Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.

Data: 2014-04-21 19:29:37
Autor: ToMasz
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
W dniu 18.04.2014 10:21, kogutek444@gmail.com pisze:
Do tego podwy¿ka o 100% najni¿szych rent i emerytur.

To juz niestety by³o. By³a praca dla wszystkich, nawet jak nie chcieli pracowaæ. teraz musimy za to p³aciæ, dlatego nasze wyp³aty s± takie niskie.
Za wschodni± granic± jest to samo, tylko lata ¶wietno¶ci jeszcze nie minê³y. je¶li tylko braknie gazu, rosja nie bêdzie mia³a kasy na nic. je¶li tylko odkryjemy jakiekolwiek ¼ród³o energii, rosja stanie siê tylko pustym obszarem na mapie.
ToMasz

Data: 2014-04-21 20:45:26
Autor: Marek Dyjor
ToMasz wrote:
[...]

jeszcze drobny problem...

W Rosji jako tako ¿yj± ludzie mieszkaj±cy w wielkich miastach, reszta Rosji to obszary koszmarnej nêdzy i beznadziei.

Rosja jest pañstwem które niczego nie produkuje, pañstwem które sie nie jest samo wy¿ywiæ maj±c jedne z najlepszych ziem ornych.

Rosjanie podobnie jak Ukraiñcy zmarnowali lata które mine³y od upadku systemu, jedyni którzy skorzystali na upadku systemu to bandyci i kombinatorzy którzy rozgrabili pañstwo, prywatyzuj±c go dla swojej korzy¶ci.

W polsce te¿ byli ludzie któzy sie uw³aszczyli na maj±tku, ale to sie nei odbywa³o na tak± skale jak w tamtych pañ¶twach. Rz±dz±cy Polsk± to nie s± bajecznie bogaci oligarchowie, to w wiêkszo¶ci normalni ludzie nie wiele baogatsci od wielu innych obywateli tego pañstwa. We¼my sobie osoby z najwy¿szych miejsc w partiach któe ¿adz± polsk±, nie ma tam oligarchów, tak s± osoby majêtne ale bez przesady.

Ukraina jest biedna bo garstka bandytów zagarne³a maj±tek narodowy i korzysta z niego jak ze swojego. w Rosji jest tak samo.

No i najwa¿niejsze wiekszo¶ci naszych najbogatszych polaków cie¿ko za¿uciæ bandytyzm, czy bycie gangsterami.

Data: 2014-04-22 11:55:05
Autor: Maciek
W dniu 2014-04-21 19:29, ToMasz pisze:
[...]
To nie takie proste. Oni tak sobie po prostu nie zdechn± z g³odu. Rusz±
na zachód. I niekoniecznie do pracy.

Maciek

Data: 2014-04-22 14:21:44
Autor: J.F
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
U¿ytkownik "Maciek"  napisa³
[...]

Oni tam maja tyle ziemi uprawnej, ze z glodu nie zdechna. Moga sie zbuntowac za brak innych dobr, ale nie zywnosci.

Zrodla energii nie odkryjemy i nie wdrozymy z dnia na dzien, wiec Rosja ma dlugie dekady na przestawienie sie. I nadal beda potrzebne smary, oleje i ropa na tworzywa sztuczne.
A jak nie odkryjemy, to surowce energetyczne pojda w gore, ziemia uprawna stanie sie cenna, ziemia nieuprawna tez sie stanie cenna - pod ogniwa sloneczne.

J.

Data: 2014-04-22 07:26:54
Autor: kogutek444
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 14:21:44 UTC+2 u¿ytkownik J.F napisa³:
U¿ytkownik "Maciek"  napisa³

> [...]

A jak nie odkryjemy, to surowce energetyczne pojda w gore, ziemia uprawna stanie sie cenna, ziemia nieuprawna tez sie stanie cenna - pod ogniwa sloneczne.

Gaz mo¿e pój¶æ w górê w ka¿dej chwili. Wystarczy ¿e ukraiñscy ekstremi¶ci wysadza jakie¶ ruroci±gi. Dla Rosji by to by³o bardzo op³acalne. Du¿o mniejsze dostawy to cena w górê. Kupi± ci co maj± wiêcej pieniêdzy. A¿ siê dziwiê Putinowi ¿e jeszcze ukraiñscy ekstremi¶ci nic nie wysadzili.

Data: 2014-04-23 07:55:27
Autor: J.F.
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
Dnia Tue, 22 Apr 2014 07:26:54 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]

Moze sie boi ze ten pod Baltykiem przerdzewieje ? :-)

J.

Data: 2014-04-23 10:52:31
Autor: masti
Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 07:55:27 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

Dnia Tue, 22 Apr 2014 07:26:54 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Gaz może pójść w górę w każdej chwili. Wystarczy że ukraińscy
ekstremiści wysadza jakieś rurociągi. Dla Rosji by to było bardzo
opłacalne. Dużo mniejsze dostawy to cena w górę. Kupią ci co mają
więcej pieniędzy. Aż się dziwię Putinowi że jeszcze ukraińscy
ekstremiści nic nie wysadzili.

Moze sie boi ze ten pod Baltykiem przerdzewieje ? :-)

na przerdzewienie to za nowy ale jakiś przeładowany statek mógłby się nie zmieścic na podejściu do Szczecina :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-23 13:02:14
Autor: J.F
Benzyna po 2 złote a gaz po złotówce.
Użytkownik "masti"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Jest to pewna koncepcja, wiedzieli przeciez ze za plytko polozyli, ale takie jawne moze byc niebezpieczne. To juz chyba lepiej jakby nieznani sprawcy kotwice rzucili na pelnym morzu.
Ale jesli juz o tym mowa, to wracam do pomyslu - kiepsko wykonany i dlatego przerdzewial :-)

J.

Data: 2014-04-23 23:27:38
Autor: Marek Dyjor
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
J.F wrote:
U¿ytkownik "Maciek"  napisa³
[...]

tylko ze oni nie uprawiaja ziemi :)

Data: 2014-04-23 15:18:11
Autor: kogutek444
Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.
W dniu ¶roda, 23 kwietnia 2014 23:27:38 UTC+2 u¿ytkownik Marek Dyjor napisa³:
J.F wrote:

> [...]

>>> nic.

> Oni tam maja tyle ziemi uprawnej, ze z glodu nie zdechna. Moga sie

Mo¿e im siê nie op³aca na du¿± skale grzebaæ w ziemi jak kury. Ze dwa razy do roku strzel± focha Polakom i dostan± za wsiarz to czego nie kupili bo ¶winia mia³a ogon lewoskrêtny zamiast prawoskrêtnego a w jab³kach ogonki za d³ugie.

Data: 2014-04-24 01:27:24
Autor: Marek Dyjor
U¿ytkownik wrote:
[...]

tylko ze problemem rosji jest chyba niemo¿no¶æ...

to jest pan¶two upad³e w pewnym sesnie...  Rosj± rz±dzi jakas bli¿ej nie okre¶lona banda bandytów na czele której byæ mo¿e stoi Putin. Piszê byæ mo¿e bo mo¿e jest on tylko figurantem.

Benzyna po 2 z³ote a gaz po z³otówce.