Bepeha po nowemu + nowosci

Data: 2012-03-18 13:09:30
Autor: Kay
Bepeha po nowemu + nowosci
Dzisiaj zalogowalem sie na moje konto do BPH-u i nie do wiary:
1. Caly interface zostal odswiezony (WRESZCIE!)
2. Dorzucili do systemu Asystenta Finansowego czyli cos podobnego o czym trabil ostatnio ING ze robi pilota dla wybrancow a tutaj po cichu odpalili dla wszystkich...

Ciekawe jakie inne banki po Meritum i BPH wejda w podobne narzedzia? ING ma pilota a reszta moze tez dlubie po cichu jak BPH i nagle zaskoczy?

Pozdr

K.

Data: 2012-03-18 16:36:10
Autor: Adam S.
Bepeha po nowemu + nowosci
Ciekawe jakie inne banki po Meritum i BPH wejda w podobne narzedzia? ING ma
pilota a reszta moze tez dlubie po cichu jak BPH i nagle zaskoczy?

mam wrazenie ze w aliorze /sync/ coś o tym wspominano

as

Data: 2012-03-20 21:33:24
Autor: Kay
Bepeha po nowemu + nowosci
alior - tja - trabia o tym chociaz jeszcze nikt tego nie widzial -> chyba maja dobry pr. Z tego co zrobilem maly sercz to w Poland tego typu narzedzie teraz maja w Meritum i BPH, a ING ma doppiero pilota... Citi ma cos na ksztalt takiego kategoryzatora do karty ale nie mozna zmieniac kategorii transakcji co jest dosyc uziazliwe (np. jesli pos na stacji benzynowej auchan identyfikuje sie jako sklep spozywczy).

Dziwi mnie za to ze mBank (plany dopiero na koniec roku), Inteligo (cisza), Mille, BZWBK - nie są w awangardzie...

Pozdr

K.

Data: 2012-03-20 23:47:51
Autor: MK
Bepeha po nowemu + nowosci
Użytkownik " Kay" <zpg@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkat34$86o$1inews.gazeta.pl...

Citi ma cos na ksztalt takiego kategoryzatora do karty ale nie mozna
zmieniac kategorii transakcji co jest dosyc uziazliwe (np. jesli pos na
stacji benzynowej auchan identyfikuje sie jako sklep spozywczy).

Zglos reklamacje,  bo u mnie mozna zmieniac dowolnie...

MK

Data: 2012-03-21 06:53:27
Autor: Kay
Bepeha po nowemu + nowosci
Zglos reklamacje,  bo u mnie mozna zmieniac dowolnie...

MK

Nie moge bo zamknalem tam karte kredytowa :-) - kolezanka, ktora jeszcze ma,
kiedys sie skarzyla, ale moze po prostu nie wiedziala jak sie to robi...

Pozdr.

K.

Data: 2012-03-21 08:14:50
Autor: W
ING - analiza finansów [was: Re: Bepeha po nowemu + nowosci]
SOT
 Kay wystukał, co następuje:

alior - tja - trabia o tym chociaz jeszcze nikt tego nie widzial ->
chyba maja dobry pr. Z tego co zrobilem maly sercz to w Poland tego typu narzedzie teraz
maja w Meritum i BPH, a ING ma doppiero pilota...

ING raczył mi to uruchomić na koncie. oczywiście dla zachowania maksimum bezpieczeństwa bank krzyczy, że muszę włączyć radośnie bezpieczną Flaszkę... yay!

Działanie? Dziwne - przelewy wewnętrzen + własne z innych banków miałem śmiesznie przypisywane więc system trąbił, że na przykład w jednym miesiącu wydaję na *rozrywkę* kilkadziesiąt tys. złotych przy kilkukrotnie niższych przychodach ;-)
Generalnie całość jest mocno toporna bo poza wczytaniem danych trzeba czekać na głupawą animację więc wygodniej sobie po prostu oglądać podsumowania w arkuszu kalkulacyjnym bo można to zrobić kilkadziesiąt razy szybciej ;)

Data: 2012-03-21 18:45:06
Autor: Krystek
ING - analiza finansów [was: Re: Bepeha po nowemu + nowosci]
W dniu 2012-03-21 09:14, W pisze:
SOT
  Kay wystukał, co następuje:

[...]

A masz jakieś wynalazki typu NoScript w przeglądarce?

K.
--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-21 18:49:03
Autor: W
ING - analiza finansów [was: Re: Bepeha po nowemu + nowosci]
Krystek wystukał, co następuje:

[...]

Nie, nie używam flasha bo na uja mi? :>
(tj. wyjaśniając - w preferencjach witryny mam go aktywnego tylko dla youtube, reszta internetów tego guana zdecydowanie nie potrzebuje ;] )

Data: 2012-03-21 08:18:23
Autor: yoss
Bepeha po nowemu + nowosci

> [...]

> ma
> pilota a reszta moze tez dlubie po cichu jak BPH i nagle zaskoczy?

Od jakiegoś czasu coś podobnego jest w EuroBanku, aczkolwiek jaka jest tego przydatność... to raczej narzędzie do szpiegowania klientów ;-)

yossarian

Data: 2012-03-21 00:34:37
Autor: krzysztofsf
Bepeha po nowemu + nowosci
On 21 Mar, 08:18, "yoss" <y...@spam.wp.pl> wrote:
Użytkownik " Kay" <z...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:jkat34$86o$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Od jakiegoś czasu coś podobnego jest w EuroBanku, aczkolwiek jaka jest tego
przydatność... to raczej narzędzie do szpiegowania klientów ;-)

W Eurobanku systematycznie zglaszam brak mozliwosc przegladania
historii dla wybranych odbiorcow.
Bardzo brakuje tej opcji - dla odbiorcy i dla przelewow przychodzacych
wedlug nazwy a nie (tak jak jest obecnie) słów z tresci przelewu.

Moze teraz wezma sie za ulepszanie systemu?

Bepeha po nowemu + nowosci