w swojej mocy
i maja same sukcesy a korki sa spowodowane nie glupimi rozwiazaniami tylko
innymi czynnikami. Nie dostalem odpowiedzi.

Icek

Data: 2010-06-15 11:04:06
Autor: Jan Kowalski
Benzyna po 1,2 zł?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:hv5a3m.460.0poczta.onet.pl...

> [...]

jak politycy mowia, ze zabiora to zabiora.
A jak mowia, ze dadza to mowia.

Nie zapominaj, że tych polityków sam wybierasz na stanowiska.
Od kiedy są powszechne wybory na jakieś stanowiska. Wybiera się ludzi do sejmu, senatu i prezydenta.
Reszta jest już poza możliwościami obywateli - patrz koalicja PIS SAMOOBRONA i PSL

Data: 2010-06-15 07:06:35
Autor: Pszemol
Benzyna po 1,2 zł?
"Jan Kowalski" <Kowalski@nomail.pl> wrote in message news:hv7fm7$2dn$1news.net.icm.edu.pl...
Nie zapominaj, że tych polityków sam wybierasz na stanowiska.
Od kiedy są powszechne wybory na jakieś stanowiska.
Wybiera się ludzi do sejmu, senatu i prezydenta.

I to oni decydują o budżecie i podatkach.

Data: 2010-06-14 13:03:17
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
neoniusz pisze:
Niestety prawda...
Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

Musisz sobie powiedziec ze to na mocna armie. Na nowe F-16. I na nowe szpitale. No i na nowe drogi, z ktorych bedziemy dumni :-)

J.

Data: 2010-06-14 15:00:36
Autor: Szymon Łuczak
Benzyna po 1,2 zł?

Musisz sobie powiedziec ze to na mocna armie. Na nowe F-16. I na nowe szpitale. No i na nowe drogi, z ktorych bedziemy dumni :-)

Tylko na koncy wyjdzie że z tego pięknego zdanie zostanie "......sobie......będziemy....:)"

Data: 2010-06-15 08:51:42
Autor: Heraklit
Benzyna po 1,2 zł?
Był 14 czerwiec (poniedziałek), gdy o godzinie 11:48 *krzysiek82* w
pocie czoła naskrobał(a):

Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

patriotą nie jest się dla rządu. Notabene to rząd powinien być
przykładem patriotyzmu.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-06-15 08:49:42

Data: 2010-06-15 10:02:11
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Benzyna po 1,2 zł?
Powitanko,

Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

Ale o co Ci chodzi, 97% ludzi (jesli wierzyc sondazom) koniecznie chce placic za paliwo jak najwiecej. Na poczatku rzadow PiSu benzyna byla po ok. 4.10 - 4.20 zl, pod koniec po 3.90 - 4zl. W calej historii po '89 jeszcze tylko 1 rzad nie podniosl ceny paliw (Olszewski), Buzek, Bielecki to rekordzisci, za ich rzadow benzyna zdrozala ponad dwukrotnie. Teraz mamy po 4.55 najtaniej, troche spadlo ostatnio i jak widac po wynikach wyborow i sondazach, ludzie chca wydawac wiecej na paliwo i tylko takich kandydatow nagradzaja glosami. Inni to oszolomy, faszysci, ktos tu nawet porownal JKM do Lenina. Ludzie chca 500000 urzednikow, ktorzy beda im pozwalac, albo nie na to, czy moga postawic bude na swojej ziemi i sprawdzac czy ich dzieci nie wolalyby pojsc do domu dziecka zamiast byc w rodzinie. JKM tego zrozumiec nie moze i przegra.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2010-06-16 17:03:00
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał
[...]

Akurat nie bardzo, czyli czysta demagogia. Owszem - mielismy za komuny stosunkowo tania wache i wiadomo bylo ze bedzie musiala zdrozec.

Zrob wykres wysokosci akcyzy dzielonej przez srednie zarobki, to zobaczysz kto podnosil a kto opuszczal cene.
Trudno zeby rzad odpowiadal za gieldowa cene ropy i kurs dolara.

J.

Data: 2010-06-15 14:08:34
Autor: jacek2v
Benzyna po 1,2 zł?
On 14 Cze, 11:48, krzysiek82 <s...@user.pl> wrote:
neoniusz pisze:> Niestety prawda...

Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

A to już nie do końca prawda.
Kiedyś w prasie znalazło się wyliczenie ile na co idzie kasy z litra
benzyny i okazało się, że marża jest równie wysoka co podatki.

Pzdr.

Data: 2010-06-16 15:18:42
Autor: Michał
Benzyna po 1,2 zł?

A to już nie do końca prawda.
Kiedyś w prasie znalazło się wyliczenie ile na co idzie kasy z litra
benzyny i okazało się, że marża jest równie wysoka co podatki.

Nie ma szans chyba że liczysz wartość ropy w ziemi do wartości benzyny na stacji. Tylko że ten kto wierci w ziemi, przywozi ropę czy sprzedaje na stacji pracuje, urzędnik nie.

Ludzie nie wiedzą jaki jest ogrom podatków bo w np nie wiedzą że jednym ze składnikiem benzyny (jak i z 50% produktów) jest VAT od akcyzy np.
Tzn. VAT-em objęta jest całą cena, już zawierająca akcyzę, składki ZUS pracowników stacji i inne opłaty.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 12:08:50
Autor: Szymon Łuczak
Benzyna po 1,2 zł?
neoniusz pisze:
[...]

Ośmielę się niezgodzić. Byłaby po 1.12 złotego. Błąd kalkulacji pan JKM popełnił.

Benzyna po 1,2 zł?