Benzyna z PRLu

Data: 2009-08-05 00:36:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Benzyna z PRLu

Pamiętacie może ile oktanów miała benzyna, która fizycznie jest koloru czerwonego??

Mam kanister tego sprzętu uleżany dość długo... i chciałbym się dowiedzieć czy można tego cuda użyć do czegoś innego niż "rozpalenie grilla"?

Nie 78 przypadkiem?
Na twoim miejscu bym tego do rozpalania grilla nie użył.
Wystaw na alegro, jako okaz.
;-)

zyga

Data: 2009-08-05 12:56:20
Autor: neelix
Benzyna z PRLu

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h5ac18$cmt$1news.interia.pl...

[...]

To była niebieska.
neelix

Data: 2009-08-05 20:50:46
Autor: Adam Płaszczyca
Benzyna z PRLu
Dnia Wed, 05 Aug 2009 00:36:52 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

[...]

Zyga, jak zawsze pierdolisz. --

Benzyna z PRLu