Benzyna po 1,2 zł?

Data: 2010-06-14 12:35:57
Autor: Olek
Benzyna po 1,2 zł?
On 2010-06-14 11:38, Michał wrote:
Witam

Wczoraj słuchałem audycji Korwina z UW w której mówił że bez podatków
benzyna byłaby po 1,2 zł czy to prawda?

Pozdrawiam

za zagłosuję w pierwszej turze na niego - niech ma!
w drugiej wybiorę mniejsze zło (wiadomo), chociaż to jeden ch....

Data: 2010-06-14 12:38:42
Autor: Michał
Benzyna po 1,2 zł?

za zagłosuję w pierwszej turze na niego - niech ma!
w drugiej wybiorę mniejsze zło (wiadomo), chociaż to jeden ch....

Gdyby znalazło się choć z 10 milionów takich jak Ty w drugiej turze również mógłbyś głosować na niego :)

Ja w drugiej turze nie będę głosował jeśli nie wejdzie tam żaden kandydat z programem wyborczym a niestety nie zapowiada się na to :(

Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 12:43:15
Autor: mleko
Benzyna po 1,2 zł?
On 2010-06-14 12:38, Michał wrote:

Gdyby znalazło się choć z 10 milionów takich jak Ty w drugiej turze
również mógłbyś głosować na niego :)

Tak jak myslalem,sprytna agitacja - "niewinne" pytanie "retoryczne" do uzytkownikow samochodow :) Trzeba przyznac, ze skutecznosc jest :)

Data: 2010-06-14 13:01:14
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "mleko" <mleko@mleko.ml> napisał w wiadomości news:hv514f$ts7$1news.onet.pl...
On 2010-06-14 12:38, Michał wrote:
[...]

Jeden przekonany :-)

To co, obstawiamy ile JKM zdobedzie glosow w pierwszej turze?
W internecie zawsze wychodzil dobrze, ale w wyborach znacznie gorzej.

No dobra - ja obstawiam 300 tys :-)

J.

Data: 2010-06-14 13:13:09
Autor: mleko
Benzyna po 1,2 zł?
On 2010-06-14 13:01, J.F. wrote:

Jeden przekonany :-)

Mysle, ze wiecej :) Sporo ludzi przeczyta naglowek, pierwsze posty o zlodziejskim panstwie i przekalkuje: "1.2, a nie 4.6 za paliwo? To ja tak chce" :) Prawie tak tanio jak w Wenezueli :)

Data: 2010-06-14 13:32:08
Autor: m
Benzyna po 1,2 zł?

Użytkownik "mleko" <mleko@mleko.ml> napisał w wiadomości news:hv52sh$370$1news.onet.pl...
Mysle, ze wiecej :) Sporo ludzi przeczyta naglowek, pierwsze posty o zlodziejskim panstwie i przekalkuje: "1.2, a nie 4.6 za paliwo? To ja tak chce" :) Prawie tak tanio jak w Wenezueli :)

Prezydent niewiele może
Komorowski prezydentem i wszystko w rękach jednej kanapy partyjnej- niedobrze.
Kaczyński prezydentem..., źle
Korwin czy inny spoza podium?  A co mi szkodzi, wisi mi to, będzie inaczej:-)

Data: 2010-06-14 13:55:09
Autor: mleko
Benzyna po 1,2 zł?
On 2010-06-14 13:32, m wrote:

Prezydent niewiele może

Moze i to sporo

Komorowski prezydentem i wszystko w rękach jednej kanapy partyjnej-
niedobrze.

Bylo juz tak

Kaczyński prezydentem..., źle

Moze zle, moze dobrze, nie bede ocenial i agitowal, nie jest to tematem grupy

Korwin czy inny spoza podium? A co mi szkodzi, wisi mi to, będzie
inaczej:-)

Znam temat "promocji"  w sieci i wiem, ze jest to skuteczne, ale tez moze przyniesc odwrotny od oczekiwanego skutek.
Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 13:59:18
Autor: Michał
Benzyna po 1,2 zł?

[...]

Przynajmniej będzie miał czas antenowy w TVP i będzie edukował społeczeństwo. Bo jakoś w szkole żadnej ani słowa ile wynoszą podatki i co się z nimi dzieje.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 14:39:10
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 zł?
> [...]

Przynajmniej będzie miał czas antenowy w TVP i będzie edukował
społeczeństwo. Bo jakoś w szkole żadnej ani słowa ile wynoszą podatki i

no i jakos przed kampania wyborcza JKM nie poswiecal czasu aby edukowac
spoleczenstwo ile jest tych podatkow

Icek

Data: 2010-06-14 15:01:56
Autor: Michał
Benzyna po 1,2 zł?

[...]

jak to nie? Videoblog prawie codziennie, wpis na blogu, artykuły w nczas no i przede wszystkim - najważniejsze - ciągłe wycieczki do różnych miast w Polsce. Sam byłem na spotkaniu w Krakowie i było właśnie o podatkach.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 15:03:23
Autor: m
Benzyna po 1,2 zł?

Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5985$n2k$1news.onet.pl...
miast w Polsce. Sam byłem na spotkaniu w Krakowie i było właśnie o podatkach.

Ale tu jest grupa o autach, a nie polityce i promocji chętnych na prezydenturę.

Data: 2010-06-14 16:59:20
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "m" <m@no.pq> napisał w wiadomości news:hv59b6$ngh$1news.onet.pl...
[...]

Raz na dwa lata mozna podyskutowac czemu te auta sa takie drogie :-)

J.

Data: 2010-06-14 14:14:45
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "m" <m@no.pq> napisał w wiadomości news:hv5403$6aq$1news.onet.pl...
Prezydent niewiele może

Moze blokowac wszystkie ustawy poki rzad nie obnizy akcyzy na paliwa chocby o 10 %.
I tak co roku :-)

Komorowski prezydentem i wszystko w rękach jednej kanapy partyjnej- niedobrze.

Szczegolnie ze kanapa chetnie wprowadzi 3*15, a niedoborem pokryje ... no, jak myslicie, kto za to zaplaci  ? :-)

J.

Data: 2010-06-15 21:16:28
Autor: Mario
Benzyna po 1,2 zł?
On 2010-06-14 13:01, J.F. wrote:

[...]

prawie bo w Wenezueli podrożało ostatnio do jakichś 10centów amerykańskich :-). Za tydzień przyjeżdżają do mnie znajomi z Caracas to Ci powiem dokładnie. Ale uwierz mi, nie chciałbyś mieszkać i żyć teraz w Wenezueli :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-06-14 15:15:10
Autor: Dysiek
Benzyna po 1,2 zł?
To co, obstawiamy ile JKM zdobedzie glosow w pierwszej turze?
W internecie zawsze wychodzil dobrze, ale w wyborach znacznie gorzej.

No dobra - ja obstawiam 300 tys :-)

Nie wiem jak liczbowo, ale % daje 3%

Dysiek

Data: 2010-06-15 15:01:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
Benzyna po 1,2 zł?
Hello J.F.,

Monday, June 14, 2010, 1:01:14 PM, you wrote:

[...]

Ja obstawiam mniej niż 2% głosów.

--
Best regards,

Data: 2010-06-22 15:36:00
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl>
Hello J.F.,
[...]

No i wyszlo 2.5%,   417tys.
Niezly wynik  - lepiej niz Pawlak, Olechowski czy Jurek z Lepperem razem wzieci :-)

J.

Data: 2010-06-23 14:53:25
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
[...]

Jest jeszcze ciekawiej
http://wybory.gazeta.pl/wybory/1,106728,8051300,Ile_kosztowal_glos_jednego_wyborcy__Pawlaka_11_zl_.html

Lepper na kampanie wydal 10 tys zl. Ludzie pracowali spolecznie, krawaty rozdawali z partyjnego magazynu, innej propagandy poza publiczna TV nie byli -  i efekt - 4gr/glos.

Pawlak wydal 3.5mln, a glosow zdobyl niewiele wiecej. 11zl/glos :-)

Ciekawe ile wydal JKM, ale chyba niewiele :-)

J.

Data: 2010-06-23 17:16:33
Autor: SW3
Benzyna po 1,2 zł?
Dnia 23-06-2010 o 14:53:25 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

http://wybory.gazeta.pl/wybory/1,106728,8051300,Ile_kosztowal_glos_jednego_wyborcy__Pawlaka_11_zl_.html

"Krawaty i chusty w barwach Samoobrony, które Lepper rozdawał w czasie  spotkań z wyborcami, pochodziły z magazynu partii, więc na nie też nie  wydano pieniędzy."
Znaczy magazyn partii to takie magiczne urządzenie produkujące darmowe  krawaty? Ja też takie chcę ;)

 Ciekawe ile wydal JKM, ale chyba niewiele :-)

Przecież o tym tez jest w powyższym artykule.

--
SW3
-- --

Data: 2010-06-14 15:42:36
Autor: Olek
Benzyna po 1,2 zł?
On 2010-06-14 12:43, mleko wrote:

Tak jak myslalem,sprytna agitacja - "niewinne" pytanie "retoryczne" do
uzytkownikow samochodow :) Trzeba przyznac, ze skutecznosc jest :)

wolisz te "zajebiste" spoty w TV i nawijanie makaronu na uszy "czego to dobrego dla Polski nie zrobię", zależnie od tego co się dzieje na świecie i kraju - powódź - prosze jest i hasło, zginął żołnierz w Iraku - prosze bardzo - nagle chcą wycofywać wojska polskie...

Szczerze mówiąc to zwykły marketing, na który nabierają się zwykli naiwniacy. Zero argumentacji co i jak, a prości ludzie się nabierają na słodkie pierdzenie. Wiadomo, że wybór ani jednego ani drugiego nic nie zmieni, a czytałes np. program PIS'u? Masło maślane - dosłownie :)

Zagłosuję na JKM choćby z tego powodu, żeby go nie jechali w debatach odnośnie rankingów, gdy nie mają już żadnych argumentów na jego wypowiedzi.

Data: 2010-06-14 16:16:38
Autor: PaPi
Benzyna po 1,2 zł?
Zagłosuję na JKM choćby z tego powodu, żeby go nie jechali w debatach
odnośnie rankingów, gdy nie mają już żadnych argumentów na jego wypowiedzi.

Ale JKM to psychicznie chory facet.
Pomijam jego tzw. poglady. Skup sie na jego zachowaniu.
Pamietasz jak 3 czy 4 lata temu odswiadczyl ze zostal zaatakowany przez tajemniczego nozownika ? To mial byc zamach na polityka. Oczywiscie nic nie zglosil na policje a dzis pytane o to udaje ze nie bylo sprawy.

Kojarzysz taka partie jak UPR ? Otoz jej szef - JKM - opuscil ja w roku 2007 tworzac tzw. Platforme Janusza Korwina Mikke. Opuscil bo jak twierdzil - w UPRze sa agenci.

Dzis... znow startuje jako szef UPR.

BTW, UPR calkiem jawnie popieralo bolszewicko-narodowy rzad Jaroslawa Kaczynskiego jeszcze 3 lata temu.

Data: 2010-06-14 17:02:11
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości
Kojarzysz taka partie jak UPR ? Otoz jej szef - JKM - opuscil ja w roku 2007 tworzac tzw. Platforme Janusza Korwina Mikke. Opuscil bo jak twierdzil - w UPRze sa agenci.

Patrzac na to co sie dzielo na polskiej scenie politycznej .. calkiem mozliwe.

Dzis... znow startuje jako szef UPR.

Bo agenci bez JKM stracili grunt pod d* i odeszli ? :-)

BTW, UPR calkiem jawnie popieralo bolszewicko-narodowy rzad Jaroslawa Kaczynskiego jeszcze 3 lata temu.

No i jak tu nie odejsc z takiej partii :-)

J.

Data: 2010-06-14 17:08:21
Autor: Tomasz Finke
Benzyna po 1,2 zł?
PaPi pisze:

Dzis... znow startuje jako szef UPR.

Nic podobnego:

http://partiawip.pl/ludzie/

T.

Data: 2010-06-15 11:01:28
Autor: PaPi
Benzyna po 1,2 zł?
Dzis... znow startuje jako szef UPR.

Nic podobnego:

http://partiawip.pl/ludzie/

Aha. Czyli Platforma Jana Korwina Mikke to tez byli agenci ? Po to jest kolejna "partyjka" ?
A co z atakiem tajemniczego nozownika ? :-)

Data: 2010-06-14 17:15:07
Autor: wawior85
Benzyna po 1,2 zł?

Dzis... znow startuje jako szef UPR.

UPR go tylko popiera

Pozdr
--
http://qos.wawit.pl

Data: 2010-06-14 17:33:11
Autor: m
Benzyna po 1,2 zł?

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c1639c7$1news.home.net.pl...
Ale JKM to psychicznie chory facet.
BTW, UPR calkiem jawnie popieralo bolszewicko-narodowy rzad Jaroslawa Kaczynskiego jeszcze 3 lata temu.

Wszyscy zakorzenieni politycy robią to samo. Robią sobie dobrze.
Układ rządził, rządzi i będzie rządził.
Wg Jarka układ jest zły, ale tylko wtedy gdy Jarek nim nie zarządza. Układ z Jarkiem jest "the best".
Korwin przynajmniej jest barwny. Sporo jego poglądów mi odpowiada
Poglądy Prezesa PIS mi nie odpowiadają
Jedyna zasługą Premiera Jarosława było wpuszczenie do rządu Leppera z Giertychem.
Dzięki temu skompromitowali się oni kompletnie i tylko smrodek po nich pozostał.
Gdyby nigdy nie rządzili, dalej by opowiadali bzdury o swojej cudowności.
Kręcący lody PO nie kręcą moich lodów.
Na kogo mam zagłosować ? Mam ich wszystkich w dupie razem wziętych.
Zagłosuję sobie na faceta w muszce, bo mam taki kaprys :-)

Data: 2010-06-15 11:02:14
Autor: PaPi
Benzyna po 1,2 zł?
Kręcący lody PO nie kręcą moich lodów.

Czy moglbys napisac wlasnymi slowami o co w tym zdaniu Tobie chodzi ?

Data: 2010-06-14 19:08:07
Autor: Olek
Benzyna po 1,2 zł?
W dniu 2010-06-14 16:16, PaPi pisze:

Ale JKM to psychicznie chory facet.

abstrachując od tego czy jest chory czy nie (nie jestem lekarzem), patrząc na scenę "polytyków" będzie okazem zdrowia :)

Data: 2010-06-15 11:02:58
Autor: PaPi
Benzyna po 1,2 zł?
patrząc na scenę "polytyków" będzie okazem zdrowia :)

Zmartwie Cie. W demokracji politycy pochodza z tzw. ludu. Nikt nikomu ich cholera nie narzuca...

Data: 2010-06-15 11:05:17
Autor: Cavallino
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c1741c3$1news.home.net.pl...
patrząc na scenę "polytyków" będzie okazem zdrowia :)

Zmartwie Cie. W demokracji politycy pochodza z tzw. ludu. Nikt nikomu ich cholera nie narzuca...

Na tej samej zasadzie nikt biurokracie nie narzuca nicnierobienia.
To samonapędzający się mechanizm jest.

Data: 2010-06-14 16:12:00
Autor: radekp@konto.pl
Benzyna po 1,2 zł?
Mon, 14 Jun 2010 12:38:42 +0200, w <hv50rj$sja$1@news.onet.pl>, Michał
<michal_www@onet.pl> napisał(-a):

Ja w drugiej turze nie będę głosował jeśli nie wejdzie tam żaden kandydat z programem wyborczym a niestety nie zapowiada się na to :(

Popierdoliło was? Wybory prezydenta w Polsce to jak wybory Miss -- kogo
obchodzi jego program wyborczy i co on może z nim zrobić po wyborach?

Data: 2010-06-14 17:02:55
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w
Popierdoliło was? Wybory prezydenta w Polsce to jak wybory Miss --   kogo
obchodzi jego program wyborczy i co on może z nim zrobić po wyborach?

No ale to wlasnie trzeba zmienic :-)

J.

Data: 2010-06-14 19:08:35
Autor: Olek
Benzyna po 1,2 zł?
W dniu 2010-06-14 16:12, radekp@konto.pl pisze:

Popierdoliło was? Wybory prezydenta w Polsce to jak wybory Miss -- kogo
obchodzi jego program wyborczy i co on może z nim zrobić po wyborach?

i odpowiada Ci to jak rozumiem? :)

Data: 2010-06-15 17:14:01
Autor: radekp@konto.pl
Benzyna po 1,2 zł?
Mon, 14 Jun 2010 19:08:35 +0200, w <hv5nmc$pv$2@news.onet.pl>, Olek
<alexhawk@dupaonet.pl> napisał(-a):

> [...]

> Popierdoliło was? Wybory prezydenta w Polsce to jak wybory Miss -- kogo
> obchodzi jego program wyborczy i co on może z nim zrobić po wyborach?

Że prezydent nic nie może? Nawet całkiem :)
Szkoda tylko, że to tyle kosztuje.

Data: 2010-06-14 12:45:34
Autor: m
Benzyna po 1,2 zł?

Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości news:hv50me$ra8$2news.onet.pl...
za zagłosuję w pierwszej turze na niego - niech ma!
w drugiej wybiorę mniejsze zło (wiadomo), chociaż to jeden ch....

Nie będziesz sam
Wielu internautow zagłosuje na JKM, choćby z przekory.
Zapewne będzie na 3 miejscu po panach K.
Co w drugiej turze? Mała frekwencja, bo jeden czort która K wygra

Data: 2010-06-14 12:49:30
Autor: mleko
Benzyna po 1,2 zł?
On 2010-06-14 12:45, m wrote:

Nie będziesz sam
Wielu internautow zagłosuje na JKM, choćby z przekory.
Zapewne będzie na 3 miejscu po panach K.
Co w drugiej turze? Mała frekwencja, bo jeden czort która K wygra

Dwoch was tylko jest? Niezle, a i tak juz rozpetaliscie mala burze :)

Data: 2010-06-14 14:45:23
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 zł?
Nie będziesz sam
Wielu internautow zagłosuje na JKM, choćby z przekory.
Zapewne będzie na 3 miejscu po panach K.
Co w drugiej turze? Mała frekwencja, bo jeden czort która K wygra

Urzad Prezydenta RP jest stolkiem dla osob, ktore umieja sie pokazac.
Komorowski jako tako wychodzi. Lepiej niz Jarkowi K.

Przebrala sie miarka
_nie_ glosuje na Jarka ;P

nie lubie homofobii, nakrecania wzajemnej agresji, wrogosci wobec
wszystkiego co sie rusza a nie glosuje na PIS.

Icek

Data: 2010-06-14 17:53:27
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w
Przebrala sie miarka
_nie_ glosuje na Jarka ;P

nie lubie homofobii, nakrecania wzajemnej agresji, wrogosci wobec
wszystkiego co sie rusza a nie glosuje na PIS.

A lubisz pedalstwo obsciskujace sie na ulicach, urzednikow i lekarzy sugerujacych ze jak sie da to sie zrobi itp ?
Zastanow sie :-)

J.

Data: 2010-06-15 17:50:08
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 zł?
> [...]

A lubisz pedalstwo obsciskujace sie na ulicach, urzednikow i
lekarzy sugerujacych ze jak sie da to sie zrobi itp ?

ale ze niby jak wybierzemy Jarka K. to zniknie "pedalstwo" ?

On wprowadza jeszcze bardziej system oparty na kolesiostwie i recznym
sterowaniu wszystkim

Icek

Data: 2010-06-15 21:38:18
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zł?
On Tue, 15 Jun 2010 17:50:08 +0200,  Icek wrote:
> [...]

Zastanow sie :-)

ale ze niby jak wybierzemy Jarka K. to zniknie "pedalstwo" ?

Nie zniknie, ale nie bedzie paradowac dumnie na ulicach :-)

On wprowadza jeszcze bardziej system oparty na kolesiostwie i recznym
sterowaniu wszystkim

No, akurat towarzystwo wzajemnego kolesiostwa to chyba w PO wieksze.
Pozwol im to caly ten kraj rozkradna.

J.

Data: 2010-06-15 19:48:14
Autor: masti
Benzyna po 1,2 zł?
Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:38:18 +0200, osobnik zwany J.F.
wystukał:

> [...]

ale ze niby jak wybierzemy Jarka K. to zniknie "pedalstwo" ?

Nie zniknie, ale nie bedzie paradowac dumnie na ulicach :-)

a jak on to sprawi?

On wprowadza jeszcze bardziej system oparty na kolesiostwie i recznym
sterowaniu wszystkim

No, akurat towarzystwo wzajemnego kolesiostwa to chyba w PO wieksze.
Pozwol im to caly ten kraj rozkradna.

z naciskiem na "chyba"

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-15 23:22:51
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 z??
On Tue, 15 Jun 2010 19:48:14 +0000 (UTC),  masti wrote:
[...]

Normalnie - odmowa zezwolenia, pala policjanta, i chemiczna kastracja
:-)

[...]

A pamietasz jak ich nazywali jeszcze Partia Aferalow ?

J.

Data: 2010-06-15 21:53:02
Autor: masti
Benzyna po 1,2 z??
Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 23:22:51 +0200, osobnik zwany J.F.
wystukał:

[...]

na co zezwolenia?

[...]

PiS?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-16 01:04:35
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 z??
On Tue, 15 Jun 2010 21:53:02 +0000 (UTC),  masti wrote:
[...]

Na paradowanie :-)

[...]

Nie, zdecydowanie nie pis :-)

J.

Data: 2010-06-15 21:39:49
Autor: Artur Maśląg
Benzyna po 1,2 zÂł?
W dniu 2010-06-15 21:38, J.F. pisze:
[...]

A co masz do dumnej prezentacji?

On wprowadza jeszcze bardziej system oparty na kolesiostwie i recznym
sterowaniu wszystkim

No, akurat towarzystwo wzajemnego kolesiostwa to chyba w PO wieksze.

Ze szczegĂłlnym wskazaniem na "chyba".

Pozwol im to caly ten kraj rozkradna.

O słodka naiwności - w czyje obietnice uwierzyłeś?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-06-16 17:17:15
Autor: J.F.
Benzyna po 1,2 zÂł?
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał
W dniu 2010-06-15 21:38, J.F. pisze:
ale ze niby jak wybierzemy Jarka K. to zniknie "pedalstwo" ?
Nie zniknie, ale nie bedzie paradowac dumnie na ulicach :-)
A co masz do dumnej prezentacji?

Mnie to w zasadzie ani gziebi ani zieje, ale kazdy kij ma dwa konce :-)

No, akurat towarzystwo wzajemnego kolesiostwa to chyba w PO wieksze.
Ze szczegĂłlnym wskazaniem na "chyba".
Pozwol im to caly ten kraj rozkradna.
O słodka naiwności - w czyje obietnice uwierzyłeś?

Akurat w zadne - pokladam wiare w ich przedsiebiorczosc - beda mogli, to rozkradna.
Juz zapomniales Sawicka ?

J.

Data: 2010-06-16 12:53:56
Autor: Icek
Benzyna po 1,2 zł?

>ale ze niby jak wybierzemy Jarka K. to zniknie "pedalstwo" ?

Nie zniknie, ale nie bedzie paradowac dumnie na ulicach :-)

ale oni jak paraduja to wszystkie przymioty maja schowane w spodniach. Nie
widzialem tam nawet lasek z uwidocznionym biustem.

Ida sobie ludzie, ktorzy chca wolnosci. Gdyby taka parada byla w moim
miescie to bym sie przylaczyl. Popieram wolnosc i co kto sobie w domu robi
to jego biznes. A czemu chca paradowac? Bo wtedy robi sie najwiecej krzyku i
reklamy. Gdyby nikt sie tym nie interesowal i nie byl to temat przewodni w
TV przez 6 dni (3 dni przed i 3 dni po) to by nie bylo takich manewrow.

>On wprowadza jeszcze bardziej system oparty na kolesiostwie i recznym
>sterowaniu wszystkim

No, akurat towarzystwo wzajemnego kolesiostwa to chyba w PO wieksze.
Pozwol im to caly ten kraj rozkradna.

nie ocenialbym tak radykalnie. Na bazie doswiadczen jak Jarek K. sterowal
sledztwami w prokuraturze oraz jak dzialalo biuro antykorupcyjne wnioskuje,
ze reczne sterowanie to domena Kaczynskich.

Rozkradanie i kolesiostwo to cos innego i w kazdym srodowisku znajduja sie
czarne owce

Icek

Benzyna po 1,2 zł?