Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.

Data: 2014-04-21 16:48:57
Autor: J.F.
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
Dnia Fri, 18 Apr 2014 01:21:13 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisa³(a):

Do tego podwy¿ka o 100% najni¿szych rent i emerytur. No nie wiem czy jak by w Polsce zrobiæ referendum o przy³±czeniu do Federacji Rosyjskiej to by³o by przegrane. Dla samego pogonienia polskich cwaniaków polityków bym zag³osowa³ za przy³±czeniem.

P.S. Oferta dla ciebie http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,15832131,Putin__Rosyjskojezyczni_mieszkancy_b__ZSRR_i_Imperium.html

Drugi paszport zawsze sie przyda ... chocby do meldowania kto
przekroczyl predkosc na fotoradarze :-)

J.

Data: 2014-04-21 12:58:42
Autor: kogutek444
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
W dniu poniedzia³ek, 21 kwietnia 2014 16:48:57 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
> [...]

Drugi paszport zawsze sie przyda ... chocby do meldowania kto

gdybym spe³nia³ jeden z warunków to kto wie czy bym o rosyjski paszport nie poprosi³. Rosyjski znam na tyle dobrze ¿e móg³bym siê nim z jakimi¶ drobnymi wpadkami porozumiewaæ. Z jakiego¶ tam pra pra kogo¶ jestem w jakim¶ procencie Rosjaninem. Nazwisko mam takie ¿e niejeden Rosjanin móg³by pozazdro¶ciæ. Niestety nie ¿yjê w miejscu które by spe³nia³o najwa¿niejszy warunek otrzymania rosyjskiego paszportu.

Data: 2014-04-21 22:03:51
Autor: Marek Dyjor
U¿ytkownik wrote:
[...]

ty naprawdê albo jeste¶ kompletnym idiot± albo ci naprawdê p³ac± a teraz próbujesz swoje za ¿o³d pisane wypociny w ¿arcik obróciæ.

co ty atrakcyjnego widzisz w Rosji?

Data: 2014-04-21 22:20:02
Autor: J.F.
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:58:42 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]

Ale moze sie choc urodzile
Tak pisales o Lodzi, to chyba mieszkales ? Zreszta co sie martwisz, zloz tylko wniosek, a Putin sam znajdzie
kiedy zolnierze radzieccy lub rosyjscy tam stali :-)

J.

Data: 2014-04-21 15:03:29
Autor: kogutek444
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
W dniu poniedzia³ek, 21 kwietnia 2014 22:20:02 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
Dnia Mon, 21 Apr 2014 12:58:42 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com > W dniu poniedzia³ek, 21 kwietnia 2014 16:48:57 UTC+2 u¿ytkownik J.F.. napisa³:

> [...]

kiedy zolnierze radzieccy lub rosyjscy tam stali :-)

Mieszkam w £odzi. Dobrze by by³o ¿eby¶ nie ocenia³ wszystkich matek tak jak swojej.

Data: 2014-04-22 00:41:14
Autor: J.F.
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
Dnia Mon, 21 Apr 2014 15:03:29 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]

Mieszkam w £odzi.

No to przeciez na bylym terenie imperium rosyjskiego.

Dobrze by by³o ¿eby¶ nie ocenia³ wszystkich matek tak jak swojej.

Nie oceniam zadnej matek, tylko fakt, ze jak kiedys gdzies rosyjskie
lub radzieckie wojsko stalo, to teren czesc Imperium stanowil.

Zreszta co sie martwisz, najwazniejsze wstawic noge miedzy drzwi, jak cie Putin odrzuci, to sie odwolasz. Jeden niezawisly sad, drugi, musza cie przyjac :-P

J.

Data: 2014-04-21 16:06:57
Autor: kogutek444
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 00:41:14 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
Dnia Mon, 21 Apr 2014 15:03:29 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com > W dniu poniedzia³ek, 21 kwietnia 2014 22:20:02 UTC+2 u¿ytkownik J.F.. napisa³:

> [...]

Zreszta co sie martwisz, najwazniejsze wstawic noge miedzy drzwi, jak cie Putin odrzuci, to sie odwolasz. Jeden niezawisly sad, drugi, musza cie przyjac :-P

Prezydent Rosji W³adimir Putin podpisa³ ustawê o uproszczonych zasadach przyznawania rosyjskiego obywatelstwa mieszkañcom b. republik radzieckich i terenów dawnego Imperium Rosyjskiego, które obecnie znajduj± siê w granicach Federacji Rosyjskiej. Kluczowe jest " obecnie".

Data: 2014-04-22 09:00:46
Autor: Budzik
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
U¿ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]

A nie chcesz przemy¶leæ przeprowadzki?

Data: 2014-04-22 11:50:05
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.04.2014 11:00, Budzik pisze:
[...]

Kiedy¶ tradycyn± kar± dla zdrajców i obcych agentów by³a banicja... No, poza patroszeniem i æwiartowaniem ;->

Agent "Drób" - won do Moskwy!

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2014-04-22 11:00:47
Autor: Budzik
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
U¿ytkownik Andrzej Lawa alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com ...

[...]

Ale to przecie¿ nie bedzie kara, skoro tam lepiej, dobrobyt i w ogóle!

Data: 2014-04-22 12:27:21
Autor: J.F
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

No tak.
Ale skoro tak ci sie podoba, to sie przeprowadz na Krym :-)

J.

Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.