Berlin - kebab :)

Data: 2017-09-27 12:58:47
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Jade w niedziele do berlina z grupką kebabo-jadów. :)
Możecie polecic jakies fajne miejsce?
Bedziemy jechac z Poznania na stadion Olimpijski wiec mile widziane miejsca niedaleko trasy przelotowej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2017-09-27 06:53:08
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)

Data: 2017-09-27 16:04:19
Autor: Robert Wańkowski
Berlin - kebab :)

Czyli nie musi szukać. :-)

Robert

Data: 2017-09-27 13:11:47
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
Jak w miare czesto bywalem w Londynie to tam co 500 metrow od przyczepy do knajpki z chinskim zarciem. Ale najlepsze jest w chinskiej dzielnicy. Raz sie moze wybrac do arabskiej dzielnicy w Berlinie. Zarcie na bank mu tam nie zaszkodzi.

Data: 2017-09-28 00:00:44
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

A która dzielnica w Berlinie jest dzielnica arabska?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2017-09-28 10:35:29
Autor: nadir
Berlin - kebab :)
W dniu 2017-09-28 o 02:00, Budzik pisze:

A która dzielnica w Berlinie jest dzielnica arabska?

W 2015 to były: Kreuzberg, Neukoelln, Moabit i Wedding, dziś może być ich więcej.

Data: 2017-09-28 11:05:51
Autor: T.
Berlin - kebab :)
W dniu 2017-09-28 o 10:35, nadir pisze:
W dniu 2017-09-28 o 02:00, Budzik pisze:

A która dzielnica w Berlinie jest dzielnica arabska?

W 2015 to były: Kreuzberg, Neukoelln, Moabit i Wedding, dziś może być ich więcej.
Dla bezpieczeństwa niech najpierw zapuści brodę... Mniej się będzie wyrózniał.
T.

Data: 2017-09-28 11:25:04
Autor: Marek
Berlin - kebab :)
Dla bezpieczeństwa niech najpierw zapuści brodę... Mniej się będzie
wyrózniał.
bzdury Chlopie opowiadasz

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2017-09-28 11:30:59
Autor: T.
Berlin - kebab :)
W dniu 2017-09-28 o 11:25, Marek pisze:
Dla bezpieczeństwa niech najpierw zapuści brodę... Mniej się będzie
wyrózniał.
bzdury Chlopie opowiadasz

Może i tak. Nigdy nie byłem w muzułmańskim kraju.
T.

Data: 2017-09-28 17:00:42
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

Dla bezpieczeństwa niech najpierw zapuści brodę... Mniej się będzie
wyrózniał.

bzdury Chlopie opowiadasz

Może i tak. Nigdy nie byłem w muzułmańskim kraju.

Jak widac, niektorzy sa niereformowalni. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2017-09-29 15:26:24
Autor: LEPEK
Berlin - kebab :)
W dniu 28.09.2017 o 11:30, T. pisze:

Może i tak. Nigdy nie byłem w muzułmańskim kraju.

O, i stąd się biorą stereotypy i zachowania takie, jak u 'kibiców wyklętych.
Nie byłeś, nie widziałeś, a pierdolisz.
W _każdym_ mieście masz dzielnice bezpieczniejsze i mniej bezpieczne. Im miasto większe, tym większa różnorodność. I tolerancja również (zwykle - mówię o miastach europejskich, nie o Kairze np.).
W Berlinie możesz wieczorem - będąc białym i wyglądając na turystę - spokojnie łazić po dzielnicach, które wymienił nadir bez jakiejś większej obawy, niż gdzie indziej. A już na pewno nie ma 'segregacji religijnej', latania z maczetami, siłowego nawracania i czego tam jeszcze nie wymyślą nasi dzielni patrioci. No, ale ty pewnie wiesz lepiej...
Za to, jeśli lubisz bliskowschodnie żarcie, to masz duży wybór. I to takie wg. oryginalnych przepisów, mało 'zeuropeizowane'.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-09-29 15:47:09
Autor: T.
Berlin - kebab :)
W dniu 2017-09-29 o 15:26, LEPEK pisze:
[...]

Z jednej strony masz rację. Nawet można powiedzieć - w ogóle przestępstwa jak i spadające samoloty to kwestia pewnego prawdopodobieństwa i statystyki. Jak to mówią feministki - u nas też gwałcą. Ale u nas rozrabiają "swoi", a tam - i swoi i przyjezdni. A generalnie Zachód zmierza w stronę, w której już znalazła się Szwecja - drugie miejsce w świecie pod względem gwałtów - zaraz po Czadzie. W ciągu 30 lat ta liczba wzrosła o bodaj 5000%. W Berlinie zapewne wkrótce też pojawią się strefy "no-go". Więc to ostatnia okazja tam zjeść kebaba... :-)
T.

Data: 2017-09-29 07:06:58
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
A oni te dobre kebaby sami robia czy polfabrykty kupuja w Makro?

Data: 2017-09-29 16:14:57
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Fri, 29 Sep 2017 15:47:09 +0200, w
<59ce4ee2$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <kuki543@interia.pl>
napisał(-a):

A generalnie Zachód zmierza w stronę, w której już znalazła się Szwecja - drugie miejsce w świecie pod względem gwałtów - zaraz po Czadzie. W ciągu 30 lat ta liczba wzrosła o bodaj 5000%.

Nie byłeś, nie wiesz, a pierdolisz jak "niezależni" kibice wyklęci.

W Szwecji jakiś czas temu zmieniono sposób liczenia gwałtów (m.in. liczy się
zgłoszone, a nie zakończone wyrokiem), a także przeprowadza się szeroko
zakrojone kampanie zachęcające do zgłaszania takich przypadków.

Stąd od kilku lat skokowe coroczne takie wzrosty.

Data: 2017-09-29 18:09:01
Autor: J.F.
Berlin - kebab :)
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59ce678e$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-09-29 o 16:14, radekp@konto.pl pisze:
[...]

OK, zatem pomińmy wzrosty liczone procentowo. Popatrzmy na liczbę gwałtów na 100 tys. mieszkańców.
Tu trochę danych i to sprzed 3 lat. Teraz to jeszcze gorzej wygląda.
http://www.gazetawarszawska.com/zamach/94-demo-contents/nwo/940-77-gwalcicieli-w-szwecji-to-muzulmanie

Tylko wiesz
http://ec.europa.eu/eurostat/web/crime/statistics-illustrated

i tu w 2015 tych "sexual violence" jest tylko 17 tys, a nie 60 tys.
Ktos tu klamie :-)

Te 17 tys to duzo (Polska 1700), dane byc moze niepelne - w 2014 bylo wiecej.

Ale jeszcze pytanie czy aby na pewno o tym samym mowimy - moze w Szwecji definicja "sexual violence" szersza, i wystarczy na kolezanke popatrzec.

J.

Data: 2017-09-30 16:48:56
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Fri, 29 Sep 2017 17:32:30 +0200, w
<59ce678e$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <kuki543@interia.pl>
napisał(-a):

[...]

Sasin: 3/4 gwałtów w Szwecji popełniają muzułmanie. Polityk PiS powtarza
manipulacje blogera islamofoba

OKO.press przeprowadziło krótkie dochodzenie, skąd prominentny poseł partii
rządzącej zaczerpnął takie dane. Zapytaliśmy o nie Szwedzką Radę do
Zapobiegania Przestępczości przy tamtejszym ministerstwie sprawiedliwości
(Brottsförebyggande radet - w skrócie Bra). Szwedzcy eksperci znają te liczby.
Są całkowicie fałszywe. Pochodzą z wpisu z 19 marca 2015 roku na antyislamskim
portalu, który z kolei jest oparty na wpisie z 2012 roku z innego
antyuchodźczego portalu.

[...]

Po trzecie, posłużył się danymi z raportu Bra analizującego sytuację w Szwecji
w latach 1985-1989, wykonał statystyczny szacher macher polegający na tym, że
uwzględnił szacowany przyrost populacji imigrantów oraz swoją nową liczbę
gwałtów w Szwecji i zmianę definicji gwałtu i wyliczył, że w 2011 aż 77,6 proc.
imigrantów lub ich dzieci było sprawcami gwałtów. A na końcu wszystkich tych
imigrantów zamienił w muzułmanów". https://oko.press/sasin-34-gwaltow-szwecji-popelnia-muzulmanie-polityk-pis-powtarza-manipulacje-blogera-islamofoba/

Jest jeszcze jeden zasadniczy fałsz w twierdzeniu rozpowszechnianym przez posła
PiS Jacka Sasina. Otóż jak wynika z korespondencji OKO.press ze szwedzką
Narodową Radą ds. Zapobiegania Przestępczości, w Szwecji nie rejestruje się ani
religii, ani narodowości sprawców przestępstw.

Data: 2017-09-30 17:21:52
Autor: J.F.
Berlin - kebab :)
Dnia Sat, 30 Sep 2017 16:48:56 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
Fri, 29 Sep 2017 17:32:30 +0200, w
[...]

To niedobrze. Bo ktos moze pozbierac takie dane, opublikowac, a
Szwecja nie bedzie mogla zaprzeczyc, bo nie ma danych.

J.

Data: 2017-09-30 19:00:54
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

Zaraz ci Zenek znajdzie w internecie zdanie przeciwne...

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-09-29 21:00:50
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
[...]

Poczytaj troche bo wychodzisz na niedouka...
http://natemat.pl/152999,internet-znow-robi-ze-szwecji-zachodnia-stolice-
gwaltu-jak-sie-narodzila-statystyczna-manipulacja

http://tiny.pl/g5m73

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-09-29 16:37:02
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
A skad Budzik wiesz ze na tym portalu co dales linka jest jedyna prawda objawiona? Na kazda strone w necie mozna znalezc trzy twierdzace cos przeciwnego.

Data: 2017-09-30 03:00:39
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A skad Budzik wiesz ze na tym portalu co dales linka jest jedyna
prawda objawiona? Na kazda strone w necie mozna znalezc trzy
twierdzace cos przeciwnego.
To tylko jedna z wielu informacji na ten temat.
Zresztą temat przewijał się przez media juz kilka razy, jakies reportaze słuchałem w radio etc.
Zdania odrebnego własciwie nie ma.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2017-09-30 19:00:54
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A skad Budzik wiesz ze na tym portalu co dales linka jest jedyna
prawda objawiona? Na kazda strone w necie mozna znalezc trzy
twierdzace cos przeciwnego.

Być moze. ale jednak czesto jedne sa bardziej wiarygodne, inne mniej.
Podaj wiec swoje dane i spróbujemy to ocenic.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2017-09-30 12:26:16
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
Nie mam zadnych danych bo kolo chuja mi lata kogo i jak czesto bambusy tam ruchaja.

Data: 2017-09-30 22:11:34
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Sat, 30 Sep 2017 12:26:16 -0700 (PDT), w
<b412d2f0-c408-410c-957d-c5c8c818c941@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie mam zadnych danych bo kolo chuja mi lata kogo i jak czesto bambusy tam ruchaja.

Dlatego nie umrzesz jako mądry :)

Data: 2017-10-01 06:00:36
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Nie mam zadnych danych bo kolo chuja mi lata kogo i jak czesto
bambusy tam ruchaja.

Dlatego nie umrzesz jako mądry :)

Ale jakie wygodne podejscie...
Ktos podał jakas bzdure, manipulacje etc.
Zenek WIERZY BO TAK.
Jak ktos wskazuje ze to bzdura i podaje dokłądny opis dlaczego to Zenek stwierdza, ze w internecie na kazdy temat sa opinie w obie strony.
Ale nawet danych na potwierdzenie tych bzdetów szukac mu sie nie chce, o jakimkolwiek weryfikowaniu faktów juz nawet nie wspominajac.

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2017-10-01 04:43:13
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
Nie bede nic szukal bo mi to Budzik kolo chuja lata. Oddzieleni sa morzem. Mieli w innym panstwie miekkie serce to teraz musza sie wykazac twarda dupa.. Poza tym jestes manipulator. Napisalem ze na kazda informacje w necie znajdzie sie trzy przeciwne. I Ty jestes taki madry ze zawsze wybierzesz ta wlasciwa. Dla mnie to mozesz wierzyc w plaska Ziemie. Chcesz linki do zdjec, filmow, opisow ze Ziemia jest plaska? Tylko zebys jak to masz w zwyczaju nie napisal ze ja wierze w plaska Ziemie.

Data: 2017-10-01 16:14:48
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Sun, 1 Oct 2017 04:43:13 -0700 (PDT), w
<52d6334f-83ea-43a4-8443-d6fa07d615ea@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie bede nic szukal bo mi to Budzik kolo chuja lata. Oddzieleni sa morzem. Mieli w innym panstwie miekkie serce to teraz musza sie wykazac twarda dupa.

Gratis zostałeś dokształcony, a nic nie zrozumiałeś. Zadziwiające :)

Data: 2017-10-01 07:43:43
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
W czym Ty mnie mozesz doksztalcic. Najpierw doksztalc siebie w czytaniu ze zrozumieniem.

Data: 2017-10-02 09:24:01
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Sun, 1 Oct 2017 07:43:43 -0700 (PDT), w
<c8931737-8d15-4aea-934e-b2f41958782d@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

W czym Ty mnie mozesz doksztalcic. Najpierw doksztalc siebie w czytaniu ze zrozumieniem.

Kiedyś sądziłem, że przeciętny Polak jest dosyć mądry. Ale wyprowadzasz mnie z
błędu :)

Data: 2017-10-02 10:36:41
Autor: Liwiusz
Berlin - kebab :)
W dniu 2017-10-02 o 09:24, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Przeciętny może i jest. Zenek na pierwszy rzut oka odstaje znacznie in minus w poziomie inteligencji. Bycie głupim to jeszcze nic złego, czy wstydliwego, ale głupek wymądrzający się to już "klęska w przyrodzie", parafrazując Czesława Miłosza :)

--
Liwiusz

Data: 2017-10-02 13:29:36
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Mon, 2 Oct 2017 10:36:41 +0200, w <oqstqq$irq$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Przeciętny może i jest. Zenek na pierwszy rzut oka odstaje znacznie in minus w poziomie inteligencji. Bycie głupim to jeszcze nic złego, czy wstydliwego, ale głupek wymądrzający się to już "klęska w przyrodzie", parafrazując Czesława Miłosza :)

Ano widzę :)

Data: 2017-10-01 23:00:44
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
[...]

Widzisz, znowu potwierdzasz, ze to prawda o tych gwałtach...
Czyli nie interesuje cie to, a jednak masz jakies zdanie...

Poza tym jestes manipulator. Napisalem ze na
kazda informacje w necie znajdzie sie trzy przeciwne. I Ty jestes
taki madry ze zawsze wybierzesz ta wlasciwa.

Takie przekonanie juz samo w sobie byłoby głupotą.
Dlatego własnie poprosiłem cie o te przeciwna, skoro mamy rozmawiac o faktach i sprobowac ocenic co jest prawda.

Dla mnie to mozesz
wierzyc w plaska Ziemie. Chcesz linki do zdjec, filmow, opisow ze
Ziemia jest plaska? Tylko zebys jak to masz w zwyczaju nie napisal
ze ja wierze w plaska Ziemie.

Dawaj, mozemy sie posmiac. Przyznam ze zaciekawiłes, mnie jaka to moze argumentacja przemawiac za tym, ze ktos moze nadal wierzyc w płaskosc Ziemii.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2017-10-02 03:01:15
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
Nic nie potwierdzam. Bardziej interesuje mnie metan na Marsie. Nie ustosunkowalem sie do jednego konkretnego przypasku jakim sa gwalty w innym panstwie. To z trzema informacjami bylo stwierdzeniem ogolnym. Wskazalem ze trudno sobie wyrobic zdanie jesli informacje nie sa z pewnego zrodla. Napisal tytaj czy gdzies indziej ktos jak to jest ze statystyka gwaltow. Wyszlo ze ilosc gwaltow wzrosla ale nie rejestruja jakiego wyznania czy pochodzenia sa gwalciciele. W kazdym panstwie jest okreslona ilosc gwalcicieli, mordercow itd. Jesli do jakiegos panstwa przybywaja imigranci i rosnie ilosc przestepstw oznacza to sprawcami sa ci co przybyli. Jak jeszcze dolozyc ze imigranci sa z innego kregu kulturowego i religijnego to ilosc przestepstw jakie popelnia, albo nie popelnia bo mozliwa jest sytuacja ze imigranci beda pochodzili z bardziej cywilizowanych krajow niz aborygeni, bedzie wieksza i wykaza to statystyki. Jesli milion Polakow pojedzie do francji i na ich miejsce przyjedzie milion Francuzow to w statystykach przestepstw w obydwu krajach nic nie powinno sie zmienic. Ale milion arabow w Niemczech musi znalezc odzwierciedlenie w statystykach przestepstw w niemczech. Co do plaskiej Ziemi. Wpisz w wyszukiwarke plaska ziemia i masz co robic do smierci ogladajac zdjecia, grafiki, filmy i czytajac bardzo powazne artykuly.

Data: 2017-10-02 16:01:00
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
[...]

Czyli nie ustosunkowałes się ale ustosunkowałes sie...
A ja nadal proponuje zebys troche poczytał an ten temat, zamiast głupoty o uchodzcach w kontekscie zgwałconej Szwecji bedziesz pisał dalej.

Wpisz w wyszukiwarke plaska ziemia i masz co robic
do smierci ogladajac zdjecia, grafiki, filmy i czytajac bardzo
powazne artykuly.
Wybacz, to był twój argument...
Ale z ciekawosci - wszystkie sa tak powazne jak np ta?
http://www.zbawienie.com/plaska-ziemia.htm

Ale jaja...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2017-10-02 10:35:00
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
Gdzie sie ustosunkowalem do zgwalconej Szwecji. Napisalem ze na kazda informcje jaka jest w necie znajdzie sie trzy jej przeciwne. Ziemia jest plaska a nawet lekko wklesla bo tylko na takiej Ziemi Potop da sie zrobic. Polej pilke woda, scieknie. Polej talerz zostanie.

Data: 2017-10-03 04:00:49
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
[...]

To masz jakies zdanie na temat tego, dlaczego w Szwedzkich statystykach jest duzo gwaltów czy nie masz?
Łaczysz to z uchodzcami czy nie łączysz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2017-10-03 11:05:13
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Tue, 3 Oct 2017 04:00:49 +0000 (UTC), w
<XnsA8033B576EB86budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]

Łaczysz to z uchodzcami czy nie łączysz?

Nie pomyliłeś się? To jest pytanie do ludzi samodzielnie myślących :)

Data: 2017-10-01 14:08:14
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Sun, 1 Oct 2017 06:00:36 +0000 (UTC), w
<XnsA8014EBE03921budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
> [...]

Ale nawet danych na potwierdzenie tych bzdetów szukac mu sie nie chce, o jakimkolwiek weryfikowaniu faktów juz nawet nie wspominajac.

Postępująca głupota społeczeństwa. A potem idzie takie coś na wybory i głosuje
na PiS :)

Data: 2017-10-01 06:00:37
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie mam zadnych danych bo kolo chuja mi lata kogo i jak czesto
bambusy tam ruchaja.

Skoro nie masz danych to dlaczego zakładasz ze to "bambusy"?

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2017-10-06 16:24:46
Autor: jerzu.xyz
Berlin - kebab :)
On Sun, 1 Oct 2017 06:00:37 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Skoro nie masz danych to dlaczego zakładasz ze to "bambusy"?

Bo tak założył sobie i nikt mu nie powie "że białe jest białe, a
czarne jest czarne" ;)

p.s. Tobie się za bardzo nudzi? ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-10-06 19:40:40
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

Skoro nie masz danych to dlaczego zakładasz ze to "bambusy"?

Bo tak założył sobie i nikt mu nie powie "że białe jest białe, a
czarne jest czarne" ;)

p.s. Tobie się za bardzo nudzi? ;)

Niesienie kaganka oswiaty to ciezka praca :)

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2017-10-13 19:36:31
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Fri, 6 Oct 2017 19:40:40 +0000 (UTC), w
<XnsA806DA4B385D8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

> czarne jest czarne" ;)
> Niesienie kaganka oswiaty to ciezka praca :)

Zwłaszcza gdy pacjent nie rokuje nadziei :)

Data: 2017-10-13 10:59:17
Autor: Zenek Kapelinder
Berlin - kebab :)
Pacjent moze i rokuje ale co zrobic ze kazdy nauczyciel od pacjenta glupszy.

Data: 2017-10-16 10:10:58
Autor: radekp@konto.pl
Berlin - kebab :)
Fri, 13 Oct 2017 10:59:17 -0700 (PDT), w
<31a7ff24-4291-45c3-933d-6bc874a91279@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Pacjent moze i rokuje ale co zrobic ze kazdy nauczyciel od pacjenta glupszy.

Tak, widzę... ;>

Data: 2017-09-29 20:01:24
Autor: nadir
Berlin - kebab :)
W dniu 2017-09-29 o 15:26, LEPEK pisze:

O, i stąd się biorą stereotypy i zachowania takie, jak u 'kibiców wyklętych.

W koszernych mediach też posługują się stereotypami?
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/arabskie-gangi-terroryzuja-berlin-twierdzi-gazeta-tagesspiegel,601771.html

Nie byłeś, nie widziałeś, a pierdolisz.

Bywałem, widziałem. Ostatnio do Berlina nie jeżdżę bo i nie ma po co, ale mam kontakt Niemcami i Polakami tam mieszkającymi nadal i potwierdzają, to o czym pisano już dawno.
http://strefainfo.blogspot.com/2010/10/berlin-neukolln-muzumanskie-getto.html

[...]

A ktoś coś pisał o maczetach i nawracaniu?

Za to, jeśli lubisz bliskowschodnie żarcie, to masz duży wybór. I to takie wg. oryginalnych przepisów, mało 'zeuropeizowane'.

Tu masz próbkę skąd się bierze mięso do oryginalnych przepisów, z kebabem włącznie.
https://www.youtube.com/watch?v=Ah7wAPCBuYI
Ostatnio prawdziwego niemieckiego kebaba jadłem ze 20 lat temu, potem już takiego nie widziałem. Choć przyznaję, że koneserem nie jestem i wszystkich kebabowni nie odwiedziłem.

Data: 2017-09-29 20:20:15
Autor: Sebastian Biały
Berlin - kebab :)
On 9/29/2017 8:01 PM, nadir wrote:
[...]

http://nasygnale.pl/gid,13314101,img,13314143,title,mafie-i-gangi-swiata-sycylijska-cosa-nostra,galeria.html?ticaid=619f4c

Dzieciarnia z pustyni nie dorasta im do pięt.

ale mam kontakt Niemcami i Polakami tam mieszkającymi nadal i potwierdzają, to o czym pisano już dawno.
http://strefainfo.blogspot.com/2010/10/berlin-neukolln-muzumanskie-getto.html

Zupełnie jak GreenPoint :D Do dzisiaj pamiętam kolesia co po 10 latach pobytu nie mówił po angielsku więcej jak kilka wyrazów.

Tu masz próbkę skąd się bierze mięso do oryginalnych przepisów, z kebabem włącznie.
https://www.youtube.com/watch?v=Ah7wAPCBuYI

Ba, a tutaj skąd się biorą pyszne kotlety:

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/trojmiasto/w-ubojni-w-przechlewie-znecano-sie-nad-swiniami/1356dbc

Data: 2017-09-29 21:43:07
Autor: nadir
Berlin - kebab :)

Dzieciarnia z pustyni nie dorasta im do pięt.

Się dopiero rozkręcają.

Zupełnie jak GreenPoint :D Do dzisiaj pamiętam kolesia co po 10
latach pobytu nie mówił po angielsku więcej jak kilka wyrazów.

Ale to ma być dowód na co?

Ba, a tutaj skąd się biorą pyszne kotlety:

No nie każdy jest wegetarianinem lub ma świnkę ze swojego "ogródka".

Data: 2017-09-30 10:46:20
Autor: Sebastian Biały
Berlin - kebab :)
On 9/29/2017 9:43 PM, nadir wrote:
Dzieciarnia z pustyni nie dorasta im do pięt.
Się dopiero rozkręcają.

Nie wydaje mi się aby dali rade się rozkrecić więcej niż poza gwałcenie i typowe zachowanie współdzielone z resztą z kibolami. To w gruncie rzeczy tępaki a do mafii potrzeba jednak kilku łebskich. Ot, tylko małe wanna be gangsta, martw się dopiero jak znacznie to ktoś kontrolować i wykorzystywac ich debilizm i prymitywizm w celach politycznych. Chwilowo troche postrzelaja, pogwałcą i za 10 lat znajdziesz ich zarabiających na chleb przy kopaniu rowów, mniej więcej jak kończy kwiat naszego kibolstwa.

Zupełnie jak GreenPoint :D Do dzisiaj pamiętam kolesia co po 10
latach pobytu nie mówił po angielsku więcej jak kilka wyrazów.
Ale to ma być dowód na co?

Na to że w gettach zawsze tak bedzie. Loklana kultura, enklawa itd. Polacy przystosowują się podobnie jak syryjczycy i praktycznie wszyscy inni - umieszczeni w geccie będą czerpali cała kulturę z tego getta. W Hiszpanii coraz częsciej mówi się o gettach kulturalnych skandynawów którzy nijak nie chcą się integrować w tęsknocie za fiordami. W gruncie rzeczy większość ludzi, nie tylko w PL, boi się otwartości na inną kulturę, więc beda się skupiać w swojej która rozumieją, choćby gówniana była.

Ba, a tutaj skąd się biorą pyszne kotlety:
No nie każdy jest wegetarianinem lub ma świnkę ze swojego "ogródka".

I dlatego nalezy z dystansem podchodzić do propagandy skąd się bierze mięso w MD bo zawsze można znaleźć kfiatka że świnie karmiono ołowiem czy kebaby robiono z prosektorium. To niczego nie dowodzi w skali ogólnej poza moze tym że na świecie jest sporo debili i psychopatów.

Data: 2017-09-30 11:10:46
Autor: nadir
Berlin - kebab :)

Nie wydaje mi się aby dali rade się rozkrecić więcej niż poza gwałcenie i typowe zachowanie współdzielone z resztą z kibolami.
To w gruncie  rzeczy tępaki a do mafii potrzeba jednak kilku łebskich.

O ISIS też tak na początku pisano.

Ot, tylko małe wanna be gangsta, martw się dopiero jak znacznie to ktoś kontrolować i wykorzystywac ich debilizm i prymitywizm w celach politycznych.

A to dziś ich jeszcze nie kontrolują i nie wykorzystują?

Chwilowo troche postrzelaja, pogwałcą i za 10 lat znajdziesz ich zarabiających na chleb przy kopaniu rowów, mniej więcej jak kończy kwiat naszego kibolstwa.

Powiedz, to tym zgwałconym i zastrzelonym.

Na to że w gettach zawsze tak bedzie.

No a ktoś tu pisał, że w Berlinie nie ma gett.

I dlatego nalezy z dystansem podchodzić do propagandy skąd się bierze mięso w MD bo zawsze można znaleźć kfiatka że świnie karmiono ołowiem czy kebaby robiono z prosektorium.

Czyli nie oglądałeś tego filmu, bo poza tytułem, to z MD on ma niewiele wspólnego.

Data: 2017-09-30 11:33:37
Autor: Sebastian Biały
Berlin - kebab :)
On 9/30/2017 11:10 AM, nadir wrote:
[...]

Za isis stała ideologia. Religijna i polityczna. Jak kazda mieszanka debili i religi była groźna od samego początku. Tutaj mamy ciągle do czynienia z samymi debilami. Tacy łatwo się sami wykańczają.

Ot, tylko małe wanna be gangsta, martw się dopiero jak znacznie to ktoś kontrolować i wykorzystywac ich debilizm i prymitywizm w celach politycznych.
A to dziś ich jeszcze nie kontrolują i nie wykorzystują?

Nie. Poza gwałceniem i terroryzowaniem w małej skali nie mają wplywu na nic. Nie wymuszają zmien politycznych jak porzadne mafie z Włoch. To tylko przygłupy z nadprodukcją testosteronu.

Chwilowo troche postrzelaja, pogwałcą i za 10 lat znajdziesz ich zarabiających na chleb przy kopaniu rowów, mniej więcej jak kończy kwiat naszego kibolstwa.
Powiedz, to tym zgwałconym i zastrzelonym.

Prymitywny argument. Dokładnie tak samo można go uzyć przeciwko dowolnej ideologii od prawicy po lewicę wliczając w to religie i cyklistów. To że kogoś gwałcą to jest problem, ale rozwiązywalny na poziomie policji i rozwiązujemy go codziennie. To że mafia rzadzi krajem jest bardzo trudno rozwiązać. Ale oni nie mają potencjału do rzadzenia, kontrolowania, zastraszania w skali większej niż ciemna ulica. A jak nie oni beda gwałcić to ich miejsce zajmą faszyci, anarchiści, kibole itp swołocz. Tylko mniej medialnie będzie bo "swoi".

Na to że w gettach zawsze tak bedzie.
No a ktoś tu pisał, że w Berlinie nie ma gett.

Wszedzie są getta, mieszkam na Śląsku (choć dokladniej w Zagłębiu) i "getta" potrafią być nawet w postaci podwórek między familokami. Spotkasz tam zasuszone babcie które poza sklepem 100m dalej nie były nigdzie, od dziecka, raz w latach 60 może w urzedzie. W sąsiedzniej dzielnicy znajdziesz blokowisko gdzie jeden ze znanych mi blokersów nigdy nie był dalej niż granica miasta, choć ma pełną mordę opluwania kultury innych wliczając w to innych z sasiedniego osiedla. itd itp. Getta sa wszędzie, wszedzie sa małe mafie, wanna be gangsta. Na szczęscie to w więszośći debile, przyszli kopacze rowów, segregatorzy smieci post factum, czasem prawnicy jak się uda, nie jeden skończył na ministrze.

[...]

Ja już nie piję do tego filmu, ogólnie mówie. MD jest świetnym sereotypem, może się starać a i tak jakiś przygłup wsadzi go do nastepnego filmu o tym że znaleziono w krowie w Półtusku zatruty arszenik i od razu headline.

Data: 2017-09-30 23:33:45
Autor: LEPEK
Berlin - kebab :)
W dniu 29.09.2017 o 20:01, nadir pisze:

[...]

Ale wiesz - mięso, to tylko jeden ze składników. Chodzi o przyprawy, sposób przygotowania, pieczywo itd. W dodatku nie masz gwarancji, że w innych knajpach też nie ściemniają na mięsie.
Też nie jestem koneserem, ale to co oferują bary prowadzone w Berlinie przez arabów to jednak zupełnie co innego, niż te polskie kababy z kurczaka z sosem majonezowo-czosnkowym.

Pozdr,

Data: 2017-09-28 17:00:42
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik nadir none@hell.org ...

A która dzielnica w Berlinie jest dzielnica arabska?

W 2015 to były: Kreuzberg, Neukoelln, Moabit i Wedding, dziś może być ich więcej.

No to wychodzi na to ze ostatnio w takiej własnie jedlismy.
Jak juz chyba pisałem wczesniej - nawet zdarzyła się jedna "sytuacja" - mała spinka z podpita grupką... naszych...

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2017-09-27 19:00:46
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik Robert Wańkowski robwan@wp.pl ...

Czyli nie musi szukać. :-)

Rece opadają...

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2017-09-29 00:22:59
Autor: jerzu.xyz
Berlin - kebab :)
On Wed, 27 Sep 2017 16:04:19 +0200, Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
wrote:

Czyli nie musi szukać. :-)

Jak Ogórek...

Data: 2017-09-27 20:30:35
Autor: LEPEK
Berlin - kebab :)
W dniu 27.09.2017 o 14:58, Budzik pisze:
Jade w niedziele do berlina z grupką kebabo-jadów. :)
Możecie polecic jakies fajne miejsce?
Bedziemy jechac z Poznania na stadion Olimpijski wiec mile widziane
miejsca niedaleko trasy przelotowej.

Mustafa's Gemuese Kebap na Krezberg'u. Ale tam są kolejki na godziny. Jak nie tam, to jakiś inny na Kreuzberg'u - dużo tam jest takich prowadzonych przez ludzi z bliskiego wschodu.

Pozdr,

Data: 2017-09-27 21:00:54
Autor: Budzik
Berlin - kebab :)
Użytkownik LEPEK gdzies@wsi.pl ...

[...]

No to albo sa dwa bary o tej samej nazwie albo z tymi godzinami nie jest tak zle bo własnie ostatnio w takim jedlismy - rzeczywiscie było super ale czekalismy maks 10 minut.
W kazdym razie dzieki za podpowiedz :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2017-09-27 22:09:10
Autor: Przyjazny
Berlin - kebab :)
On 2017-09-27 21:00, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

W góglu są zdjęcia kolejki, więc łatwo zidentyfikować czy to ten co
trzeba :-).

Data: 2017-09-28 10:06:04
Autor: Marek
Berlin - kebab :)

[...]