Benzyna w oleju

Data: 2017-04-05 18:22:44
Autor: sirapacz
Benzyna w oleju
w starym punciaku miałem kiedyś taki przypadek, że zdechł regulator ciśnienia paliwa który jakoś tam był połączony z wtryskiwaczem na brzegu listwy i lało się z niego paliwo do jednego cylindra. O ile pamiętam to silnik odpalał na 3 cylindrach i jak już się rozkręcił to łapał czwarty i działał już w miarę normalnie.
To było dawno więc mogę coś pokręcić ale ów regulator właśnie lał mi do cylindra - zwiększania ilości oleju nie zauważyłem/nie pamiętam.

Benzyna w oleju