Data: 2009-08-05 00:33:26 | |
Autor: Paul | |
Benzyna z PRLu | |
Witam,
Pamiętacie może ile oktanów miała benzyna, która fizycznie jest koloru czerwonego?? Mam kanister tego sprzętu uleżany dość długo... i chciałbym się dowiedzieć czy można tego cuda użyć do czegoś innego niż "rozpalenie grilla"? paul |
|
Data: 2009-08-05 00:36:52 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
Benzyna z PRLu | |
Pamiętacie może ile oktanów miała benzyna, która fizycznie jest koloru czerwonego?? Nie 78 przypadkiem? Na twoim miejscu bym tego do rozpalania grilla nie użył. Wystaw na alegro, jako okaz. ;-) zyga |
|
Data: 2009-08-05 12:56:20 | |
Autor: neelix | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h5ac18$cmt$1news.interia.pl...
To była niebieska. neelix |
|
Data: 2009-08-05 20:50:46 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Benzyna z PRLu | |
Dnia Wed, 05 Aug 2009 00:36:52 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
Pamiętacie może ile oktanów miała benzyna, która fizycznie jest koloru czerwonego?? Zyga, jak zawsze pierdolisz. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-08-05 00:38:17 | |
Autor: PB | |
Benzyna z PRLu | |
Wed, 5 Aug 2009 00:33:26 +0200, na pl.misc.samochody, Paul napisał(a):
Witam, Niebieska - 78 Zielona - 86 Żółta - 94 Czerwona - 96 Niebiska odpadla pierwsza, zastapila ja zielona. Żołtą zastapila NoPb - 95. Czerwonej nie zastapilo nic... -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-08-05 06:28:57 | |
Autor: vwojtas | |
Benzyna z PRLu | |
Niebieska - 78 Witam Za czasów głębokiej komuny, gdzieś lata 60-te była jeszcze benzyna do ciężarówek, też czerwona o LO 64. Myślę, że spokojnie jakiś komarek czy inna kosiarka przepali tę benzynę :-) |
|
Data: 2009-08-05 07:36:09 | |
Autor: star | |
Benzyna z PRLu | |
Mam kanister tego sprzętu uleżany dość długo... i chciałbym się dowiedzieć Jak lubisz raczyc sie ołowiem, smacznego :) |
|
Data: 2009-08-05 08:27:07 | |
Autor: Jackare | |
Benzyna z PRLu | |
98 oktanów możesz użyć do pojazdów bez katalizatora bo to etylina, a jeździło się na niej zacnie. Jeżeli kanister szczelny to benzynie nic się nie stało. -- Jackare |
|
Data: 2009-08-05 09:12:22 | |
Autor: star | |
Benzyna z PRLu | |
98 oktanów I bez sondy lambda. Ołów skutecznie nisczyl lambdy. Juz o tym nie pamietamy. |
|
Data: 2009-08-05 08:34:53 | |
Autor: Waldek Godel | |
Benzyna z PRLu | |
Dnia Wed, 5 Aug 2009 09:12:22 +0200, star napisał(a):
I bez sondy lambda. Ołów niszczył katalizator a nie sondę lambda -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-08-05 10:02:02 | |
Autor: J.F. | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.pl> napisał w wiadomości news:h5b8rj$7so$1atlantis.news.neostrada.pl...
98 oktanów Ale to chyba nie z PRL tylko pozniejsza. możesz użyć do pojazdów bez katalizatora bo to etylina, a jeździło się na niej zacnie. Jeżeli kanister szczelny to benzynie nic się nie stało. Wikipedia cos pisze o szkodliwych zjawiskach w dlugo przechowywanej benzynie. A ja czesciowo potwierdzam - kupilem raz wyrob benzynopodobny, lezal w baku dlugo i w koncu zaklajstrowal filtr paliwa. Ale moze dlatego ze benzynopodobny .. J. |
|
Data: 2009-08-05 10:16:47 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
J.F. pisze:
"Jackare" <j@sp.de.pl> napisał: Mam wrażenie, że jeszcze w PRL się pojawiła. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-05 10:59:25 | |
Autor: J_K_K | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h5bf5n$q70$1inews.gazeta.pl... J.F. pisze: W 92 w każdym razie juz była - właśnie na niej mój maluszek osiągnął historyczne zużycie 4,5l / 100 podczas trasy w Pieniny :-) (kupiona 98, bo akurat był jakiś kryzys z paliwem i innej nie było ;-) Pzdr JKK |
|
Data: 2009-08-05 11:06:26 | |
Autor: J.F. | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:h5bhl5$bit$1news.wp.pl...
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości Ale PRL juz nie bylo :-) osiągnął historyczne zużycie 4,5l / 100 podczas trasy w Pieniny :-) Takie duze czy takie male ? O ile pamietam to maluszek w trasie palil wlasnie 4.5, i to zoltej 94 .. J. |
|
Data: 2009-08-05 12:40:35 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "J.F." O ile pamietam to maluszek w trasie palil wlasnie 4.5, i to zoltej 94 .. to zle pamietasz - srednio zawsze 6-7 (czesciej 7) i to przy oszczednej jezdzie -- ania |
|
Data: 2009-08-05 12:59:57 | |
Autor: neelix | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości news:h5bnje$1apk$1alfa.ceti.pl...
Nigdy nie palił 6. Mój żaden. 4,4 - 4,6l. neelix |
|
Data: 2009-08-20 17:37:36 | |
Autor: jerzu | |
Benzyna z PRLu | |
On Wed, 5 Aug 2009 12:59:57 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:
Nigdy nie palił 6. Mój żaden. 4,4 - 4,6l. "Jeżeli chcesz żeby Twój Maluch palił 4,5 litra, kłam jak inni." - takie powiedzonko chodziło za czasów świetności PF126p. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2009-08-21 10:54:24 | |
Autor: Bartek | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ecrq85dnr423as17ooa91bjgtk5e2i98b94ax.com...
On Wed, 5 Aug 2009 12:59:57 +0200, "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote: :))) natomiast prawdą jest to że silnik 600 [włoski], z oryginalnym osprzętem - gaznik,...?:) - palił mniej niż 650, przy raczej podobnych osiągach. zato jak zabrałem się za grzebaie w silniku - wałek 385, modyfikacje gaźnika, itp itd, to palił przy deptaniu, oj paaalił:) ale oto chodziło by sie pobawić. -- Pozdrawiam, Bartek |
|
Data: 2009-08-21 10:59:19 | |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
jerzu pisze:
"neelix" <aneelix@wp.pl> wrote: LOL - stare i dobre :) |
|
Data: 2009-08-05 13:09:34 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
ania pisze:
Użytkownik "J.F." Dobrze pamięta, a Twój najwyraźniej był zepsuty. Tyle to potrafiły palić maluchy po różnych modernizacjach. Mój oryginał z chyba 82 palił w trasie sporo poniżej 5 litrów, w mieście dochodził do max 5,5. Średnie zużycie miałem poniżej 5 litrów. Niestety regeneracji osi przepustnicy była nieskuteczna i zanabyłem (formy już nie pamiętam) nowy gaźnik chyba od FL chyba(z elektrozaworem). Skończyło się normalne spalanie i zaczął połykać w mieście powyżej 6, a średnia nie chciała zejść poniżej 5,5. Żaden cuda nie pomagały. Do tego gorzej jeździł. Wot tiochnika.... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-05 14:34:51 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Artur Maśląg" maluchy po różnych modernizacjach. Mój oryginał z chyba 82 palił moj oryginal z 78 palil tyle co napisalam, nawet gdzies pewnie jeszcze u rodzicow znajde ksiazeczke, bo pierwszy wlasciciel przede mna notowal, zapytam dzisiaj wieczorem jeszcze kilku innych uzytkownikow nie mialam turbin ani innych cudow techniki lat 80-tych, do dzisiaj zaluje ze go sprzedalam, ale takie byly czasy i musialam go wymienic na lampe blyskowa, a ze stal to trzeba bylo do niego co kilka miesiecy dokladac 50-70 zl na trojkatna szybke -- ania |
|
Data: 2009-08-05 16:29:21 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
ania pisze:
(...) moj oryginal z 78 palil tyle co napisalam, nawet gdzies pewnie jeszcze u rodzicow znajde ksiazeczke, bo pierwszy wlasciciel przede mna notowal, zapytam dzisiaj wieczorem jeszcze kilku innych uzytkownikow Skoro tak, to był zepsuty od początku. nie mialam turbin ani innych cudow techniki lat 80-tych, Nikt tu nie pisał o takich "usprawnieniach" - ja pisałem o modernizacjach (w domyśle fabrycznych), które to przytoczyłem na własnym przykładzie - nowy gaźnik z fabrycznymi ulepszaczami gorszy od starego. Gdyby się udało ustawić wolne obroty w starym, to bym nigdy na ten nowy nie zamienił. do dzisiaj zaluje ze go sprzedalam, ale takie byly czasy i musialam go wymienic na lampe blyskowa, a ze stal to trzeba bylo do niego co kilka miesiecy dokladac 50-70 zl na trojkatna szybke Nic z tego nie rozumiem - co mają czasy do tego? Skoro stał to trzeba go było sprzedać. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-05 16:43:35 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Artur Maśląg" Skoro tak, to był zepsuty od początku. jednak nie:-) panowie ktorych pytalam podsumowali, ze ci to im maluchy palily po 4 litry to ci sami co im teraz auta 1,4 albo 1,6 pala w miescie 5 litrow benzyny gorszy od starego. Gdyby się udało ustawić wolne obroty w starym, u mnie sie dalo, ale moj byl przeciez zepsuty Nic z tego nie rozumiem - co mają czasy do tego? Skoro stał to trzeba go no nie - teraz by stal jako ozdoba, albo kwietnik, moze jako zabytek, w koncu w dowodzie mial jednego wlasciciela -- ania |
|
Data: 2009-08-05 17:14:55 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
ania pisze:
(...) jednak nie:-) Możesz sobie pozaprzeczać. panowie ktorych pytalam podsumowali, ze ci to im maluchy palily po 4 litry to ci sami co im teraz auta 1,4 albo 1,6 pala w miescie 5 litrow benzyny Najwyraźniej ci panowanie są tacy sami jak te ich maluchy i Twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem. Osobiście nie spotkałem samochodu z silnikiem benzynowym 1.4/1.6, który by w mieście spalał po 5 litrów benzyny. Inna sprawa, że wiem co chciałaś osiągnąć pisząc w ten sposób. Ci sami panowie pewnie znają polonezy dokładnie na tej samej zasadzie i spalanie rzędu ~7 w trasie i 8-9 w mieście okrzykną niemożliwym - powiedzą 12-15. u mnie sie dalo, ale moj byl przeciez zepsuty Ano właśnie - mój się zepsuł dopiero po użyciu "ulepszonych" elementów. no nie - teraz by stal jako ozdoba, albo kwietnik, moze jako zabytek, w koncu w dowodzie mial jednego wlasciciela To trzeba było zostawić. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-05 17:40:13 | |
Autor: J_K_K | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h5c7lo$q62$1inews.gazeta.pl... i spalanie rzędu ~7 w trasie i 8-9 w mieście okrzykną niemożliwym Zależy w jakim mieście, z jaką prędkością i to samo w trasie. A 4,5 w trasie maluchem to naprawdę trzeba się było postarać - przynajmniej przy prędkościach rzędu ~100 km/h. Mój miał często kontrolowany / ustawiany zapłon (bezrozdzielaczowy) gaźnik starszego typu, ale z regulowaną dyszą wolnych obrotów (ustawiany na kolor płomienia w cylindrze ;-) + najwyższa dostępna podstawka + dodatkowo jeszcze gruba podkładka. Pzdr JKK |
|
Data: 2009-08-05 18:27:56 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
J_K_K pisze:
(...) Zależy w jakim mieście, z jaką prędkością Jeżeli chodzi o malucha to tak średnio. Ja akurat eksploatowałem w większości po DC i sporo w trasach :) A 4,5 w trasie maluchem to naprawdę trzeba się było postarać To jakieś kombinacje (oczywiście znam to wszystko) :) Ja napisałem poniżej 5 litrów (sporo), ponieważ tyle wychodziło regularnie. Prędkości? Tyle ile się udało rozpędzić na dobrą sprawę, więc pedał zasadniczo do deski. W mieście tez dość dobrze wiedziałem ile pali, ponieważ bak malutki (21 litrów) to i tankowania częste. W samochodzie nic nie było kombinowane od nowości - tylko regularny serwis. Szlag to trafił po wymianie gaźnika na nowy - jak napisałem, miasto powyżej 6, a ze średnią bardzo ciężko było zejść poniżej 5,5. Ile potrafiły palić maluchy to też wiem - były i takie palące 6-7, ale to były zepsute maluchy. Wyjeżdżały takie z fabryki i choćbyś nie wiem co zrobił to oszczędności w spalaniu były raczej w granicach błędu statystycznego. Im dalej od rozpoczęcia produkcji tym gorzej. Jeszcze weselej było z polonezami, ponieważ tu loteria była dużo bardziej urozmaicona. Inna sprawa, że mało kto prowadził regularny serwis tych samochodów, a później krążą legendy o wielkiej awaryjności i kosmicznym zużyciu paliwa. O jakości i precyzji elementów związanych z zasilaniem/zapłonem też nie chciałbym pamiętać, ale polski układ zapłonowy, ZHS oraz elementy rozrządu długo w pamięci zostaną... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-05 21:07:25 | |
Autor: J.F. | |
Benzyna z PRLu | |
On Wed, 5 Aug 2009 17:40:13 +0200, J_K_K wrote:
A 4,5 w trasie maluchem to naprawdę trzeba się było postarać postarac sie zeby spalil az tyle, czy tylko tyle ? :-) 4.5 wychodzilo samo przy duszeniu na maksa, a na maksa to wiadomo - czasem 100, czasem 110 bo dluga gorka byla, czesto 60-70, bo ciezarowke trzeba wyprzedzic, czasem 100 przez wies, bo w lusterku widac napis AINACS J. |
|
Data: 2009-08-05 21:25:09 | |
Autor: J_K_K | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ulj7554dgd77rjameerj5qjntbutj6p3c4ax.com... 4.5 wychodzilo samo przy duszeniu na maksa, A przy nie duszeniu na maksa i delikatnej jeździe to pewnie 2,5 palił ;-) ? Pzdr JKK |
|
Data: 2009-08-05 21:37:43 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
J_K_K pisze:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał: Nie, palił tyle samo. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-05 19:32:32 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Artur Maśląg" Ci sami panowie pewnie znają polonezy dokładnie na tej samej zasadzie a to nie wiem, poldus (1,6 gli z 96) śp palil w miescie z 9, a na trasie 7-8, zaleznie od tego czy ciagnal przyczepe z ladunkiem 200 kg czy nie Ano właśnie - mój się zepsuł dopiero po użyciu "ulepszonych" elementów. a moj nie chcial sie zepsuc przez prawie 20 lat - wiec jak pisalam - sprzedalam To trzeba było zostawić. przeciez pisalam, ze musialam wymienic na lampe blyskowa, droga lampe -- ania |
|
Data: 2009-08-05 19:58:34 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
ania pisze:
(...) a to nie wiem, poldus (1,6 gli z 96) śp palil w miescie z 9, a na trasie 7-8, zaleznie od tego czy ciagnal przyczepe z ladunkiem 200 kg czy nie To teraz się zastanów, jakim cudem ten polonez palił tylko tyle, a maluch o którym opowiadałaś: <cite> to zle pamietasz - srednio zawsze 6-7 (czesciej 7) i to przy oszczednej jezdzie </cite> palił aż tyle? Ba, jeszcze podobno Ci jacyś panowie to potwierdzili. a moj nie chcial sie zepsuc przez prawie 20 lat - wiec jak pisalam - sprzedalam Twój był zepsuty prze te 20 lat, a mój się zepsuł podobnie po wymianie gaźnika. przeciez pisalam, ze musialam wymienic na lampe blyskowa, droga lampe Pisałaś, że stał i że co jakiś czas trzeba było szybę wymienić... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-05 23:33:00 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Artur Maśląg" To teraz się zastanów, jakim cudem ten polonez palił tylko tyle, a co powiesz na to, ze silnik 910 pali srednio 9-10 l/100 km bedac w 100% sprawnym a co powiesz na to, ze silnik 750 pali srednio w trasie 8-9 litrow (chociaz woli 10), a zejscie ponizej 8 praktycznie nie jest mozliwe aaa wiem - to sa zepsute silniki tak to jest, za to w aucie 2 "litrowym" w miescie spalam 9 litrow, a na trasie od 6,2 do 11 (zalezy czy jade po polskiej drodze czy niemieckiej autostradzie) nie wierze w auta palace 4 litry benzyny (pinda 1,1 pali srednio 7 w trasie i miescie, astra g palila 9 w miescie w trasie 8) tak wiem, wszystko bylo zepsute przeciez pisalam, ze musialam wymienic na lampe blyskowa, droga lampe stal, bo wygodniej jezdzilo mi sie poldkiem -- ania |
|
Data: 2009-08-05 22:53:34 | |
Autor: MarMarK | |
Benzyna z PRLu | |
On 5 Sie, 23:33, "ania" <ani...@tlen.kropka.pl> wrote:
nie wierze w auta palace 4 litry benzyny Punto II 1.2 na trasie Katowice-Zakopane miał średnie spalanie 4,5l/ 100km - mógłby mniej, ale mi się spieszyło ;) A na miejscu byłem tylko 15 minut później niż kumpel, który jeździ jak wariat i uważa mnie za kapelusznika :) Pozdrawiam MK |
|
Data: 2009-08-06 09:38:08 | |
Autor: Duch | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości
nie wierze w auta palace 4 litry benzyny (pinda 1,1 pali srednio 7 w trasie i miescie, astra g palila 9 w miescie w trasie 8) PuntoII 1,2 8V 2002r, pod nogą mojej pani pali 4,4-4,7L/100km w trasie. W mieście ~5,5L/100km. Co, też zepsuty? :-) -- Pozdrawiam |
|
Data: 2009-08-06 10:06:20 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
ania pisze:
(...) nie wierze w auta palace 4 litry benzyny (pinda 1,1 pali srednio 7 w trasie^^^^^^^^^^ Ekhem - nie wierzysz w to co napisałaś? Ciekawe :) Jakoś nie zauważyłem, by ktoś tu pisał o samochodach palących po 4 litry, tylko o tym, że wiele normalnym maluchów schodziło w trasie poniżej 5 litrów. Nikt też nie zaprzeczał, że mogły palić po 6-7, ale tak dużego spalania średniego nie należy traktować jako normalne i typowe dla maluszyny. Jeszcze jedno - przy samochodach z większymi pojemnościami łatwiej zmienić spalanie przez zmianę stylu jazdy - tutaj pewnie bez problemu znajdziesz samochody, które bez specjalnego problemu schodzą w trasie poniżej 5 litrów. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-06 10:08:45 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Artur Maśląg" Jeszcze jedno - przy samochodach z większymi pojemnościami łatwiej ponizej 5 to nie przesadzaj - jadac totalnie emerycko, z ustawionym tempomatem na najbardziej optymalna predkosc nie zeszlam nigdy w 2 litrowym silniku ponizej tego magicznego 6,2 ps pominales te male silniki - popsute?:-) jak ma duza moc to i duzo benzyny potrzebuje - jakos tak to wyglada -- ania |
|
Data: 2009-08-06 10:26:23 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
ania pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg"^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ poniżej 5 litrów. Przeczytaj co podkreślone - nie pisałem o Twoim samochodzie. ps Świetne podsumowanie - teraz odnieś to co napisałaś do malucha i spalania w ogóle, po czym się zastanów czemu podanie tylko pojemności i spalania jest zupełnie bez sensu. Ja podam np. 2000 i 30l/100km - ciężko zejść poniżej 25. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-06 15:35:39 | |
Autor: Michał | |
Benzyna z PRLu | |
Świetne podsumowanie - teraz odnieś to co napisałaś do malucha Podam inny przykład - renault 2.2 12v. na prostej od 7.3l/100 do mniej więcej 28l/100. +bonus za ciężarówką 1..1.5metra 4.5l/100 (opór powietrza mniejszy) a pewnie dąło by się rozpędzać i wyłączać i by wyszło 5.5l/100 :) a średnia i tak to było 17l/100 większośc ostro (i nie szybko) po miescie pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-08-11 00:36:17 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Benzyna z PRLu | |
Dnia Wed, 5 Aug 2009 23:33:00 +0200, ania napisał(a):
nie wierze w auta palace 4 litry benzyny (pinda 1,1 pali srednio 7 w trasie To musisz bardzo powoli nią jechać. Na trasie mi paliła po 10-12... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-08-11 09:37:47 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" To musisz bardzo powoli nią jechać. Na trasie mi paliła po 10-12... nie - mysle, ze to chodzi o obciazenie - szczuplejsza jestem -- ania |
|
Data: 2009-08-12 00:41:19 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Benzyna z PRLu | |
Dnia Tue, 11 Aug 2009 09:37:47 +0200, ania napisał(a):
To musisz bardzo powoli nią jechać. Na trasie mi paliła po 10-12...nie - mysle, ze to chodzi o obciazenie - szczuplejsza jestem Ja myslę raczej, że więcej niż 60km/h to się bałaś :> -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-08-12 08:42:23 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" Ja myslę raczej, że więcej niż 60km/h to się bałaś :> zle myslisz, na niemieckich autostradach 140 to byla predkosc stala, czyli jednak - waga kierowcy i moze pasazerow -- ania |
|
Data: 2009-08-12 22:03:32 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Benzyna z PRLu | |
Dnia Wed, 12 Aug 2009 08:42:23 +0200, ania napisał(a):
Ja myslę raczej, że więcej niż 60km/h to się bałaś :> Pandą? LOL. To ona tyle wyciąga? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-08-12 22:15:26 | |
Autor: ania | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" Pandą? LOL. To ona tyle wyciąga? powinni w takim razie reklamowac te auta: "zadbaj o piekne smukle cialo - a panda cie zawiezie gdzie bedziesz chcial" -- ania |
|
Data: 2009-08-05 21:03:12 | |
Autor: J.F. | |
Benzyna z PRLu | |
On Wed, 5 Aug 2009 16:43:35 +0200, ania wrote:
Użytkownik "Artur Maśląg" po miescie innym samochodem pare raczej 15 niz 5, ale maluchem w trasie jednak 4.5 Nic z tego nie rozumiem - co mają czasy do tego? Skoro stał to trzeba gono nie - teraz by stal jako ozdoba, albo kwietnik, moze jako zabytek, w koncu w dowodzie mial jednego wlasciciela Dawno by juz zgnil. Naprawde nie masz czego zalowac - nie dosc ze maluch, to jeszcze zepsuty :-) J. |
|
Data: 2009-08-05 13:21:08 | |
Autor: J.F. | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości news:h5bnje$1apk$1alfa.ceti.pl...
Użytkownik "J.F." Zdecydowanie masz bardzo zlego malucha. J. |
|
Data: 2009-08-05 11:09:53 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Benzyna z PRLu | |
J_K_K pisze:
(...) W 92 w każdym razie juz była - właśnie na niej mój maluszek W 92 to była z całą pewnością - mi się wydaje, że pojawiła się jeszcze w latach 80 - jakoś tak przy okazji wycofania niebieskiej i wprowadzenia zielonej. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-08-05 18:32:30 | |
Autor: Jackare | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5be9j$mrn$1news.onet.pl...
Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.pl> napisał w wiadomości news:h5b8rj$7so$1atlantis.news.neostrada.pl...Nie. Czerwona E98 miała 98 oktanów. W pierwszym okresie była importowana z Austrii, potem robiona u nas. Z tych pamiętanych i używanych przeze mnie były: E78 - niebieska E94 - żółta E86- zielona (zastąpiła niebieską gdzieś około 1987-88 roku) E98-czerwona -- Jackare |
|
Data: 2009-08-05 19:58:48 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik Paul napisał:
Witam,98 oktan, ołowiowa oczywiście. Pozdrawiam !! PS: Z czteroetylkiem ołowiu to ja bym grilla nie rozpalał :) |
|
Data: 2009-08-05 20:51:15 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Benzyna z PRLu | |
Dnia Wed, 5 Aug 2009 00:33:26 +0200, Paul napisał(a):
Witam, Niebieska miała 78, zielona 86, żółta 94, a czerwona ponad 100, nie wiem, czy nie 120. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-08-06 22:11:15 | |
Autor: Przemek V | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1s284oo8k89aj.dlgoldfield.org.pl... Dnia Wed, 5 Aug 2009 00:33:26 +0200, Paul napisał(a): Adam, proszę cię.... 98 i ani oktana więcej. |
|
Data: 2009-08-12 10:44:36 | |
Autor: lleksem | |
Benzyna z PRLu | |
A my mielismy dostep do lotniczej i taka tez palilismy w brezniewkach.
Nic nie smierdzialo. A nosilo sie w plecaku albo w 1,5 litrowych butelkach plastikowych z dziobkiem po elektrolicie (dalo sie puste w Sezamie -- DC-- wycyganic), albo w litrowych metalowych puszkach po zagramanicznym plynie hamulcowym (ale nie wiem skad pozyskalem 2 takie puszki). Tomek |
|
Data: 2009-08-12 14:14:25 | |
Autor: Duch | |
Benzyna z PRLu | |
Użytkownik <lleksem@lleksem.com.pl> napisał w wiadomości
A my mielismy dostep do lotniczej i taka tez palilismy w brezniewkach. OIDP słynne "motorynki" nieźle na tym jeździły. -- Pozdrawiam |
|