Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.

Data: 2014-04-21 17:19:55
Autor: Jacek
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
W dniu 2014-04-18 10:21, kogutek444@gmail.com pisze:
Do tego podwy¿ka o 100% najni¿szych rent i emerytur. No nie wiem czy jak by w Polsce zrobiæ referendum o przy³±czeniu do Federacji Rosyjskiej to by³o by przegrane. Dla samego pogonienia polskich cwaniaków polityków bym zag³osowa³ za przy³±czeniem.

Ja tam do Ruskich specjalnie nie têskniê, ale mo¿e (oby nie) siê za parê lato okazaæ, ¿e ZUS to bankrut i emerytur nie bêdzie. Na razie mamy 95% banków i 80% przemys³u w rêkach zagranicznych, wiêc w sumie to wsio rawno, dla kogo bêdziemy wyrobnikami za 1/4 pensji unijnej.
Jacek

Data: 2014-04-21 17:28:10
Autor: J.F.
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
Dnia Mon, 21 Apr 2014 17:19:55 +0200, Jacek napisa³(a):
[...]

ZUS to jest bankrut ale emerytury beda, bo to od wyborow zalezy.
No chyba ze wszyscy mlodzi wywieja na zachod ... lub na wschod.

J.

Data: 2014-04-21 20:50:33
Autor: Jacek
W dniu 2014-04-21 17:28, J.F. pisze:
ZUS to jest bankrut ale emerytury beda, bo to od wyborow zalezy.
No chyba ze wszyscy mlodzi wywieja na zachod ... lub na wschod.
Ja to widzê tak: ZUS bankrutuje, emerytury przepadaj±, opiekuñcze pañstwo funduje wszystkim emerytom ¶wiadczenia na poziomie "socjalnym".
Kto mia³ emerytury 5 stówek bêdzie mia³ 5 stówek, a kto 5 tysiêcy bêdzie mia³ 5 stówek.
Jacek

Data: 2014-04-21 21:13:50
Autor: Marek Dyjor
Jacek wrote:
[...]

my¶lê ¿e w dlu¿szej perspektywie czasu, trzeba bedzie ludziom p³aciæ za nic...

Nie da sie utrzymaæ ³adu i porz±dku w sfrustrowanym spo³eczeñstwie. Po latach budowania rozs±dnego wspólnego dobrobytu jakimi by³y na zachodzie lata ok 60 roku ubieg³ego wieku, przeszli¶my do fazy drapie¿nego niczym nie ograniczonego bogacenia sie coraz mniejszej grupy ludzi kosztem postêpuj±cego popadania w biedê coraz szerszych grup spo³eczeñ¶twa. ostatnie dziesiêciolecia to okres rozwierania sie no¿yc dochodowych.

a to nie prowadzi do niczego dobrego, w dalszej perspektywie doprowadzi do zamieszek i powstania ruchów parasocjalistycznych, byc mo¿e tak¿e do ataków na bogaczy.

Dodaj±c do tego system ekonomiczny opieraj±cy sie na nieopanowanej konsumpcji któa mo¿e trwaæ tylko dzieki kredytowi to perspektywy nie sa zbyt weso³e.

Data: 2014-04-21 21:52:32
Autor: J.F.
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
Dnia Mon, 21 Apr 2014 20:50:33 +0200, Jacek napisa³(a):
[...]

Ale kto bedzie wyplacal ? Nadal ZUS :-)

Emerytury juz dawno przepadly. Chyba wrecz ich nigdy nie bylo - ZUS
zawsze tylko przyjmowal skladki od mlodszych i wyplacal je starszym.
Cala twoja emerytura to kwestia umowy spolecznej - teraz cie panstwo
opodatkowuje, potem wyplaca. I to ciagle sa emerytury na poziomie
socjalnym - na wiecej panstwa nie stac. Tylko na razie jest to wiecej
niz 500. J.

Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.