Benzyna po 6 z³otych

Data: 2011-08-09 23:17:04
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
... chcieli¶cie Tuska, no to go macie :

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/537521,benzyna_moze_byc_po_6_zlotych..html

Zdaniem ekspertów Polskiej Izby Paliw P³ynnych niebawem cena litra
benzyny bezo³owiowej 95 mo¿e dobiæ do 6 z³otych za litr. Olej napêdowy
bêdzie zaledwie o 10 - 20 groszy tañszy. - Choæ to poziomy
niewyobra¿alne, to istnieje du¿e prawdopodobieñstwo, ¿e za
kilkadziesi±t dni stan± siê ca³kowicie realne - mówi Halina Pupacz,
prezes PIPP

Izba zaapelowa³a do rz±du i partii politycznych o podjêcie dzia³añ
systemowych, które doprowadzi³yby do ustabilizowania cen paliw na
stacjach. Chodzi przede wszystkim o obni¿enie podatków i parapodatków
zawartych w paliwach, których ³±cznie s± trzy - akcyza, podatek VAT i
op³ata paliwowa. Powoduj± one, ¿e w cenie ka¿dego litra benzyny
podatki maj± a¿ 50-proc. udzia³. Gdyby nie one, litr bezo³owiówki, ju¿
po uwzglêdnieniu mar¿y producenta i sprzedawcy, a tak¿e kosztów
transportu, kosztowa³by obecnie 2,6 - 2,7 z³.

Zdaniem Polskiej Izby Paliw P³ynnych ceny paliwa zawy¿aj± równie¿
polskie przepisy, do jakich musi stosowaæ siê bran¿a. Jej dzia³alno¶æ
reguluje ju¿ oko³o 60 aktów prawnych.

- Wiêkszo¶æ z nich ogranicza swobodê dzia³alno¶ci gospodarczej i
generuje du¿e koszty - pocz±wszy od op³at koncesyjnych, które ka¿dego
roku musi ponosiæ w³a¶ciciel stacji paliw, a¿ po op³aty legalizacyjne
i ¶rodowiskowe - wylicza Pupacz. I straszy, ¿e od przysz³ego roku na
stacjach mo¿e byæ jeszcze dro¿ej. 1 stycznia 2012 r. koñcz± siê bowiem
unijne okresy przej¶ciowe zwi±zane ze stosowaniem obni¿onej stawki
podatku akcyzowego na olej napêdowy - zdaniem samych koncernów
naftowych za kilka miesiêcy jego ceny na stacjach pójd± w górê nawet o
20 groszy.

¬ród³o: Dziennik Gazeta Prawna
Artyku³ z dnia: 2011-08-10

Data: 2011-08-10 09:32:02
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3230f55b-826a-455b-bbde-04115900e827y16g2000yqh.googlegroups.com...
.. chcieli¶cie Tuska, no to go macie :

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/537521,benzyna_moze_byc_po_6_zlotych.html

Nie bardzo rozumiem, co to ma wspolnego z Tuskiem. Ceny rzadza sie wlasnymi prawami, a fakt, ze w cenie paliwa polowa to sa podatki...
To przeciez nie Tusk je wprowadzil. One sa od wielu lat. Fakt. Mogl je zlikwidowac. Ale... PIS u wladzy tez ich nie zlikwidowal. SLD tez nie.
A nawet jak by zlikwidowal, to jaki by byl efekt? Znajac polska pazernosc i chciwosc, prawdopodobnie po zlikwidowaniu podatkow w paliwach...
ich ceny by  poszly do gory, bo...: <I tu prosze wstawic dziesiec kretynskich wymyslonych na poczekaniu powodow>,
a tak na prawde, bo koncerny paliwowe poczuly by zapach wiekszych pieniedzy.
Taka jest polska rzeczywistosc. Nie polityka rzadzi gospodarka, ani nie ekonomia, ani nawet nie logika, tylko chciwosc, pazernosc i inne tym podobne polskie cechy.

Pozdrawiam.
Ajgor.
http://ajgor.blog.onet.pl

Data: 2011-08-10 10:35:54
Autor: Tomek
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1tc5i$79p$1news.dialog.net.pl...

[...]

Z jednej strony - racja. Ale pamiêtam pod koniec 2007 r. cenê 3,70 z³ za litr, z kolei chyba w 2006 r. na kilka miesiêcy zmniejszono akcyzê (do koñca roku). Wiêc dora¼nie te¿ mo¿na co¶ zrobiæ, a nie tylko twierdzic, ¿e "to nie my, to rynek" - bo wtedy po co nam rz±d?
No i nie rozumiem jednej sprawy - dlaczego w po³owie 2008 r., kiedy cena ropy siega³a 140-150 USD, na stacji p³aci³em poni¿ej 4,50 z³ za ON (mam zapiski), a teraz, przy cenie ropy ok. 110 USD - p³acê ponad 5 z³ za litr ON?
Tomek

Data: 2011-08-10 12:17:55
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "Tomek"  napisa³ w wiadomo¶ci news:4e424341$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No w³asnie dlatego placisz wiecej, bo pazernosc rzadzi rynkiem. A dokladniej nawiedzeni durni ekonomisci, ktorzy ze studiow wyniesli tylko jedno:
ze zyski generuje sie wyzsza cena i oszczednosciami. Oszczedza sie na jakosci produktow, dlatego ze wszystkich stron
otacza nas tandeta ktora rozpada sie w rekach, oszczedza sie na placach, dlatego w Polsce pracownik ma w dupie robote,
bo powiedzmy sobie szczerze - wiekszosc firm mogla by podniesc place bez obaw o plynnosc finansowa, ale przeciez wazny jest tylko ZYSK. JAK NAJWIEKSZY. Nawet, jesli nie wiadomo, po co. Ale tak mowia têpi ekonomisci. Wiec trzeba ich sluchac. I dlatego tez podnosci sie ceny
bez opamietania. Dlatego mamy zachodnie ceny, a wschodnie place, i Chinska jakosc.

P.S. Ja tez nie wiem, po co nam w ogole rzad. Jak by sie tak zastanowic, to WSZEDZIE, ale to ABSOLUTNIE WSZEDZIE tam, gdzie ludzie maja z czyms problemy, tam ZAWSZE paluchy w tym maczaja antyludzko nastawieni urzednicy, i antyludzkie przepisy.

Data: 2011-08-10 13:25:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych
Ajgor wrote:

[...]

Racjem mos poceñ¶ci, ale niesukej winy w Polokach. Nowet takie ymteligenty, jak nase politykiery tukej niezawini³y...!
Te, toino, jakte, sakale, napadlinie ¿erujom, bo inacej niepotrafiom...

To SYSTEM winny jezd...!!!

KAPITULIZM...!!!

HAMERYKOñCKI KAPITULIZM zjego "wolnorynkowymi regu³ami"...!!!

Ale chcia³y¶cie tego, to cirpcie teroski...

--
U2...!
- ³odpowiadaæ nom niemusis, boitak syækiemyto widzia³y, jaksem gruchem tarmosi³e¶, gdyciem filmowa³y...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-08-10 13:37:26
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "Polok_Prawdziwy" napisa³ w wiadomo¶ci news:6m5ah8-539.ln1server.linuxfan.de...

Ale chcia³y¶cie tego, to cirpcie teroski...

ooo pseprosom. Jo ni chcolech. Mi za kumuny be³o ³okej. Mog³ech se lezec i dutki broc za nico.
A tero jo ³emeryt tyz leze i dutkow mom tyle samo co za roboty, ino lezec juz nie moge bo mnie kosci bolejom
lod tego lezenio. Jo by chcol do parla menta, ino wybroc mnie nikto nie kce. Bo tom lezec nie trza w robocie, ino siedzic i kimoæ.
I piepsyc trzy po trzy. Belkotoc bez synsu nijakiego.

Data: 2011-08-10 23:26:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych
Ajgor wrote:

[...]

Doperlamenta...?

- niechcio³bym...!

Wolem wyjechaæ mojim dobzeutsymanym 20-toletnim wozem "Fordem-Ta³nusem" nacestem, jakomsik £ukrajinkem zesobom zabraæ, ibez galot mojego kukaracem jej dobadanio podstawiæ, ni¼li wperlamencie z POKRAKAMI siem pseksykiwaæ... --

Data: 2011-08-10 16:29:46
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:6m5ah8-539.ln1server.linuxfan.de...
Ajgor wrote:

[...]

Glupis. To panstwo winduje ceny benzyny, a nie zaden kapitalizm.

R.

Data: 2011-08-10 17:44:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1u4l7$k28$1news.onet.pl...

Glupis. To panstwo winduje ceny benzyny, a nie zaden kapitalizm.

A w jaki sposób? Zwiêksza akcyzê?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-08-10 17:49:41
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4e42a753$0$3495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idzikowski, ty tu nie czaruj. Tak jakbys nie wiedzial, ze polowa ceny benzyny to sa podatki.

R.

Data: 2011-08-10 17:59:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1u9b2$4kq$1news.onet.pl...

[...]

Wiem. Czy stawki podatków w tym roku (od stycznia do sierpnia) uleg³y podwy¿ce? Bo je¶li nie to wyt³umacz mi w jaki sposób pañstwo winduje ceny?

Data: 2011-08-10 18:00:27
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

=================================================>>
[...]

Sluchaj, Bodzio, czy ty rozumiesz slowo pisane ?

Panstwo winduje ceny benzyny przez samo dokladanie podatkow.

R.

Data: 2011-08-10 18:04:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1u9v8$6rj$1news.onet.pl...
[...]

Rozumiem s³owo pisane, nawet przez ciebie. Jakie podatki pañstwo do³o¿y³o w tym roku, ¿e ceny benzyny s± coraz wy¿sze? Czy zrozumia³e¶ co napisa³em?

Data: 2011-08-10 18:38:34
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych
[...]

To co ty reprezentujesz, to jest analfabetyzm wtorny. Niby czytasz, ale nie rozumiesz co jest napisane.

Gdzie ja napisalem cos o biezacym roku ?

Sam fakt dokladania podatkow jest windowaniem ceny benzyny. Porownaj sobie ceny paliwa u nas i w USA.

R.

Data: 2011-08-10 19:01:10
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 10-08-2011 o 18:38:34 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

[...]

Konkrety , a nie p³ywanie.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-10 19:47:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1uc6n$en2$1news.onet.pl...
[...]

Dotychczas my¶la³em, ¿e na cenê benzyny wp³ywa cena ropy. Myli³em siê?
A ceny cukru? Te¿ pañstwo winduje? Itd...

Data: 2011-08-10 20:00:27
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych
=================================================>>
[...]

Chlopie, porownaj sobie ceny benzyny w USA i w Europie.

Potem postaraj sie odpowiedziec na pytanie, czemu tak sie dzieje.

Powodzenia !

R.

Data: 2011-08-10 23:39:34
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych
raff wrote:

Chlopie, porownaj sobie ceny benzyny w USA i w Europie.

Ato zUSA nadajes...?

Potem postaraj sie odpowiedziec na pytanie, czemu tak sie dzieje.

Apoco...?

Data: 2011-08-10 23:57:53
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:kk9bh8-539.ln1server.linuxfan.de...
raff wrote:

Chlopie, porownaj sobie ceny benzyny w USA i w Europie.

Ato zUSA nadajes...?

A nie z USA, burocku.

R.

Data: 2011-08-11 00:25:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych

raff wrote:

Chlopie, porownaj sobie ceny benzyny w USA i w Europie.

Ato zUSA nadajes...?

A nie z USA, burocku.

Noto conos Hamerykony ³obchodzom...!?

Data: 2011-08-11 15:57:11
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

raff wrote:

Chlopie, porownaj sobie ceny benzyny w USA i w Europie.

Ato zUSA nadajes...?

A nie z USA, burocku.

Noto conos Hamerykony ³obchodzom...!?

Ano obchodzom, z cystej ciekawosci cemu tam paliwo jest o polowe tanse...

Ale ty se takich pytan nie zadajes, to idzze se z kozom pobyrkaj...

R.

Data: 2011-08-10 19:00:22
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 10-08-2011 o 18:00:27 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

=================================================>>>

====================================================================>>
[...]

A jakie podatki majace wp³yw na cenê benzyny do³o¿y³a?

Data: 2011-08-10 20:17:57
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1u9v8$6rj$1news.onet.pl...

Sluchaj, Bodzio, czy ty rozumiesz slowo pisane ?

Panstwo winduje ceny benzyny przez samo dokladanie podatkow.

Logika nie jest twoja najmocniejsza strona. Panstwo podwindowalo ceny raz. Wiele lat temu.
Od tamtej pory nie dadlo nowych podatkow, a ceny paliwa przez ten czas wzrosly o prawie 100%,
Podatki w cenie sie nie zmieniaja, a cena rosnie. Czyli to chyba nie podatki ja winduja.
Powiedz swojemu szefowi z koncernu naftowego (nie wiem, dla ktorego pracujesz),
ze te bzdety juz na ludzi nie dzialaja, i czas wymyslec nowe.

Data: 2011-08-10 20:56:29
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Ajgor" <niepod@m.pl> wrote in message news:j1ui0m$pp9$1news.dialog.net.pl...

[...]

Buehehe, Tak, Ajgor, tak. Wlasnie tak.

Idz dzieciom z przedszkola opowiadac te bzdety.

R.

Data: 2011-08-10 21:00:26
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

[...]

I on ci bedzie mowil o logice. Mysiu-Pysiu, jak cena paliwa idzie w gore, to haracz dla panstwa tez idzie w gore.

50% to jest zawsze 50%. Dlatego panstwo jest zachwycone kiedy ceny benzyny ida do gory.

Sprobuj wziac jakies korepetycje z matematyki. Ty jestes na emeryturze, tak ?

A ja myslalem ze kiedys poziom nauczania byl wysoki.

R.

Data: 2011-08-10 21:11:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1ukgn$f6k$1news.onet.pl...

[...]

Na samym pocz±tku rypn±³e¶ babola i brak ci odwagi by przyznaæ siê do b³êdu.
"Panstwo winduje ceny benzyny przez samo dokladanie podatkow."
- nie znaczy to samo co:
- "Mysiu-Pysiu, jak cena paliwa idzie w gore, to haracz dla panstwa tez idzie w gore."
I w tym drugim przypadku masz racjê. Podatki s± takie same, cena paliwa ro¶nie, a tym samym dochody z podatków s± wiêksze.
I nie obra¿aj siê, je¶li m±drzejsi od ciebie zwróc± ci uwagê. Powiniene¶ raczej podziêkowaæ za zwrócenie uwagi na twoje b³êdy.

Data: 2011-08-10 21:24:12
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych
=========================================================> Na samym pocz±tku rypn±³e¶ babola i brak ci odwagi by przyznaæ siê do b³êdu.
"Panstwo winduje ceny benzyny przez samo dokladanie podatkow."

Chlopcze, kiedy nauczysz sie czytac ze zrozumieniem ?

Probuj, probuj, poczatki sa ciezkie.

Moze i kiedys Ajgora przeskoczysz.

R.

Data: 2011-08-10 21:27:54
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych
[...]

Mam dla ciebie zagadke. Czy gdyby panstwo nie dolozylo podatku do ceny benzyny to bylaby ona:

A. wieksza

B. taka sama

C. mniejsza

To trudne dla ciebie, wiem, ale probuj.

Mozecie zrobic burze mozgow z Ajgorem. Daje wam fory.

R.

Data: 2011-08-12 10:31:35
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <> napisa³ w wiadomo¶ci news:j1um47$loc$1news.onet.pl...

Mam dla ciebie zagadke. Czy gdyby panstwo nie dolozylo podatku do ceny benzyny to bylaby ona:

A. wieksza

B. taka sama

C. mniejsza

Przeciez ty nawet nie zrozumiales, o co w tym w±tku chodzi. Wyskakujesz z tekstami, ktore nijak sie maja do pierwszego posta.
Przypominasz mi skesz kabaretu Dudek. A konkrenite ten:

http://www.youtube.com/watch?v=QmEITFsnK2I

DOKLADNIE tak sie wyrwales, jak Kuba :)

Data: 2011-08-12 11:18:20
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Ajgor" <niepod@m.pl> wrote in message news:j22od5$mje$1news.dialog.net.pl...

[...]

A mnie tam zwisa co ty sobie przypominasz.

Zwachaj sie ze Stefkiem, albo z Bodziem, moze wasze mozgi razem stworza jakas synteze.

R.

Data: 2011-08-12 11:25:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j22r5e$crc$1news.onet.pl...

[...]

I tak koñczy siê dyskusja z pisiakami. Brak argumentów zastêpuj± inwektywami.

Data: 2011-08-12 11:39:30
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych
[...]

Nie. Raczej na inwektywy odpowiadaja inwektywami.

Bo z wami nie mozna inaczej. Tylko kop z buta.

R.

Data: 2011-08-12 13:43:07
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 12-08-2011 o 11:39:30 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

[...]

Jak makówa pusta to trzeba inaczej.

Data: 2011-08-12 22:12:07
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisa³ w wiadomo¶ci news:4e44f16e$0$2505$65785112news.neostrada.pl...

I tak koñczy siê dyskusja z pisiakami. Brak argumentów zastêpuj± inwektywami.

A zuwazyliscie, ze dzis prezio pisowy przyznal sie ze jest oderwany od rzeczywiostosci?:)
W sprawie kandydata PIS z Walbrzycha ktory mial 5% tak powiedzial.
Widze swiatelko w tunelu :)

Data: 2011-08-12 22:28:04
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-12 22:12, Ajgor pisze:
A zuwazyliscie, ze dzis prezio pisowy przyznal sie ze jest oderwany od rzeczywiostosci?:)

Oderwany od realu to ty jestes zahir :)

Data: 2011-08-12 22:44:55
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e458cda$0$3489$65785112news.neostrada.pl...

A zuwazyliscie, ze dzis prezio pisowy przyznal sie ze jest oderwany od
rzeczywiostosci?:)

Oderwany od realu to ty jestes zahir :)

Ja tylko powtarzam jego wlasnie slowa. DOSLOWNIE. Nie zgadzasz sie z preziem?

Ajgor
http://ajgor.blog.onet.pl

Data: 2011-08-13 11:15:51
Autor: u2
Benzyna po 6 złotych
W dniu 2011-08-12 22:44, Ajgor pisze:
[...]

Z tym preziem nigdy sie zgadzalem. Taki drugi Komor, raz Bor-Komor
wyslal AK-owcow z visami na tygrysy. A ten drugi wyslal polskich
lotnikow na skrzydle od stodoly.

Data: 2011-08-13 14:57:35
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e4640cd$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

Z tym preziem nigdy sie zgadzalem. Taki drugi Komor, raz Bor-Komor
wyslal AK-owcow z visami na tygrysy. A ten drugi wyslal polskich
lotnikow na skrzydle od stodoly.

Pisowszczyk nie zgadza siê ze zdaniem Kaczyñskiego? To juz cie w pisie nie ma. Niech tylko prezes sie dowie.
Hmm.. Powiadomic go czy nie?? Pomysle.

Data: 2011-08-13 16:13:00
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-13 14:57, Ajgor pisze:

Pomysle.

Po-myslal troll i znikl :)

Data: 2011-08-14 02:28:06
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 13-08-2011 o 16:13:00 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-08-13 14:57, Ajgor pisze:

Pomysle.

Po-myslal troll i znikl :)
Za¶mia³ siê psychol i zdech³.

Data: 2011-08-14 11:36:08
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e468673$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-13 14:57, Ajgor pisze:

Pomysle.

Po-myslal troll i znikl :)

A tak juz calkiem na marginesie to PIS placi wam za mieszanie na grupach dyskusyjnych, czy robicie to za darmo
z przekonania? I dostajecie jakies wytyczne, so pisac, czy wymyslacie od siebie?
Pytam powaznie. Jesli placa, to moze sam sie zglosze do PIS-u po taka fuche?
Pisac glupoty i brac za to kase... Niez³e.

Data: 2011-08-15 08:00:15
Autor: .[He®Sk].
Benzyna po 6 z³otych
On Sun, 14 Aug 2011 11:36:08 +0200, "Ajgor" <niepod@m.pl> wrote:

> [...]

Pytam powaznie. Jesli placa, to moze sam sie zglosze do PIS-u po taka fuche?
Pisac glupoty i brac za to kase... Niez³e.

 u2 to byly suwalski kurator oswiaty.  po wywaleniu zza biurka przez kilka  lat dyrektor jednego z pgr-ow.  obecnie obibok czyli posel.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-13 02:26:12
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 12-08-2011 o 22:28:04 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-08-12 22:12, Ajgor pisze:
A zuwazyliscie, ze dzis prezio pisowy przyznal sie ze jest oderwany od
rzeczywiostosci?:)

Oderwany od realu to ty jestes zahir :)

Prezio ma racje przede wszystkim wtedy, kiedy siê myli.

Data: 2011-08-13 09:34:49
Autor: .[He®Sk].
Benzyna po 6 z³otych
On Fri, 12 Aug 2011 11:25:00 +0200, "Bogdan Idzikowski"

 bo to durnie!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-12 13:42:24
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 12-08-2011 o 11:18:20 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

[...]

A ty zw±chaj chlew ¶winiopasie.

Data: 2011-08-13 18:48:02
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych
[...]

Stefek, popatrz, chyba znalazlem glupszego od ciebie. Wabi sie Ajgor.

Jak sie skumacie lepetynami to bedziecie mogli przelewac z pustego w prozne.

R.

Data: 2011-08-14 02:45:57
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 13-08-2011 o 18:48:02 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

[...]

Mam ci powiedzieæ z kim ty masz siê skumaæ, podobnych tobie bezmózgów tu  obfito¶æ?

Data: 2011-08-14 11:39:39
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j269sn$f4p$1news.onet.pl...
A ty zw±chaj chlew ¶winiopasie.

Stefek, popatrz, chyba znalazlem glupszego od ciebie. Wabi sie Ajgor.

Jak sie skumacie lepetynami to bedziecie mogli przelewac z pustego w prozne.

Inwektywy, wyzwiska, i to w zasadzie w kolko te same. Waski masz ten swiatopoglad.
I niewielki zasob slow.
Zero wiedzy, gdzie nie ma sily argumentow, tam zawsze argument sily.
Iscie katolicka milosc blizniego. Jako zywo przypominasz mi politykow PIS w telewizji.
Zastanow sie, czy takimi postami wystawiasz swadectwo mnie, czy raczej sobie.
I czy pokazujac zwykle chamstwo przysparzasz PIS-owi glosow, czy raczej ich pozbawiasz.

Data: 2011-08-15 08:00:15
Autor: .[He®Sk].
Benzyna po 6 z³otych
On Sun, 14 Aug 2011 11:39:39 +0200, "Ajgor" <niepod@m.pl> wrote:

> [...]

I czy pokazujac zwykle chamstwo przysparzasz PIS-owi glosow, czy raczej ich pozbawiasz.

 rafalek to wylysialy tluscioch, stary kawaler, opolski lewus.
 nie ma wlasnych pogladow, realizuje wspolnie z hansem klossem
 nacjonalistyczna linie PiS. jedyne co ci obaj potrafia to wyzwiska
 kiedy zabraknie argumentow. rafalek swego czasu notorycznie  razem z inna kanalia jaksa obrazal zone prezydenta komorowskiego.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-10 23:36:35
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych
Bogdan Idzikowski wrote:

Na samym pocz±tku rypn±³e¶ babola i brak ci odwagi by przyznaæ siê do
b³êdu. "Panstwo winduje ceny benzyny przez samo dokladanie podatkow."
- nie znaczy to samo co:
[...]

Juzemto porem razy tej RAFA£ELI t³umacy³, zejak starse i mond¿ejse godajom, toconojwy¿ej suchaæ i ucyæ siem moze, ale ³on takjak POKRAK, wgembem mu plujes, agodo, ze descyk padze...

Data: 2011-08-11 15:59:14
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:2f9bh8-539.ln1server.linuxfan.de...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

A gdzie te mondzejse ?

Bo ja tu dwoch pastuchow widze i z nimi dyskutowac musem...

R.

Data: 2011-08-11 16:33:31
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 11-08-2011 o 15:59:14 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Oraz jednego ¶winiopasa w twojej osobie.  ;)

Data: 2011-08-12 10:28:10
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

[...]

Dokladnie tak. Tyle, ze to jest dokladnia odwrotnosc tego, co napisales na poczatku. To nie podatki winduja cene, tylko cena winduje podatki.
Na pcozatku byly 50%, i teraz jest 50%, wiec gdzie tu zwyzka ceny z powodu podatkow? Podniesli raz. O te 50%, i rzad juz tego nie zmienia. Teraz tylko odcina kupony z podwyzek, ale nie generowanych przez podatki, tylko przez spekulacje firm paliwowych.

Po drugie. Ja cie nie obrazam, wiec ty mnie nei obrazaj. Jak chcesz, mozemy zaczac sie wyzywac. Ale zapewniam, ze moj wachlarz wyzwisk na pewno nie jest gorszy od twojego.
Tak. Kiedys poziom nauczania byl zdecydowanie wyzszy od obecnego. Wystarczy przeczytac twoje posty, zeby to zobaczyc golym okiem.
Ja wiem, ze ci chodzi o to, ze podatki podnocza cene o 50%. Wszyscy to wiedza. Rzecz w tym ze w tym watku nie o to podnoszenie chodzilo. Tylko  o spekulacyjne podwyzki, na ktore akurat podatek nie ma wplywu. Nie wystarczy umiec liczyc. trzeba jeszcze umiec czytac, i rozumiec, co sie czyta.

Data: 2011-08-12 11:16:16
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Ajgor" <niepod@m.pl> wrote in message news:j22o6p$mbp$1news.dialog.net.pl...

[...]

Po drugie. Ja cie nie obrazam,

Obrazasz, wiec spadaj na drzewo.

R.

Data: 2011-08-12 22:14:30
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j22r1g$cdv$1news.onet.pl...

Obrazasz, wiec spadaj na drzewo.

Wlasnie z jednego z innych postow dowiedzialem sie ze jestes pisiak :)
To mi wystarczy za cala dyskusje :)
A moglem sie tego domyslic wczesniej wlasciwie.

Ajgor.
http://ajgor.blog.onet.pl

Data: 2011-08-12 23:14:37
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Ajgor" <niepod@m.pl> wrote in message news:j241j5$at8$1news.dialog.net.pl...

[...]

Mnie wystarczylo tylko przejsc obok ciebie, zeby poczuc smrodek PO-wiaka.

Ale pierwszy raz sie spotykam z tym zeby Pustog³owy (tzn. fan PO) twierdzi³ ¿e je¶li do³o¿ymy do jakiegokolwiek produktu podatek, to nie zwiêkszymy jego ceny, hehehe.

Sprobujcie napisac nowy podrecznik do ekonomii z Bodziuchn±, Nobla macie pewnego.

R.

Data: 2011-08-12 23:41:15
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2454h$tjt$1news.onet.pl...

Mnie wystarczylo tylko przejsc obok ciebie, zeby poczuc smrodek PO-wiaka.

No widzisz, jaki jestes inteligentny inaczej? Ze nie lubie pisu, nie znaczy, ze jestem fanem PO. Wrecz przeciwnie.
PO uwazam za partie antypracownicza, ktora holubi tylko bogatych. Ot i cala twoja umiejetnosc myslenia.
Iscie rodem z PIS.

Ale pierwszy raz sie spotykam z tym zeby Pustog³owy (tzn. fan PO) twierdzi³ ¿e je¶li do³o¿ymy do jakiegokolwiek produktu podatek, to nie zwiêkszymy jego ceny, hehehe.

Nadal nie rozumiesz, ze mowisz o czyms, o czym wszyscy wiedza, ale akurat nie tego dotyczyla dyskusja.

Przepro¶ I Sperdalaj.

Data: 2011-08-13 11:21:16
Autor: u2
Benzyna po 6 złotych
W dniu 2011-08-12 23:41, Ajgor pisze:
Przepro¶ I Sperdalaj.

No wlasnie, naucz sie pisac po polsku, bo zydeta zalatujesz.

Data: 2011-08-13 11:44:31
Autor: raff
Benzyna po 6 złotych

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e464213$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-12 23:41, Ajgor pisze:
Przepro¶ I Sperdalaj.

No wlasnie, naucz sie pisac po polsku, bo zydeta zalatujesz.

"Ajgor" hehe. Ajgor - Mysliciel.

R.

Data: 2011-08-13 14:01:07
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-13 11:44, raff pisze:
No wlasnie, naucz sie pisac po polsku, bo zydeta zalatujesz.
"Ajgor" hehe. Ajgor - Mysliciel.

Idzie Ajgor ulica i powtarza zdanie Kartezjusza : Mysle wiec jestem i
... znika :)

Data: 2011-08-13 15:01:12
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "u2" <u2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e466789$0$3501$65785112news.neostrada.pl...

Idzie Ajgor ulica i powtarza zdanie Kartezjusza : Mysle wiec jestem i
.. znika :)

Wiecie co? A ja nie chce zeby pis zniknal. Dopuki jestescie, to jest przynajmneij smiesznie.
Byle nie u waldzy bo wtedy bedzie strasznie.

A tak calkiem na marginesie na powaznie - zastanawiaja mnie dwie sprawy:

po pierwsze - skad sie bierze ta banda idiotow, ktorzy lapia sie na slowa Kaczynskiego i jego przydupasow.

I po drugie (i to mnie zastanawia o wiele powazniej) - czy Kaczynski i jego przydupasy sami wierza w te idiotyzmy ktore
prawia w mediach? Prawde mowiac watpie. Mysle, ze po prostu widza, ze jest taka grupa matolwo, ktorym mozna kazdy kit wcisnac,
i wykorzystuja ich, zeby sie utrzymac w mainstreamie politycznym. Bez nich dawno by znikneli.

Data: 2011-08-13 16:14:15
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-13 15:01, Ajgor pisze:
Wiecie co? A ja nie chce zeby pis zniknal. Dopuki jestescie, to jest przynajmneij smiesznie.

Dopoki nie wezmiesz sie ortografie, dopoty bedziesz smierdzial bronkiem
na kilometr :)

Data: 2011-08-14 02:31:51
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 13-08-2011 o 16:14:15 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Ty smierdzisz kretynem i ¿adna ortografia tu nie pomo¿e.

Data: 2011-08-14 10:35:35
Autor: .[He®Sk].
Benzyna po 6 z³otych
On Sun, 14 Aug 2011 02:31:51 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Dopoki nie wezmiesz sie ortografie, dopoty bedziesz smierdzial bronkiem
> na kilometr :)
Ty smierdzisz kretynem i ¿adna ortografia tu nie pomo¿e.

 u2 to byly suwalski kurator oswiaty. za czasow komuny
 wykazal sie gnojeniem nauczycieli nienalezacych do pzpr.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-14 11:40:46
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "u2" <u2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e4686be$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jedyne co potrafisz to czepiac sie literowek. Dokladnie jak PIS.
Tylko to nic nie wnosi merytorycznego.Dokladnie jak pis.

Data: 2011-08-13 17:07:07
Autor: A. Filip
Benzyna po 6 złotych [ort]
"Ajgor" <niepod@m.pl> pisze:
[...]  Wiecie co? A ja nie chce zeby pis zniknal. Dopuki jestescie, to
jest  przynajmneij smiesznie. [...]

<pac> dopóki </pac>

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=10814

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dobra myśl obejmuje cały step; zła myśl obejmuje tylko siebie

Data: 2011-08-14 11:42:40
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych [ort]

U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtlizd407f-B8Dernest.huge.strangled.net...
"Ajgor" <niepod@m.pl> pisze:
[...]  Wiecie co? A ja nie chce zeby pis zniknal. Dopuki jestescie, to
jest  przynajmneij smiesznie. [...]

<pac> dopóki </pac>

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=10814

Heh. Dopiero co odpowiedzialem u2 na temat merytorycznosci czepiania sie literowek.
Jestescie tak identyczni, ze podejzewam ,ze albo jestescie jednym jakims pisiorem,
albo dostajecie wytyczne od jarka.
"Brak merytorycznych argumentow, to przynajmniej literki sie przyczepimy.".
Ot caly PIS

Data: 2011-08-13 18:41:42
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Ajgor" <niepod@m.pl> wrote in message news:j25sip$5a8$1news.dialog.net.pl...

[...]

"Dopóki", Geniuszu.

Ty nasz zywy przykladzie dawnego wysokiego wyksztalcenia.

R.

Data: 2011-08-13 18:45:06
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych
A tak calkiem na marginesie na powaznie - zastanawiaja mnie dwie sprawy:

To dobrze, ze cie zastanawiaj±. A teraz robic powtorkê szko³y podstawowej na emeryturze, SIO !
 Zacznij od ortografii. Od Kubusia Puchatka, Sierotki Marysi...

R.

Data: 2011-08-14 11:44:01
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j269n6$eo3$1news.onet.pl...
[...]

No prosze jak cie ruszylem :) Trzy podobne odpowiedzi na ta sama jedna literke :) Nie wystarczylo raz?

A gdzie odpowiedz na tresc mojego postu? No tak. nie ma.
Bo co tu odpowiedziec...

Data: 2011-08-14 13:17:14
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Ajgor" <niepod@m.pl> wrote in message news:j285d3$52i$1news.dialog.net.pl...

[...]

Nie jedna literke, ale na twoje niedouczenie :)

A gdzie odpowiedz na tresc mojego postu? No tak. nie ma.
Bo co tu odpowiedziec...

Jaka tresc twojego postu ? Na te bzdziny ? Wypociles pare bzdur i na co tu odpowiadac ?

Myslisz ze chce mi sie dyskutowac z niedouczonymi przyglupami ? Jak ty poziom wiedzy rowniez na inne rzeczy masz taki sam jak poziom ortografii. Trzeba bylo czytac duzo ksiazek w mlodosci. A teraz SIO.

R.

Data: 2011-08-14 13:35:04
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j28asp$roa$1news.onet.pl...

Jaka tresc twojego postu ? Na te bzdziny ? Wypociles pare bzdur i na co tu odpowiadac ?

No tak. Kurzym.. Przepraszam.. Pisowskim rozumkiem nie ogarnia siê meandrów wy¿szej logiki.
Wiêc siê rzuca kalumnie, zamiast dyskutowaæ. Ca³y czas to robisz, wiêc wnioskujê ¿e w³a¶ciwie nigdy nie wiesz
o co chodzi.

Trzeba bylo czytac duzo ksiazek w mlodosci. A teraz SIO.

Ale¶ trafi³ :) Zapewniam, ¿e przez ca³e ¿ycie nie przeczytasz 10% tego, co ja :)
No tak. Ale po co mia³ by¶ czytaæ co¶, czego i tak nie rozumiesz.
Wystarcz± wypowiedzi ja¶nie o¶wieconego prezesa.
I chcia³em ci podziêkowaæ. Powiedzia³em, ¿e jedyne co potrafisz, to siê czepiaæ literówki,
bo nic konkretnego nie masz do powiedzenia. Jak ca³y ten wasz pis zreszt±.
A ty dalej to ci±gniesz. W ten sposób dok³adnie potwierdzasz to, co napisa³em.
Dziêki :)
A wiesz co? Mo¿e klawisz mi siê pomyli³, bo ruscy mg³ê zrobili mi w pokoju?

Data: 2011-08-14 14:35:49
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych
A wiesz co? Mo¿e klawisz mi siê pomyli³, bo ruscy mg³ê zrobili mi w pokoju?

Buehehe, smieszny jestes.

Skoncz podstwowke, to pogadamy.

R.

Data: 2011-08-14 18:00:33
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 14-08-2011 o 14:35:49 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

A wiesz co? Mo¿e klawisz mi siê pomyli³, bo ruscy mg³ê zrobili mi w  pokoju?

Buehehe, smieszny jestes.

Skoncz podstwowke, to pogadamy.

R.
A ty jeste¶ na ostatnim roku?

Data: 2011-08-14 13:43:55
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j28asp$roa$1news.onet.pl...

No dobra. potrollowales sobie i wystarczy. moge podyskutowac z kims inteligentnym,
a nie z bucem, dla ktorego tylko prezes ma zawsze racje.
Mnie sie znudzilo.

Data: 2011-08-14 13:59:45
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 14-08-2011 o 13:17:14 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

[...]

Ty kretynie jak co¶ czyta³e¶ to chyba s±dz±c po twoim poziomie to komiksy.

Data: 2011-08-14 17:58:52
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 14-08-2011 o 13:20:53 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

[...]

Te chiñski uczony z dyplomem podstawówki.

Data: 2011-08-14 02:30:48
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 13-08-2011 o 14:01:07 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

I to twoja rada durniu?

Data: 2011-08-13 11:20:07
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-12 23:14, raff pisze:
Sprobujcie napisac nowy podrecznik do ekonomii z Bodziuchn±, Nobla macie pewnego.

Jesli Zydek to ma szanse, bo inaczej nie ma zadnych szans :)

Data: 2011-08-10 18:59:36
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 10-08-2011 o 17:59:09 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

====================================================================>
Wiem. Czy stawki podatków w tym roku (od stycznia do sierpnia) uleg³y  podwy¿ce? Bo je¶li nie to wyt³umacz mi w jaki sposób pañstwo winduje  ceny?

Winduje i ju¿, ja so³tys wama to mowiê.

Data: 2011-08-10 18:58:51
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 10-08-2011 o 17:49:41 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

[...]

A znasz sposób na zmniejszenie podatkow?

Data: 2011-08-10 18:57:56
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 10-08-2011 o 16:29:46 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

Ajgor wrote:

[...]

W jaki sposób?

Data: 2011-08-10 20:31:00
Autor: jadrys
Benzyna po 6 złotych
W dniu 2011-08-10 16:29, raff pisze:

Glupis. To panstwo winduje ceny benzyny, a nie zaden kapitalizm.

R.

Dobre sobie. Jak myślisz - jak długo po odejściu Chaveza i powrocie jankeskich "inwestorów" do Wenezueli cana benzyny 98 będzie wynosiła 8 gr.?

Data: 2011-08-11 02:04:23
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 10-08-2011 o 20:31:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-08-10 16:29, raff pisze:

Glupis. To panstwo winduje ceny benzyny, a nie zaden kapitalizm.

R.

Dobre sobie. Jak my¶lisz - jak d³ugo po odej¶ciu Chaveza i powrocie  jankeskich "inwestorów" do Wenezueli cana benzyny 98 bêdzie wynosi³a 8  gr.?

Tak d³ugo jak nie bêd± obowi±zywaæ zasady ekonomii.

Data: 2011-08-11 10:06:50
Autor: jadrys
Benzyna po 6 złotych
W dniu 2011-08-11 02:04, stevep pisze:
Dnia 10-08-2011 o 20:31:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tak długo jak nie będą obowiązywać zasady ekonomii.

Te zasady ekonomii to wg. ciebie dojenie zwykłego człowieka przez kapitalistę? Zobacz jaki nastąpił rozkwit Wenezueli w absolutnie wszystkich dziedzinach gdy Hugo przepędził te wiecznie nienażarte świńskie ryje od koryta z ropą.

Data: 2011-08-11 11:45:40
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 11-08-2011 o 10:06:50 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Te zasady ekonomii to wg. ciebie dojenie zwyk³ego cz³owieka przez  kapitalistê? Zobacz jaki nast±pi³ rozkwit Wenezueli w absolutnie  wszystkich dziedzinach gdy Hugo przepêdzi³ te wiecznie niena¿arte  ¶wiñskie ryje od koryta z rop±.

Zasady ekonomii polegaj± na rachunku kosztów, a nie na zasadzie "ka¿demu  wg jego potrzeb".

Data: 2011-08-11 15:24:07
Autor: jadrys
Benzyna po 6 złotych
W dniu 2011-08-11 11:45, stevep pisze:

[...]

Zasady ekonomii polegają na rachunku kosztów, a nie na zasadzie "każdemu wg jego potrzeb".

Czyli z bogactwea naturalnego Wenezueli, jakim jest ropa  powinna korzystać tylko wÄ…ska garstka wybraÅ„ców o wiecznie nienażartych ryjach?  A ceny benzyny dla  pozostaÅ‚ych Wenezuelczyków  powinny być takie jak w również zasobnej w ropÄ™ Norwegii?

Zaiste, - 95% Polaków powinno się modlić żeby ten nasz gaz z łupków był tylko mitem.

Data: 2011-08-12 10:36:54
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "stevep"  napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vz1mqed0v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Zasady ekonomii polegaj± na rachunku kosztów

Oczywiscie nie w Polsce. Tu zasady ekonomii polegaja na tym, ze "od kazdego ile da sie wyrwac".

Data: 2011-08-10 23:31:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych
raff wrote:

Glupis. To panstwo winduje ceny benzyny, a nie zaden kapitalizm.

RAFA£ELO...!
- tela razy ci godo³em, zejak ³okazjem doniebeblanio mos, to zamilc, a gupot niegodej...!

Ju¶ci, ekscezem Pañctwo tes pobiro, tofakt, ale naco jom wydaje, tojus niewis CIMNIOKU...!?

Tonie SARY£OBYWATEL te dutki skomsumuje, ino KAPITULISTY...!!!

Data: 2011-08-11 00:00:43
Autor: raff
Benzyna po 6 z³otych

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:969bh8-539.ln1server.linuxfan.de...
raff wrote:

[...]

Ech, Burocku ty nas cerwony, to ze Panstwo pobiera podatki w takich wysokosciach to czysty socjalizm.

Ale do kogo ja to mowie, twoja koza by zrozumiala, ty masz jeden obwod mniej, to i nie dziwota.

R.

Data: 2011-08-11 00:23:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych

raff wrote:

[...]

Noi nadal niewis CIMNOMASO...

Data: 2011-08-10 20:30:33
Autor: jadrys
Benzyna po 6 złotych
W dniu 2011-08-10 13:25, Polok_Prawdziwy pisze:
To SYSTEM winny jezd...!!! KAPITULIZM...!!! HAMERYKOńCKI KAPITULIZM zjego "wolnorynkowymi regułami"...!!! Ale chciałyście tego, to cirpcie teroski...

Na próżno twoje słowa, baco. Oni będą obwiniać ojca, matkę, żonę czy dzieci ale nigdy nie przyznają że ich ukochany system jest czemuś winien.

Data: 2011-08-10 17:12:15
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-10 09:32, Ajgor pisze:
Nie bardzo rozumiem, co to ma wspolnego z Tuskiem. Ceny rzadza sie wlasnymi prawami, a fakt, ze w cenie paliwa polowa to sa podatki

Chlopie, Tusk juz raz zapewnial, ze zrobi wszystko, aby paliwa
potanialy. Rzad majac praktycznie monopol na rynku paliw ustala marze i
loi nas kierowcow jak chce. W okresie wakacyjnym nikt nie bedzie
protestowac , bo wszyscy sie rozjechali. A 10 mln PLN dziennie do dziury
budzetowej wplywa.

Data: 2011-08-10 19:03:31
Autor: stevep
Benzyna po 6 z³otych
Dnia 10-08-2011 o 17:12:15 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Powinien ciê ktoi¶ wy³oiæ za g³upotê kretynie.

Data: 2011-08-10 23:15:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych
stevep wrote:

[...]

Chebago na³okrong³o ³ojom, bo ciongle sex w³epetynie mo...

Ito zkozami...!

Data: 2011-08-11 08:51:57
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-10 23:15, Polok_Prawdziwy pisze:
Chebago na³okrong³o ³ojom, bo ciongle sex w³epetynie mo...

Ito zkozami...!

Znowu loisz swoja koze. Ale co to kogo obchodzi kozojebco ? :)

Data: 2011-08-10 20:21:03
Autor: Ajgor
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e429fd4$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No prosze. Wlasnie sie dowiedzialem, ze Statoil, BP, Shell, itp naleza do polskiego rzadu. Eee. to maja jeszcze co prywatyzowac.
Nie jest z nami tak zle.

Data: 2011-08-10 21:55:27
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-10 20:21, Ajgor pisze:
[...]

Udajesz ciemniaka, czy rzeczywiscie nim jestes ? Kto wg ciebie ustala
n.p. podatek drogowy ? :)

Data: 2011-08-10 09:39:38
Autor: Leprechaun
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3230f55b-826a-455b-bbde-04115900e827y16g2000yqh.googlegroups.com...
... chcieli¶cie Tuska, no to go macie :

Nie chcielismy J.Kaczyñskiego i bardzo siê z tego cieszymy, ¿e kolejny raz zaliczy³ kopa w dupê!

BomBel

Data: 2011-08-10 10:00:35
Autor: Niezalezny
Benzyna po 6 z³otych

U¿ytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e4235ba$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tusk, Kaczyñski, i im podobni zostali namaszczeni w latach 90 tych.
Ta zabawa bêdzie trwa³a w niesk±czono¶c, chyba ¿e siê powiesza lub pope³ni± samobójstwo.
Niezale¿ny

Data: 2011-08-10 13:17:28
Autor: Polok_Prawdziwy
Benzyna po 6 z³otych
u2 wrote:

.. chcieli¶cie Tuska, no to go macie :

No £OCYWISTA£OCYWISTO¶æ, ze kieby POKRAK ¿ondzi³, toby bendzynka po 1 dutku by³a....

- ale do zapalnicek ty KACAPSKO £ONUCO....!!!

Nocheba, zeby POKRAK z £OCIECEMTORUñCKIM wkomitywem wesed³, tobymu £OCIEC TERMALNOM bendzykem wydoby³ i ³okrutnie tonio wypsedo³...

Data: 2011-08-10 17:14:04
Autor: u2
Benzyna po 6 z³otych
W dniu 2011-08-10 13:17, Polok_Prawdziwy pisze:
.. chcieli¶cie Tuska, no to go macie :
No £OCYWISTA£OCYWISTO¶æ, ze kieby POKRAK ¿ondzi³, toby bendzynka po 1 dutku by³a....

- ale do zapalnicek ty KACAPSKO £ONUCO....!!!

Znowu sie kozojebca ozwal, idz lepiej poliz dupe malyszowi i bronkowi :)

Benzyna po 6 z³otych