Benzyna w dieslu

Data: 2020-11-21 18:59:43
Autor: Budzik
Benzyna w dieslu
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

Czołem,

Zatankowałem dziś przez pomyłkę 1/5 baku benzyny w samochodzie z
dieslem common rail. Odważylibyście się dolać 4/5 ropy i jechać?
Ja wybrałem bulenie za odessanie, co prowadzi do drugiego mojego
pytania - ktoś ma doświadczenie z pompkami, które na przyszłość
pozwoliłyby w takich sytuacjach uniknąć kosztów?

Na przyszłosc - myslec :)))
Ja bym sie nie odwazył jechac zwłaszcza zima gdzie ponoc to paliwo jest juz jakos rozrzedzone na potrzeby ewentualnych mrozów.

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Benzyna w dieslu